Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko255
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
BornInSmokes
BornInSmokes

BornInSmokes

Dołączył 8 lat i 11 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 1034
  • Znaleziska 456
  • Mikroblog 578
  • Obserwujący 2
  • Obserwowane 1
  • Dodane (75)
  • Komentowane (395)
  • Plusowane (108)
BornInSmokes
BornInSmokes
BornInSmokes 08.09.2022, 05:30:42
  • 2
Moze mi jakiś zwolennik podnoszenia stóp z łaski swojej wyjaśnić jak inflacja (czyli wzrost cen, jakby jednak jakis zwolennik nie wiedzial), która jest ewidentnie spowodowana cenami energii/gazu, nawozów ma pomó? - przypomnę tylko ze przedsiębiorcy, dostają rachunki 200-300% wyższe a to pewnie nie koniec, czyli taki Pan Janusz, piekarz który piecze Ci rano bułeczke, nie podnosi cen dlatego, ze ktoś dał 500+, czy dodatek węglowy (chociaż zwolennikiem nie jestem) - tylko zwyczajnie
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Tigermass
Tigermass
08.09.2022, 05:34:39
  • 1
@BornInSmokes: no taka jest teraz moda, ze to wina kredyciarzy i nie doszukuj sie w tym niczego glebszego. Plusy sie zgadaja to najważniejsze ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
S.....k
S.....k
konto usunięte 08.09.2022, 06:09:14
  • 1
@BornInSmokes: Wielki Architekcie......
Zdejmowanie kasy z rynku, wyciąganie jej z kieszeni kredyciarzy (często gęsto tych , czasów degeneracji, kredyty brane za psi zbój w 2017, 2019, nie wspominając o cyrku covidowym 2020-2021).

"Nie będzie kabaretu, będzie chór."
Nie będzie barbera, będzie fryzjer.
Nie będzie "car detailingu",
  • Odpowiedz
BornInSmokes
BornInSmokes
BornInSmokes 03.09.2022, 20:48:14
  • 21
Matko, jak ja się cieszę ze jestem normalny. Czytam wykop, caly serial zły, nudny, czarni, a w dodatku kolczuga w zimę, zbroja z tektury, bla bla bla....

Wy umiecie wyluzować? czy jak oglądacie serial to co 5 sekund leci stop klatka, zeby przeanalizować cały kadr i się d---------ć? Takie seriale nie powstają dla aspergerowców co to teraz będą każdy kadr porównywać z rozdziałami w książce.

Zdradzę Wam sekret - ten serial ma być przyjęty
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

p.....k
konto usunięte 03.09.2022, 21:01:52
  • 10
@BornInSmokes: na wykopie chodzi wyłącznie o d-----------e. Jak wykopek się do czegoś nie d-----e to ma dzień popsuty
  • Odpowiedz
Karhun
Karhun
04.09.2022, 02:31:33 via Wykop Mobilny (Android)
  • 9
@BornInSmokes: właśnie przez takich odbiorców nijakość jest w modzie
  • Odpowiedz
BornInSmokes
BornInSmokes
BornInSmokes 22.08.2022, 15:16:41
  • 7
Jebło już? nie byłem na tagu ostatnimi czasy, ale przy stopach 5-6% miało jebnąć - jak tam, osiedla juz powykupowane?

Czy jednak dalej czekamy? :)

#nieruchomosci
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

t.....1
konto usunięte 22.08.2022, 17:16:57
  • 3
@BornInSmokes:
t.....1 - @BornInSmokes:

źródło: comment_1661188598gHNg1r2Dz9PY2MPozIOa0X.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
PandaCKratka
PandaCKratka
22.08.2022, 17:48:19 via iOS
  • 3
@tomo1111: Wystarczy poczekać
PandaCKratka - @tomo1111: Wystarczy poczekać

źródło: comment_1661190498zGSsSOMEP7ZGcST8dkvQnQ.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
BornInSmokes
BornInSmokes
BornInSmokes 08.08.2022, 13:28:00
  • 2
Uprzedzam, ze prosem nie jestem (max lvl 8, A- ESEA i to dobre 3-4 lata temu), teraz pykam od czasu do czasu MMy i generalnie gowno gram, ale...

Wczoraj przypadkowo trafiłem na streama izaka z PPLa - obejrzałem ze 20min - pomijam skill izaka, bo to streamer - ale o ja p------e, reszta z jego pova gra jak jakies LEMy max - i nie chce uogólniać, bo pewnie są tam jakieś koty,
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

totmes
totmes
totmes
08.08.2022, 15:01:21
  • 1
@BornInSmokes: oni tam chyba grali tego zwykłego ppla dla każdego kto ma 10lvl, a nie w żadnym "własnym sosie".
  • Odpowiedz
tomciopaluh
tomciopaluh
tomciopaluh
10.08.2022, 13:58:23
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
BornInSmokes
BornInSmokes
BornInSmokes 18.07.2022, 08:11:51
  • 1
Ostatnio znów pojawiają się "analizy" i znaleziska, ze wynajem jest korzystniejszy niż kredyt

Jak np to: https://www.wykop.pl/link/6742631/raport-wynajmowac-czy-kupic-mieszkanie-decyzja-warta-1-500-zl-miesiecznie/

Ponizej moj komentarz; otwieram dyskusje i słucham Państwa. Jak ma mi się wynajem bardziej opłacać niz kredyt patrząc dalej niż perspektywa kilku miesięcy.

Nie
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Zlmmerman
Zlmmerman
Zlmmerman
18.07.2022, 08:22:49
  • 2
@BornInSmokes: No hmm, na ten moment we Wroclawiu wynajmiesz mieszkanie za 3 - 3.5k. Kupno takiego samego na kredyt W TYM MOMENCIE to koszt ~500k co przeklada sie na rate z ubezpieczeniami ~5k, w ktorej 90% to odsetki. W obu przypadkach musisz oplacic liczniki i czynsz. Matematyke zostawiam Tobie
  • Odpowiedz
Warrior_97
Warrior_97
Warrior_97
18.07.2022, 08:36:38 via iOS
  • 1
@BornInSmokes: Po prostu w tym konkretnie momencie rynkowym, jeżeli ktoś nie planuje jeszcze rodziny, to na najbliższy rok/dwa wynajem jest korzystniejszy i bezpieczniejszy. Jeśli kryzys przejdzie w miarę gładko, a stopy będą obniżane, to faktycznie wszystko odwróci się znowu na korzyść kredytu.
  • Odpowiedz
BornInSmokes
BornInSmokes
BornInSmokes 22.06.2022, 18:23:03
  • 6
Zagadka.... wiecie co się stanie jak WIBOR jeszcze będzie rósł, załóżmy do 10%, rynek się podłamie i faktycznie ceny spadną o 10-15%, a bezrobocie wzrośnie?

a) Ludzie którzy przez ostatnie 10 lat nie mogli sobie pozwolić na mieszkanie, nagle magicznie z powodu spadku ceny o 15% będą mogli je kupić bo ich akurat z jakiegoś powodu kryzys, bezrobocie ominie, bo jak wiemy kryzysy zawsze omijają tych niżej uposażonych.

b) Ludzie którzy już
  • 20
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

perfumowyswir
perfumowyswir
22.06.2022, 18:36:18 via iOS
  • 8
@BornInSmokes: Jest sporo ludzi dla których ceny nieruchomości w Polsce były chore już w 2019 roku, także tak jak nieruchomości spadną 30% to te osoby będą miały pieniądze na zakup nieruchomości. Pozdrawiam.
  • Odpowiedz
SzitpostForReal
SzitpostForReal
22.06.2022, 18:39:21
  • 12
b) Ludzie którzy już nabyli jedno, są specami w swojej dziedzinie, mają stabilną pracę i specjalistyczne stanowisko wywęszą okazję i szczególnie Ci którzy nadpłacili sporo kredyt wzięty kilka lat temu wezmą jeszcze jeden jako jedyni na rynku z jakąś zdolnością na dołku, jaki by nie był ;)


@BornInSmokes: historia pokazuje (lata 80 w USA z wysoką inflacją i wysokimi stopami procentowymi) że nieruchomości staną się mało atrakcyjne jako aktywa inwestycyjne
  • Odpowiedz
BornInSmokes
BornInSmokes
BornInSmokes 19.06.2022, 17:42:57
  • 9
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Ordo_Publius
Ordo_Publius
19.06.2022, 18:02:11
  • 10
@BornInSmokes: Normalni modele ubrań.
  • Odpowiedz
RicoElectrico
RicoElectrico
19.06.2022, 18:13:38 via Wykop Mobilny (Android)
  • 5
@BornInSmokes: dokładnie - kolor modela nieistotny, oni wszyscy teraz jakąś dziwną aurę przedstawiają, jakby za karę pozowali. Wydaje mi się, że zaczęła to Zara i potem inni podchwycili.
Np. https://www.zara.com/pl/pl/mezczyzna-garnitury-l808.html?v1=2032926
  • Odpowiedz
BornInSmokes
BornInSmokes
BornInSmokes 11.06.2022, 09:53:17
  • 0
Joł, jakie polecacie miejsce na kupienie koszulek typu basic, w standardowych kolorach, dobrej jakości i jednocześnie bardziej regular/regular fit niz jakis mocny slim fity? Chodzi mi o to, ze przez dłuższy czas szukam fajnych/basicowych koszulek, mimo dość standardowych rozmiarów (180cm/ 78kg) slim fity mi nie podchodzą...Mki są za małe, Lki też takie średnie, albo za długie, albo za bardzo opinają.

Kiedyś (3-4 lata temu) w decathlonie wyrwałem fajną serię, z 1 strony
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

S.....s
S.....s
konto usunięte 14.06.2022, 04:35:29 via Android
  • 0
@BornInSmokes teraz brałem w 4f, na allegro mają dwupaki za 6 dych. Materiał przyjemny, lepszy niż w tych z Decathlona co kiedyś były. Zobaczymy jak długofalowo się sprawdza. Tyle że ja 5xl. No i raczej luźniejszy krój
  • Odpowiedz
BornInSmokes
BornInSmokes
BornInSmokes 04.06.2022, 18:08:51
  • 8
Good old Snax, az zachcialo mi sie CSa ogladac, to pokazuje ze MOUZ to byla niestety pomyłka, ktora zaważyła prawdopodobnie o jakiego dalszej karierze, a raczej jej braku. Oby po tym evencie dostał ciekawą ofertę i jeszcze przez rok czy dwa zrobił jakiś Last Dance trollujac caly T1.

#csgo
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

reakwon
reakwon
04.06.2022, 18:13:46
  • 2
@jeshcze_jak: Valve zakazało ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
BornInSmokes
BornInSmokes
BornInSmokes
Autor
04.06.2022, 18:15:30
  • 6
Snax potrzebuje troche wolności w swojej grze, ale potrzebował tez zrozumieć, ze nie bedzie juz hard-carry jak w VP - to 2gie juz zrozumial jak widać. Zreszta o tym 1wszym mowil przy MOUZ, ze nie zgrali się, bo chcieli zeby on byl total supportem. Co nie mialo sensu, wzieli sobie kolesia ktory od 2014-2016 byl top 5 HLTV players, w pierwym kwartale 2017 byl top 1 (BIG APPLE and snax is hungry)
  • Odpowiedz
BornInSmokes
BornInSmokes
BornInSmokes 21.05.2022, 08:15:54
  • 1
DGE - Rademenez feat. VNM (prod. i skrecze The Returners) - spoko, nie spodziewałem się, troche taki stary vibe.

#nowoscpolskirap
BornInSmokes - DGE - Rademenez feat. VNM (prod. i skrecze The Returners) - spoko, nie...
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

janushek
janushek
janushek
21.05.2022, 08:35:00
  • 2
Gural i Returnersi

"troche taki stary vibe"

niesamowita historia
  • Odpowiedz
BornInSmokes
BornInSmokes
BornInSmokes 21.05.2022, 08:08:42
  • 10
Spadnie... no spadnie bo: drogo, covid, no teraz to juz wojna...yyyy no ok, ale stopy to the mooooon, a w Chinach spadki!!!!

Spadkowicze jak Jackowski od 20 lat przepowiadają, byc moze za 5-10 lat cos spadnie i będą dowodzić ze wszystko było jasne od początku, chociaz bardziej prawdopodobne będzie jebnięcie w ziemie meteorytu, pewnie kilka miesiecy przed zderzeniem spadną... czekajcie.

#nieruchomosci
BornInSmokes - Spadnie... no spadnie bo: drogo, covid, no teraz to juz wojna...yyyy n...

źródło: comment_1653120359KQ7Kys2kSP4Ow9UORbXFrb.jpg

Pobierz
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

maryjuszpitagoras
maryjuszpitagoras
maryjuszpitagoras
21.05.2022, 08:24:07 via Android
  • 4
@BornInSmokes każdy robi co chce, każdy ma inną wizję. Ja tam nikomu nie bronie. Proszę iść sobie do banku i wziąć kredyt na 700k przy wiborze 6,7 + marża więc prawie 9%. Tak samo nikomu nie bronie brać pożyczki u bociana czy inwestować w Amber gold. Człowiek dorosły powinien być na tyle inteligentny, żeby wiedział czy to jest dobre czy nie. Jak wybór będzie dobry to jesteś na plusie, jak nie
  • Odpowiedz
BornInSmokes
BornInSmokes
BornInSmokes
Autor
21.05.2022, 09:18:01
  • 4
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
BornInSmokes
BornInSmokes
BornInSmokes 11.05.2022, 05:56:38
  • 164
Jeśli zastanawiasz się nad kupnem mieszkania to są moje 3 grosze z perspektywy kogoś kto kredyt brał kilka lat temu:

1. Jeśli stać Cię na aktualnie oferowaną ratę + masz tego tysiaka buforu + jakąś poduszkę finansową - kupuj, nie czekaj na magiczne spadki. Zakładam, ze masz łeb na karku, w perspektywie 2-5 lat Twoja pensja będzie rosła. Wibor rosnie, spada i nie uchronisz się przed tym w perspektywie nawet 15 lat.

2. Przy
  • 49
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

piiar
piiar
piiar
11.05.2022, 06:24:41 via Android
  • 91
@BornInSmokes jeszcze jedna prawda: nie uzależniaj swoich wyborów życiowych od opinii innych (np. spadkowicze, czy też dalsza rodzina), ani nie sugeruje się opiniami tzw. analityków. Patrz na zakup w długoletniej perspektywie SWOJEGO ŻYCIA. Piszę tak bo pierwsza fala czekających na obnizki która pamiętam to był rok 2003- 2004. I po latach spotkałem dwóch z tych najbardziej czekających. Już nie czekają bo : na kredyt za starzy, w pracy nie poszło jak
  • Odpowiedz
BornInSmokes
BornInSmokes
BornInSmokes
Autor
11.05.2022, 06:27:54
  • 22
@SpalaczBenzyny: Zgadzam się, wszystko jest kwestią perspektywy, chodziło mi bardziej o to, ze jesli dziś stać Cie na 3 pokoje w "twojej" docelowej lokalizacji i planujesz dziecko w perspektywie np 3-4 lat, to wg mnie od razu lepiej isc w te 3 pokoje, niz pozniej sie bujać jeszcze raz z tym wszystkim i to jeszcze w okresie gdzie spodziewasz się dziecka i masz np kolejne dodatkowe wydatki.
  • Odpowiedz
BornInSmokes
BornInSmokes
BornInSmokes 11.05.2022, 05:13:06
  • 18
Przejrzałem tagi na szybko sprzed lat. Takich komentarzy jak na obrazku widać było co roku, od mniej więcej 2016... xd
W sumie odpowiedz poniżej podsumowuję spadkowiczów.

#nieruchomosci #kredythipoteczny
BornInSmokes - Przejrzałem tagi na szybko sprzed lat. Takich komentarzy jak na obrazk...

źródło: comment_1652245843sYm7CtHc9wFkNmsNg78ffv.jpg

Pobierz
  • 11
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

panzmarszrutkiwbiszkeku
panzmarszrutkiwbiszkeku
11.05.2022, 05:20:35
  • 13
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
BornInSmokes
BornInSmokes
BornInSmokes
Autor
11.05.2022, 05:23:20
  • 10
@panzmarszrutkiwbiszkeku: Dokładnie to mam na myśli, ludzie naiwni i czytają takie głupoty. Wyobraźmy sobie random mirka lat 28 - koleś w 2017 zastanawiał się czy kupić mieszkanie w kredycie i nie daj Boze na podstawie tego tagu pomyślał sobie... "Ty... faktycznie, jest juz strasznie drogo, poczekam ze 2 lata i jak pierdzielnie, kupie taniej"....
  • Odpowiedz
BornInSmokes
BornInSmokes
BornInSmokes 05.05.2022, 16:30:29
  • 66
Cześć,

Po ostatniej decyzji NBP mam już nóż na gardle, rata wzrosła do 2k, nie wyrobie... szukam na szybko kupca na 58m (3pok) Wawa - kupilem 3 lata temu za 415 k, do splaty zostało 240k ale nie daje juz rady psychicznie, z racji na ten wzrost i kredyt pod korek - oddam nawet za 150k do negocjacji.
Oczywiscie nie ukrywam, ze zalezy mi na czasie, bo jak w następnym miesiącu, podwyżka
  • 17
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Ilawa
Ilawa
05.05.2022, 16:32:22
  • 12
@BornInSmokes: ehh, kupiło by się za 150 k mieszkanie w wawie (╯︵╰,)
  • Odpowiedz
BornInSmokes
BornInSmokes
BornInSmokes
Autor
05.05.2022, 16:45:10
  • 58
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
BornInSmokes
BornInSmokes
BornInSmokes 28.04.2022, 14:40:10
  • 23
Próbuje ostatni raz nawiązać dialog ze "spadkowiczami". Liczę na jakieś sensowne argumenty, ktore mnie przekonają do zmiany myslenia.

Czepiliście się tych 0 stóp % a było to tłumaczone sto razy. Rekordowo niskie % było tylko w 2020, wcześniej przez 7 lat były podobnie niskie (1,5%) - wg Waszej logiki to co należało zrobić? Nie brać kredytu bo kiedyś może wzrosnąć?

I co to znaczy pod korek, różnica na racie miesięcznej w 2016 (1,5%) vs
  • 39
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

marek-krakow
marek-krakow
marek-krakow
28.04.2022, 15:01:25
  • 31
ale nie mam problemu, zeby z mojego podatku pomóc komuś kto ma rodzinę, uczciwie pracuje i nie przewidział COVIDU i wojny na Ukrainie bo jest najwyrazniej niedojdą i miernotą, bo widocznie dla Ciebie była to powszechna wiedza.


@BornInSmokes: ja nie mam problemu z tym, żeby ludzie, których zabił wzrost raty o 1000zł sprzedali swoje mieszkania, spłacili kredyty i wynajęli coś, na co ich stać. Nietrafione inwestycje zdarzają się każdemu, ale
  • Odpowiedz
marek-krakow
marek-krakow
marek-krakow
28.04.2022, 15:10:23
  • 22
Na końcu odniosę sie do głosów, ktore mowią ze "oni" nie chcą zeby ich podatki szły na pomoc kredyciarzom - kredytobiorcy też płacą podatki i pewnie statystycznie większe niż większość "oszczędzających", chyba nie wiecie, że banki prześwietla Twoje konto za ostatnie 2 lata, sprawdza gdzie pracowałem w jakich branżach, jak rosły Twoje zarobki i szacuje ryzyko i przez to kredyty dostają ludzie dobrze zarabiający (czyli placa wieksze podatki niz srednia) - "oszczędni
  • Odpowiedz
BornInSmokes
BornInSmokes
BornInSmokes 26.04.2022, 06:35:52
  • 3
Koniec z WIBOR-em?
Podczas otwarcia 14. Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach premier Mateusz Morawiecki zapowiedział, że rząd od 1 stycznia 2023 r. narzuci obowiązek posługiwania się inną niż WIBOR, transparentną stawką pochodzącą z rynku międzybankowego depozytów overnight.

Prezes ING powiedział, że pomysł ten nie jest pozbawiony sensu.

— Zmienimy dzisiejszą formułę funkcjonowania, na taką, która jest oparta na zupełnie innych instrumentach, aktywnie kwotowanych. Rynek będzie oparty na większej liczbie transakcji. Zamienimy transakcje, które mają miejsce
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

goferek
goferek
26.04.2022, 06:39:00
  • 12
@BornInSmokes: przecież jak ten rząd się za coś zabierze, to nigdy nie wychodzi z tego nic dobrego
  • Odpowiedz
BobIsYourUncle
BobIsYourUncle
26.04.2022, 07:53:03 via Android
  • 0
@goferek a jeszcze częściej wychodzi nic
patrz mieszkanie+, domy 70m2
  • Odpowiedz
BornInSmokes
BornInSmokes
BornInSmokes 25.04.2022, 14:04:43
  • 25
Rząd (mimo ze go nie popieram) chce ucywilizować rynek kredytów hipotecznych i być może bardziej równomiernie rozłożyć ryzyko przy tego typu kredytach lekko zmieniając sposób liczenia WIBOR albo zastępując go innym wskaźnikiem (i to tylko w przypadku kredytów hipotecznych) - tak żeby Polak miał tak samo jak w całej UE i nie był orany jako obywatel 2-gie kategorii.

Wykop: REEEEEEE , Pomoc, moze od razu 0% WIBOR REEEEEE - a wynika to
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

BornInSmokes
BornInSmokes
BornInSmokes
Autor
25.04.2022, 14:11:55
  • 3
@elf_pszeniczny: Proste, ja chętnie podpisze dziś aneks na stałą stopę na 10 lat, nawet na 6% - ale dajcie mi taką możliwość i w miarę realną stopę (a nie widzimisię wiborowe - ktory to przedstawia się tak jakby przy stopach rzędu 1% czy 2% bank i społeczesntwo mi cos finansowalo xD i teraz jak urosły to musze oddac)
  • Odpowiedz
frems
frems
25.04.2022, 14:29:03 via Android
  • 1
@BornInSmokes jeżeli rząd chce urelogowac prawnie nie mam problem. Problem się zacznie gdy zechce dopłacić z moich podatków. Wtedy będę miał problem bo ja dostanę większą inflację.
  • Odpowiedz
BornInSmokes
BornInSmokes
BornInSmokes 08.04.2022, 08:16:28
  • 4
Cwiczenenie na wyobraznię:

Scenariusz: Stopy idą do góry, czynsze/opłaty/energia/smieci idą do góry, napływ imigrantów z Ukrainy, którzy w jakiejś częsci maja pieniądze na wynajem, badz chec podjęcia pracy i wynajecia mieszkan.

Co stanie się z cenami wynajmu i mieszkan?

A)
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

BlazeMicro
BlazeMicro
08.04.2022, 08:21:38
  • 2
@BornInSmokes: Zupełnie nie pisane pod tezę. Nic a nic.
  • Odpowiedz
J.....n
J.....n
konto usunięte 08.04.2022, 09:08:54
  • 1
@BornInSmokes: Nie nagle ale stopniowo będą zwalniane przez roczniki dla których były budowane. Demografia jest tu bezlitosna. Oczywiście - ktoś je odziedziczy i w nich będzie mieszkał - ale pewnie cześć trafi na rynek najmu lub na sprzedaż.

Cześć będzie wykupiona przez odwróconą hipotekę przez spółki powiązane z deweloperami (jest to w ich żywotnym interesie żeby tę podaż stłumić).

Podsumowując - ja się spodziewam stabilizacji na lata (ewentualnie jakaś korekta
  • Odpowiedz
BornInSmokes
BornInSmokes
BornInSmokes 06.04.2022, 18:52:37
  • 2
Eh, dobrze ze za rok wybory, jeszcze miesiąc czy dwa i politycy zaczną prześcigać się w obietnicach co zrobić z rosnącymi stopami i może zamrożą ten bandycki sztuczny WIBOR. W sumie pytanie jakie trzeba postawic to: na ile czasu i na jakim poziomie niż czy w ogóle.

Trzymam kciuki żeby wprowadzili możliwość stałego 4% oprocentowania na okres 30 lat. I wilk syty i owca cała.

Pozdrawiam spadkowiczów.

#nieruchomosci #nbp
  • 15
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Reptilianin_Soros
Reptilianin_Soros
06.04.2022, 19:10:27 via iOS
  • 4

Komentarz usunięty przez moderatora

Reptilianin_Soros
Reptilianin_Soros
06.04.2022, 19:35:56 via iOS
  • 1

Komentarz usunięty przez moderatora

BornInSmokes
BornInSmokes
BornInSmokes 06.04.2022, 16:23:20
  • 2
Najlepsze jest to, ze zawistni spadkowicze kręcą bekę z podniesionych stop % i kredyciarzy, podczas gdy cały system opiera sie na WIBOrze ktory jest troche subiektywnie ustalany przez Banki i zawsze jest wyzszy niz stopy i de facto "kredyciarze" juz dobre 6 miesięcy oprocentowanie calkowite (marza + wibor) na poziomie 5-7 % xD ale tak 4,5% dzisiaj mnie "zmiotło" 8-)

De facto, zeby moze podniesc Wam cisnienie, od momentu wzięcia kredytu 3
  • 23
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

be_happy
be_happy
be_happy
06.04.2022, 16:24:55 via Android
  • 14
@BornInSmokes ta podwyżka oznacza, że wiborek za miesiąc będzie na poziomie 6%
  • Odpowiedz
N.....o
N.....o
konto usunięte 06.04.2022, 16:25:27
  • 3
i zawsze jest wyzszy niz stopy i de facto "kredyciarze" juz dobre 6 miesięcy oprocentowanie calkowite (marza + wibor) na poziomie 5-7 % xD ale tak 4,5% dzisiaj mnie "zmiotło" 8-)


@BornInSmokes: Czekaj, to mówisz, że po podniesieniu o 1% nic się nie stanie, jak zawsze jest wyższy niż stopy?( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Strona 2 z 4
  • >

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 08.01.2022

    Komentator
  • Rocznica
    od 11.12.2024

    Rocznica
  • Mikroblogger
    od 08.08.2022

    Mikroblogger

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking