Pobudka po 7. Do lekarza na 9. Wszystko w miarę dobrze, bez poczucia, że nic nie ma sensu. Kupiłem bilety na autobus i dwie bułki + jogurt, żeby zjeść po tabletce. Stoję przy kasie, facet przede mną pozbywa się drobnych i brakło mu 2 gr, kasjerka stwierdziła, że przy okazji jej da te 2 gr. Otwieram portfel, zawsze mam jakieś drobne i dałem mu te 2 gr, bo i
Interesuje Was może tematyka sytuacji awaryjnych w lotnictwie cywilnym? Bo zbieram się do takiego wpisu, ale nie wiem czy nie lepiej opowiedzieć najpierw o czymś bardziej typowym i zdecydowanie częściej spotykanym jak manewr lądowania czy nawigacja ; ).
Ponadto czy interesuje Was taka zabawa, że przez np. tydzień zbieram różnorakie pytania na temat lotnictwa, na które mógłbym odpowiedzieć (ew. jak jakieś naprawdę trudne to z pomocą kilku kolegów z
@enocojest: nad oceanem lata się inaczej niż nad kontynentem. Z Europy do Ameryki Płn. prowadzą tzw. NAT - North Atlantic Tracks - samoloty latają po ortodromie i składają meldunki pozycyjne. Nie widać ich na żadnym radarze bo radary nie mają takiego zasięgu. Nad lądem lata się podobnie - jeśli nie ma pokrycia radarowego zapewnia się tzw. kontrolę proceduralną (to nie to samo co latanie nad oceanem bo tam są trochę
@majas: @ktoskomuscos: aaaa xD No tak Niemiec ma stereotyp że musi zrobić dobrze, a Irlandczycy że odkładają na później, więc wychodzi "Musimy to wykonać bardzo dokładnie.... jutro (wolna interpretacja nie bijcie jeśli jest złe)". :D Dobre. Dzięki za pomoc. Dam plusa bo lubię Top Gear :)
Mój pierwszy samolot, który lata. Chciałem uzyskać coś na kształt Me 262.
Więcej zdjęć : http://imgur.com/a/HYYrm
źródło: comment_aLf2TItxcR35y4HmwMj1WCfIGUkAHcB9.jpg
Pobierz