Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko170
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
Al-3_x

Al-3_x

Dołączył 8 lat i 7 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 40636
  • Znaleziska 20387
  • Mikroblog 20249
  • Obserwujący 121
  • Obserwowane 71
Al-3_x
Al-3_x 26.03.2026, 07:13:07
  • 2
Myślę, że największą porażką projektu oświecenia jest fakt kilkaset lat później ludzie dalej masowo są gotowi wierzyć w to co osobliwe, tajemnicze, przerażające, paranormalne. Dawny człowiek odczuwał trwogę w spotkaniu z naturą i to spowodowało narodziny religii. To poczucie trwogi nie przeminęło. Ciągle powstają nowe mity pomimo rzekomego zwycięstwa nauki nad religią i będą najprawdopodobniej powstawać dalej. No i kto wie? Może idea sacrum faktycznie ujawnia prawdę wykraczającą poza to co materialne.
Al-3_x - Myślę, że największą porażką projektu oświecenia jest fakt kilkaset lat późn...
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Al-3_x
Al-3_x
Autor
26.03.2026, 10:06:59 via Wykop
  • 0
@kubako:

zobacz jaki procent ludzi racjonalnych był na początku oświecenia, a jaki jest teraz.


A jak to kolega chce wyliczyć? Ma jakieś statystyki w tym
  • Odpowiedz
Al-3_x
Al-3_x
Autor
26.03.2026, 10:55:37 via Wykop
  • 1
@swiadomy_anakolut:

To jakby mówić o wielkiej porażce chrześcijaństwa, czy islamu, bo wieki od ich powstania dalej istnieją taoiści albo hinduiści.


Taoizm i Hinduizm istnieje na obcym dla chrześcijaństwa terenie. Lepszym porównaniem jest wskazanie na masowe odchodzenie młodych ludzi od chrześcijańskiej religii w Europie czyli kontynencie przez całą historie silnie kojarzonym z chrześcijaństwem. To jest faktycznie porażka chrześcijaństwa.
  • Odpowiedz
Al-3_x
Al-3_x
Autor
26.03.2026, 11:36:42 via Wykop
  • 0
@swiadomy_anakolut: No tak działa historia. Masz racje.
  • Odpowiedz
Al-3_x
Al-3_x 26.03.2026, 07:23:11
  • 1
Ten gość byłby dużo ciekawszym antagonistom gdyby się pojawił w filmach Disneya zamiast przywracania imperatora po raz drugi.

#gwiezdnewojny #film
Al-3_x - Ten gość byłby dużo ciekawszym antagonistom gdyby się pojawił w filmach Disn...

źródło: rgregrg

Pobierz
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Lysandros
Lysandros
28.03.2026, 23:03:42 via Wykop
  • 0
@Al-3_x: Mój ulubiony sith
  • Odpowiedz
Al-3_x
Al-3_x 26.03.2026, 06:57:08
  • 4
Ironia sytuacji jest taka, że choć f-----m tu zostaje przedstawiony jako bezkompromisowa, nieoszlifowana, bezforemna ideologia której nie da się opisać za pomocą jakichkolwiek schematów i definicji przez co bardziej przypomina siłę natury niż konkretną doktrynę to sam Mussolini końcowo poszedł na kompromis burżuazją, kościołem, królem czyli z podmiotami które początkowo aktywnie zwalczał. Z rewolucjonisty przeistoczył się w polityka. F-----m u podstaw był wręcz skrajnie modernistyczny i był zresztą związany z włoskich ruchem
Al-3_x - Ironia sytuacji jest taka, że choć f-----m tu zostaje przedstawiony jako bez...
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Al-3_x
Al-3_x 25.03.2026, 06:46:25
  • 28
Problem samotności mężczyzn dałoby się rozwiązać bardzo prosto wbrew wszelkim pozorom i będę to powtarzać jeszcze wiele razy. Kobiety nie chcą przegrywów bo nawet przeciętna kobieta jest otoczona przez całą masą atencjuszy co podwyższa jej ego i stwierdza, że zasługuje na chada 10/10. Gdyby mężczyźni podwyższyli swoje oczekiwania względem kobiet i przestali simpić do każdej to ego kobietom spadło i wtedy trochę lepiej by patrzyły nawet na przegrywa.

Jak na ten moment
Al-3_x - Problem samotności mężczyzn dałoby się rozwiązać bardzo prosto wbrew wszelki...

źródło: fff

Pobierz
  • 43
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Al-3_x
Al-3_x
Autor
25.03.2026, 06:57:52 via Wykop
  • 2
@Black_Rabbit_of_Inle: Oczywiście, że da się to zrobić. Na zachodzie już stopniowo mężczyznom się coraz mniej się chce inicjować rozmowę z kobietami. W Japonii jest tak od dawna. Niestety później mężczyźni przenoszą swoje zainteresowanie na relacje para-socjalne i simpią do jakiś lasek z internetu.
  • Odpowiedz
Al-3_x
Al-3_x
Autor
25.03.2026, 07:50:14 via Wykop
  • 0
@Nowystaryziel:

Natury nie oszukasz, instynktów nie oszukasz.


To prawda dlatego nadal szczamy i wydalamy ciągle w lesie oraz gwałcimy i mordujemy się wzajemnie przy każdej okazji. Cały koncept cywilizacji polega na wielkim oszukaniu natury. Nie usprawiedliwiaj instynktami braku dyscypliny wśród samców bo nie każdy mężczyzna zachowuje się jak zdegenerowany simp. Z bardziej ekstremalnych przykładów można podać ascetów, pustelników, zakonników co żyją w klasztorach bez żadnego kontaktu z kobietami, albo joginów co
  • Odpowiedz
Al-3_x
Al-3_x
Autor
25.03.2026, 08:05:52 via Wykop
  • 3
@AnalnyInseminator: Będę to sobie ilustrował czymkolwiek chce. Poza tym anime dzisiaj to mainstream (niestety) i tylko jakieś stare dziadki mają z tym problem.
  • Odpowiedz
Al-3_x
Al-3_x
Autor
25.03.2026, 08:17:21 via Wykop
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Al-3_x
Al-3_x
Autor
25.03.2026, 08:22:52 via Wykop
  • 3
@AnalnyInseminator: Znalazł się samiec Alfa od siedmiu boleści xD
Jeszcze bym zrozumiał taką gadkę z 10 czy 20 lat temu, ale nie wczasach gdy do oglądania anime przyznają się jacyś celebryci czy raperzy i to nie tylko zachodni, ale w Polsce. Zacofany jesteś dziadek i tyle.
  • Odpowiedz
Al-3_x
Al-3_x
Autor
25.03.2026, 09:09:37 via Wykop
  • 1
@SmutnyZabownik: No to będą same. Będzie przynajmniej pod tym względem równość.
  • Odpowiedz
Al-3_x
Al-3_x
Autor
25.03.2026, 09:10:58 via Wykop
  • 0
@PowiatowyBanan:

I to mówi typ, który jest na polskiej scenie M&A od lat? Kojarzę twoje materiały w sieci, jak byłem dzieciakiem.


Że co? Kolega mnie chyba z kimś pomylił.
  • Odpowiedz
Al-3_x
Al-3_x
Autor
25.03.2026, 09:14:18 via Wykop
  • 0
@PowiatowyBanan:

Np. człowiek zobaczy traumatyczne wspomnienie, usłyszy odpowiednią intoację głosu, poczuje podobne emocje.


W świecie zwierząt ani nawet człowieka pierwotnego nie ma czegoś takiego jak traumatyczne wspomnienia które potrzebują przepracowania z terapeutą. To wytwory cywilizacji.
  • Odpowiedz
Al-3_x
Al-3_x
Autor
25.03.2026, 09:20:38 via Wykop
  • 1
@PowiatowyBanan: Nie tworzyłem nigdy AMV, jestem z rocznika 2000, a nicku Al-3_x używam tylko tutaj i na hejto. Ale co do popularności anime z różnych okresów to masz racje. Kiedyś zrobiłem o tym wpis nawet. Tym bardziej jednak nie powinno nikogo szokować, że wiele osób lubi anime.
  • Odpowiedz
Al-3_x
Al-3_x
Autor
25.03.2026, 09:26:17 via Wykop
  • 1
@PowiatowyBanan: Nie ma dowodów, że jest to spowodowane jakąś traumą. Raczej jest to zachowanie faktycznie instynktowne, ale zachowanie pod wpływem traumy nie ma nic wspólnego z instynktami. Uczuciami czy emocjami owszem, ale uczucia to nie instynkty.
  • Odpowiedz
Al-3_x
Al-3_x
Autor
25.03.2026, 09:27:17 via Wykop
  • 0
@PowiatowyBanan: Z ciekawości z kim mnie w takim razie pomyliłeś? Jestem ciekawy teraz xD
  • Odpowiedz
Al-3_x
Al-3_x
Autor
25.03.2026, 09:27:49 via Wykop
  • 1
@PowiatowyBanan:

W USA miałeś kilka okresów peaku popularności.


No wiem. Lubię stare anime jak Akira czy Death Note.
  • Odpowiedz
Al-3_x
Al-3_x
Autor
25.03.2026, 11:46:42 via Wykop
  • 0
@centerario: Ale p*rdolenie xD
  • Odpowiedz
Al-3_x
Al-3_x
Autor
25.03.2026, 11:52:49 via Wykop
  • 2
@Fala_Magnezu: Wojny nie potrzebują ideologii ani polityki. Wojny prowadzą co zaobserwowano też małpy czy owady społeczne jak mrówki, co pokazuje, że jest to raczej kwestia instynktu. Ideologia jedynie racjonalizuje akty wojny, ale gdy już ktoś znajdzie się w strefie wojny to reguły cywilizacyjne do których był przyzwyczajony w czasach pokoju zostają zawieszone. Książka "Jądro Ciemności" albo film "Czas Apokalipsy" to ciekawie pokazują. Gdy człowiek znajdzie się w dziczy gdzie instytucje
  • Odpowiedz
Al-3_x
Al-3_x
Autor
25.03.2026, 17:26:24 via Wykop
  • 0
@Nowystaryziel: A to już kwestia problemu imigracyjnego do ogarnięcia. Poza tym według statystyk wiele kobiet obecnie jest samotnych niezależnie czy z wyboru czy nie. Zresztą ja nie wskazuje na to czy to rozwiązanie jest realne czy nie. Po prostu stwierdzam, że mężczyźni w dużej mierze sami są sobie winny swojej sytuacji i z tego względu ciężko mi im współczuć.
  • Odpowiedz
Al-3_x
Al-3_x
Autor
25.03.2026, 19:40:22 via Wykop
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Al-3_x
Al-3_x
Autor
26.03.2026, 02:44:52 via Wykop
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Al-3_x
Al-3_x 25.03.2026, 06:31:32
  • 365
Leonid Radvinsky zmarł kilka dni temu. Był to właściciel strony OnlyFans, a zarazem wybitny badacz socjologiczny który udowodnił, że wiele współczesnych kobiet nie potrzebuje argumentu w postaci przymusu ekonomicznego by uprzedmiotawiać swoje ciało przed kamerami i wystarczy zwykłe lenistwo, brak poczucia własnej wartości i chciwość. Pokazał też, że masa mężczyzn to banda simpów bez rozumu i godności człowieka. Doprawdy wybitna jednostka.

#przegryw #redpill #blackpill #logikarozowychpaskow
Al-3_x - Leonid Radvinsky zmarł kilka dni temu. Był to właściciel strony OnlyFans, a ...

źródło: efwefw

Pobierz
  • 27
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Al-3_x
Al-3_x
Autor
25.03.2026, 07:04:11 via Wykop
  • 7
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Al-3_x
Al-3_x
Autor
25.03.2026, 07:35:07 via Wykop
  • 2
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Al-3_x
Al-3_x
Autor
25.03.2026, 08:03:39 via Wykop
  • 5
@KPA200: Moja teza była taka, że przymus ekonomiczny nie jest wcale konieczny by wiele kobiet było skłonnych do takich praktyk. Przez lata prostytutki pokazywano jako nieszczęśliwe kobiety które robią to bo muszą, a w praktyce wielu kobietom podoba się najstarszy zawód świata z powodu pieniędzy nawet jeśli mają inne alternatywy zarobku. Nie oznacza to bynajmniej, że wszystkie kobiety takie są.
  • Odpowiedz
Al-3_x
Al-3_x
Autor
25.03.2026, 17:30:29 via Wykop
  • 1
@SuperTimor435:

Każdy człowiek jest leniwy


Ale mów za
  • Odpowiedz
Al-3_x
Al-3_x 25.03.2026, 06:17:09
  • 1
Kwestia elit i wojny

W pewnym sensie rozumiem narracje ludzi którzy nie chcą walczyć nawet w obronie ojczyzny bo czują, że broniliby tym samym skorumpowanych elit które mają ich gdzieś. Jednak kiedyś elity nie były wcale oderwane od wojny. Władcy w starożytności, średniowieczu czy nawet wczesnej nowożytności aktywnie brali udział w wojnach. Dowodzili armiami, tworzyli strategie, motywowali żołnierzy przed bitwą, a nawet sami czasami brali w nich udział. Aleksander Wielki miał dowodzić
Al-3_x - Kwestia elit i wojny

W pewnym sensie rozumiem narracje ludzi którzy nie chc...

źródło: hbhbhhb

Pobierz
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Al-3_x
Al-3_x
Autor
25.03.2026, 06:50:54 via Wykop
  • 0
@Aldona_Lipska: Ja bym walczył za ojczyznę, a jeśli elity nie byłyby z narodem to naród zawsze może je wymienić.
  • Odpowiedz
Al-3_x
Al-3_x
Autor
25.03.2026, 06:55:04 via Wykop
  • 0
@galicjanin: No właśnie o tym piszę. Politycy oderwali się od wojny.
  • Odpowiedz
Al-3_x
Al-3_x
Autor
25.03.2026, 07:09:36 via Wykop
  • 0
@Aldona_Lipska: Po pierwsze to ja bym poszedł na wojnę dobrowolnie. Po drugie to każdy walczy za to w co wierzy. Czy moje działania mogą przy okazji zadziałać na korzyść elit? Być może, ale nie tylko ich. Zadziałyby też na korzyść zwykłych ludzi, rodzin i dzieci które tu mieszkają i chcą mieszkać dalej. Stwierdzenie, że walczy się dla elit jest zwykłym uproszczeniem sprawy i usprawiedliwieniem dla własnego tchórzostwa. Obecne elity przeminą,
  • Odpowiedz
Al-3_x
Al-3_x
Autor
25.03.2026, 08:28:48 via Wykop
  • 0
@Aldona_Lipska: Jak kupujesz chleb albo oglądasz jakiś serial to też działasz na korzyść elit kolego bo za to płacisz. Bycie biernym konsumentem bynajmniej nie sprawia, że przestajesz być niewolnikiem. Byś musiał zostać pustelnikiem by się od tego uwolnić, a jakoś nie widzę byś to robił. Jednak nie doszedłem do moich wartości bo mi je wpojono odgórnie. Rodzice moi byli liberałami, a współczesna zachodnia cywilizacja krytykuje wojny oraz nacjonalizm. Czytam filozofów
  • Odpowiedz
Al-3_x
Al-3_x 25.03.2026, 07:14:39
  • 8
To się nieironicznie teraz dzieje na zachodzie xD

#polityka #4konserwy #neuropa #bekazlewactwa
Al-3_x - To się nieironicznie teraz dzieje na zachodzie xD 

#polityka #4konserwy #ne...

źródło: tvfft

Pobierz
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

grubson234567
grubson234567
25.03.2026, 07:46:18 via Wykop
  • 11
@Al-3_x: nieironicznie mariusz z brighton tworzy sobie kolejna projekcje ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
Al-3_x
Al-3_x 25.03.2026, 06:34:54
  • 8
Nie spodziewałem się tego.

#chainsawman #anime #randomanimeshit #mangowpis #animeart
Al-3_x - Nie spodziewałem się tego. 

#chainsawman #anime #randomanimeshit #mangowpis...

źródło: u77u7u7u

Pobierz
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Al-3_x
Al-3_x 22.03.2026, 08:07:47
  • 21
Koniec pewnej ery, a przyszłość Europy.

Jeśli Trumpowi coś się udało to prawdopodobnie pozbawienie USA pozycji światowego policjanta. Jego interwencje militarne nie mają już moralnego mandatu w postaci chęci obrony demokracji i wolnego świata. To otwarty imperializm i sam Trump tego nie ukrywa. Już nawet Putin postarał się choć trochę lepiej uzasadnić swoją interwencje na Ukrainie odwołując się do problemu nazizmu, historycznie rdzennych rosyjskich terenów i koniecznością obrony przed zagrożeniem z zachodu. To
Al-3_x - Koniec pewnej ery, a przyszłość Europy.

Jeśli Trumpowi coś się udało to pra...

źródło: GDuhNVAXsAAF52M

Pobierz
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Al-3_x
Al-3_x
Autor
22.03.2026, 08:41:36 via Wykop
  • 5
@Nusantara: Jest to jedna z przyczyn, ale zdecydowanie nie jedyna. Społeczeństwo stało się zwyczajnie bardziej wygodnickie i nastawione na konsumpcje, a nie walkę w obronie wyższych wartości, wszelki nacjonalizm był potępiany, same liberalne rządy nie były zainteresowane wpajaniem wśród młodych ludzi jakiegoś ethosu waleczności, a to jest kluczowe jeśli chce się mieć społeczeństwo o silnej woli by bronić czegokolwiek. Wręcz powiedziałbym, że wykonano na zachodzie sporo roboty by Europejczycy się
  • Odpowiedz
Al-3_x
Al-3_x
Autor
23.03.2026, 15:52:55 via Wykop
  • 2
@Saly:

Chyba pierwsza wojna światowa i podejście przed i po niej są idealnym przykładem


Wrażenia z 1 wojny światowej były różne. Wystarczy odnieść to trzech znanych pisarzy. Erich Maria Remarque przeżył wojnę i napisał "Na zachodzie bez zmian" gdzie opisał wojnę jako piekło. Ernst Jünger poszedł na wojnę i napisał potem "W stalowych burzach" gdzie opisał wojnę jako piekło, ale też niezłą zabawę. Hitler poszedł na wojnę, wkurzył się z powodu
Al-3_x - @Saly: 
Chyba pierwsza wojna światowa i podejście przed i po niej są idealny...

źródło: fewfewef

Pobierz
  • Odpowiedz
Al-3_x
Al-3_x
Autor
23.03.2026, 17:45:23 via Wykop
  • 1
@Saly:

Oczywiście zgadzam się z tym co piszesz, ale tematy poruszane przez pisarzy i ich częstość niekoniecznie oddają to co myśli społeczeństwo


Ale ich popularność już tak. Ernst Jünger był stosunkowo znany w swoim okresie i do tej pory został zapamiętany choć liberalne społeczeństwo woli raczej promować dzieło Ericha (zrobili niedawno na bazie jego książki nawet film). Co do Hitlera to chyba nawet nie muszę niczego dodawać. Odrzucał traktat Wersalski jako
  • Odpowiedz
Al-3_x
Al-3_x
Autor
24.03.2026, 09:03:48 via Wykop
  • 1
@Saly:

w XX wieku straty było oczywiście wyższe


Jak mówiłem zależy od bitwy. Były takie mniej krwawe, ale były tez takie gdzie ginęło bardzo dużo ludzi. Bitwa pod Towton była właśnie takim przykładem. Do tego zostało podkreślone, że choć podczas bitwy straty mogłyby być niskie to wielu umierało z powodu chorób, marszy i innych czynników. Ogólnie kiepska medycyna była długą zmorą jeśli chodzi o prowadzenie wojen.
  • Odpowiedz
_________________
_________________
_________________
23.03.2026, 07:10:27
  • 73
Modern talking xD

"A taki był ładny... Amerykański.."

¯⁠\⁠⁠(⁠ツ⁠)⁠⁠/⁠¯

#ukraina #wojna #rosja
________________ - Modern talking xD

"A taki był ładny... Amerykański.."

 ¯⁠\⁠⁠(⁠ツ⁠...

źródło: 1000356633

Pobierz
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Al-3_x
Al-3_x 23.03.2026, 07:52:22 via Wykop
  • 3
@_________________: Niemiecki naród zwyczajnie cierpi się nie może się już oficjalnie kumplować z rosją.
  • Odpowiedz
Al-3_x
Al-3_x 22.03.2026, 06:43:04
  • 3
My Little Pony, a społeczeństwo tradycyjne.

My Little Pony to dość ciekawa bajka pomimo faktu, że przyciągnęła sporo dziwaków do fandomu. Przyznam, że sam byłem przez krótki okres czasu fanem tej kreskówki gdy byłem nastolatkiem i kucyki były dosłownie wszędzie. Miałem jednak okazje zapoznać się trzema pierwszymi sezonami zanim porzuciłem to uniwersum. Teraz osobiście trochę się tego wstydzę no ale było minęło. Przeczytałem kilka lat później dość ciekawy artykuł o tym, że MLP
Al-3_x - My Little Pony, a społeczeństwo tradycyjne.

My Little Pony to dość ciekawa ...

źródło: ffevfgfd

Pobierz
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Al-3_x
Al-3_x 21.03.2026, 18:50:32
  • 1
Trump mógł się trochę przeliczyć z tym jak szybko zakończy ten konflikt, ale jak pójdzie na upartego to wygra wspólnie Izraelem. Nie mówię tego z powodu jakieś sympatii do niego tylko takie są zwyczajnie fakty. Jedyna nadzieja dla Iranu to jakieś porozumienie, ale wojna w dłuższej perspektywie jest dla nich przegrana, a inny scenariusz jest mało prawdopodobny i byłbym zdziwiony gdybym się pomylił. Każdy kto sądzi inaczej trzyma się iluzorycznej nadziei.

#
Al-3_x - Trump mógł się trochę przeliczyć z tym jak szybko zakończy ten konflikt, ale...

źródło: 1666876646120897518

Pobierz
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Project_Im_Not_Going_In
Project_Im_Not_Going_In
21.03.2026, 18:52:56 via Wykop
  • 3
@Al-3_x: Jakby Chiny wsparły Iran to mogliby wygrać.
  • Odpowiedz
jast
jast
21.03.2026, 19:36:00 via Android
  • 1
@Al-3_x: wygra i ok, ale jak konkretnie to zwycięstwo będzie wyglądać i ile będzie kosztować?
  • Odpowiedz
josedra52
josedra52
17.03.2026, 07:32:35
  • 94
Wojna z Iranem wygrana to można lecieć dalej

#trump #usa #polityka
josedra52 - Wojna z Iranem wygrana to można lecieć dalej 

#trump #usa #polityka

źródło: image

Pobierz
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Al-3_x
Al-3_x 17.03.2026, 08:00:14 via Wykop
  • 1
@OgorekMorski: Czemu? Ma racje. Jeśli zechce to ją zajmie.
  • Odpowiedz
Al-3_x
Al-3_x 15.03.2026, 08:47:11
  • 13
W Blok Ekipie jest w sumie dość ciekawie pokazany problem alkoholizmu w Polsce. Na zachodzie temat alkoholu pojawia się albo w kontekście imprez (Project X, Uczniowska balanga) albo upadku człowieka (Zostawić Las Vegas). Czasami jeszcze pojawia się motyw picia W----y przez gangsterów czy biznesmenów. W Japonii jeśli chodzi o filmy czy anime to picie alkoholu jest w sumie ukazane jako rytuał integracyjny albo forma świętowania. Wspólne picie pracowników po pracy to częsty
Al-3_x - W Blok Ekipie jest w sumie dość ciekawie pokazany problem alkoholizmu w Pols...

źródło: iuhuhhh

Pobierz
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

hatsune_miku1993
hatsune_miku1993
15.03.2026, 08:51:11 via Wykop
  • 21
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Nadia_
Nadia_
15.03.2026, 08:55:36 via Wykop
  • 2
@Al-3_x: Na szczęście Polska już tak nie wygląda, młodzi nie piją. Zresztą chyba Polacy też przerzucili się z picia wódki na p--o ze znajomymi. Już dawno nie widziałam, aby nawet na imprezach ktoś pił wódkę. W---a jest zarezerwowana na okazje typu: wesela a itak więcej chyba schodzi wina ze specjalnego stolika, bo mało która babka pije wódkę czy nawet drinki. Duży problem jest jeszcze z małpkami, ale to pewnie samo
  • Odpowiedz
Al-3_x
Al-3_x 15.03.2026, 07:18:46
  • 47
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Famine
Famine
15.03.2026, 07:31:46 via Android
  • 13
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
K-S-
K-S-
15.03.2026, 07:46:14 via Wykop
  • 10
@Al-3_x: Wydają się łatwym celem więc wielu się o nie stara.
  • Odpowiedz
Al-3_x
Al-3_x 13.03.2026, 20:07:29
  • 1
#revoltagainsthemodernworld #historia
Al-3_x - #revoltagainsthemodernworld #historia
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Al-3_x
Al-3_x 13.03.2026, 17:41:21
  • 4
#anime #randomanimeshit #chainsawman #mangowpis
Al-3_x - #anime #randomanimeshit #chainsawman #mangowpis

źródło: jjjnjn

Pobierz
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Al-3_x
Al-3_x 13.03.2026, 17:39:01
  • 4
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

BiednyZaToGlupi
BiednyZaToGlupi
13.03.2026, 18:01:13 via Wykop
  • 1
@Al-3_x: ehh laserowy gniew dzidy to arcydzieło kina. Pamietam gdy ogladalem pierwszy raz. Chcialbym znow to widziec pierwszy raz
  • Odpowiedz
Al-3_x
Al-3_x 13.03.2026, 16:47:37
  • 21
Co by nie mówić o Obamie to jednak był człowiek z klasą który był dużo inteligentniejszy, mniej małostkowy i zdecydowanie mniej infantylny od pomarańczowego. Nie dziwie się, że ludzie wybrali go dwa razy z rzędu. Przynajmniej zachowywał się jak na prezydenta przystało.

#polityka #trump #usa #4konserwy #neuropa
Al-3_x - Co by nie mówić o Obamie to jednak był człowiek z klasą który był dużo intel...

źródło: efwewfw

Pobierz
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

SmugglerFan
SmugglerFan
13.03.2026, 17:47:10 via Wykop
  • 5
@Al-3_x: lewaku !!! on ubral zly kolor garnituru czy ty powaazny jestes ??? to BYL ZDRAJCA NARODU i JEGO ZONA TO TRANS. costam costam geje
  • Odpowiedz
obywatelw
obywatelw
13.03.2026, 19:10:44 via Wykop
  • 1
@Al-3_x: chłop wiedział, żeby zabijać najsłabszych na Bliskim Wschodzie, co i tak skończyło się kompromitacją, pomarańczowa małpa bierze się za grubasa i myśli, że tym razem będzie inaczej.

Miesiąc paliwka po 5$/galon i TACO będzie się zwijał stamtąd w podskokach
  • Odpowiedz
ukojenie
ukojenie
10.03.2026, 16:25:57
  • 9
#antykapitalizm #kapitalizm #bekazlibka #revoltagainsthemodernworld #anarchokapitalizm #anarchizm
ukojenie - #antykapitalizm #kapitalizm #bekazlibka #revoltagainsthemodernworld #anarc...

źródło: 1

Pobierz
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Al-3_x
Al-3_x 13.03.2026, 14:00:48 via Wykop
  • 1
@ukojenie: Woke to przecież zwykły produkt tęczowego kapitalizmu.
  • Odpowiedz
Al-3_x
Al-3_x 13.03.2026, 14:29:28 via Wykop
  • 1
@ukojenie: Ale wokeizm dobrze współgra z kapitalizmem i mu nie szkodzi. Współcześni kapitaliści chcą tworzyć produkty które dotrą do wszystkich, a mniejszości często są bardzo lojalnymi konsumentami jeśli okaże się im symboliczne wsparcie.
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 19
  • Strona 4 z 19
  • >

Aleksandra Kowalska

  • Deleuzjańska post-nacjonalistka
  • Mordor

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 03.08.2021

    Komentator
  • VIP
    od 24.01.2025

    VIP
  • Rocznica
    od 08.10.2025

    Rocznica
  • Mikroblogger
    od 07.09.2022

    Mikroblogger
  • Król Wykopaliska
    od 07.03.2023

    Król Wykopaliska

Wykop © 2005-2026

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking