Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko258
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin

806

Pomoc techniczna Play to tak naprawdę test psychologiczny

Pomoc techniczna Play to tak naprawdę test psychologiczny

Nie widziałem gorszego supportu. Nie dlatego, że coś się zepsuło, bo to się zdarza wszędzie. Ale dlatego, że nikt nie potrafił/nie chciał/nie miał narzędzi, żeby to naprawić. A ja, jako klient, zostałem przerzucony przez pięciu konsultantów, zignorowany przez bota i na końcu jeszcze... pozdrowiony

SystemHalted2_0
SystemHalted2_0
z
wykop.pl
dodany: 28.09.2025, 06:26:05
  • #
    play
  • #
    telefony
  • #
    polska
  • 224
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Nie widziałem gorszego supportu. Nie dlatego, że coś się zepsuło, bo to się zdarza wszędzie. Ale dlatego, że nikt nie potrafił/nie chciał/nie miał narzędzi, żeby to naprawić. A ja, jako klient, zostałem przerzucony przez pięciu konsultantów, zignorowany przez bota i na końcu jeszcze pozdrowiony jakby to była rodzinna wigilia.

Jeśli to czyta ktoś z Play: Wasz support nie jest zły. On jest bezużyteczny. Zgodnie z umową mam prawo do usługi nie do quizu z frustracją.

Chciałem zrobić coś prostego. Naprawdę prostego. Doładować numery z  abonamentu. Nic wielkiego - nie planowałem przelewu na Kajmany, nie próbowałem hakować NASA, chciałem tylko przekazać kilkadziesiąt złotych na numery w tej samej sieci. Ale Play uznał, że to będzie dobry moment, żeby przetestować moją psychikę, cierpliwość i granice absurdu.

System mówi mi, że przekroczyłem miesięczny limit doładowań. Problem w tym, że ten limit miał się zresetować 25. dnia miesiąca. A dziś - niespodzianka -jest już 28. I nadal nie działa. Dodatkowo przestaje działać usługą zapłać z play, chociaż limit jest dostępny w całości, przynajmniej według aplikacji.

Więc zaczynam kontakt z supportem. A właściwie  z botem. Żeby przejść do człowieka, trzeba z botem walczyć. Nie kliknąć. Nie zapytać. Walczyć. Zadać odpowiednie pytanie, potem inne, potem udawać, że jestem idiotą, żeby mnie w końcu łaskawie przepuścił do konsultanta.

BOT: Cześć jestem wirtualnym asystentem. Opisz proszę swój problem a ja postaram się pomóc

Ja: (opisuje problem) i dodaję że chce gadać z konsultantem 

BOT: Aby doładować konto wejdź w aplikacje Play24 wybierz (bla bla)

Ja: Nie chce doładować konta, mam problem z jego doładowaniem i nie działają limity. Przekieruj mnie do konsultanta

BOT: Prosze doprecyzuj wybierając jedną z opcji:...

Ja: ŻĄDAM ZEBYS PRZEKIEROWAL MNIE DO KONSULTANTA

BOT: Zanim przekieruje cię do konsultanta daj mi szansę i opisz proszę swój problem a ja postaram się pomóc

Ja: NAPISALEM POWYŻEJ!!!! Czego nie rozumiesz!!!!

BOT: Proszę doprecyzuj wybierając jedną z opcji ...

Ja: Ją nie mówić po polsku mieć problema z doładowaniu

BOT: Łącze z konsultantem...

Wreszcie człowiek! I co słyszę? „Zrobimy synchronizację ustawień karty SIM.” Czyli Playowy odpowiednik: „Nie wiem, co się dzieje, więc udam, że robię coś technicznego.”

Kolejny konsultant: „Limity są niewykorzystane.”
Jeszcze inny: „Wczoraj doładował Pan trzy numery.”
I jeszcze kolejny, może ciut bystrzejszy: „Jeśli problem będzie nadal za 24h  proszę się zgłosić.”

Czekam dobę. Problem nie zniknął. Wracam na czat, znowu walka z botem, znowu klik, klik, „nie rozumiem pytania”, klik, enter, „czy chodziło ci o roaming w Peru?”… i w końcu, ledwo żywy, docieram do człowieka. Ale zanim napiszę jedno zdanie  przypadkowo zamykam aplikację.

_Witamy ponownie w lochu wsparcia technicznego._

Kolejny raz przebijam się do konsultanta. Proszę o kontakt z tym poprzednim, co mówił, że jak nie zadziała, to zgłosi. A tu odpowiedź: „Jest zajęty. Jak mogę pomóc?”

I teraz moment kulminacyjny: ilu jeszcze ludzi mam przeprowadzać przez całą tę historię od zera? Ile razy mam tłumaczyć podstawy? Ile razy słyszeć „synchronizacja karty SIM” jakby to była mantra na odczynienie złego ducha?

Więc napisałem jasno: Play nie realizuje usługi zgodnie z umową, zamierzam złożyć wypowiedzenie.

A w odpowiedzi…?

„Dużo zdrowia.”

Nie: „Rozumiem frustrację”, nie: „Już się tym zajmujemy”, nie: „Zrobimy wyjątek i pomożemy”.
Tylko: dużo zdrowia.

Treści powiązane (1)

Każdy telefon do pomocy technicznej...
msuma
z youtube.com
  • 26

Komentarze (224)

najlepsze

Avmatrac
Avmatrac
28.09.2025, 13:57:30 via Wykop
  • 0
Przede wszystkim pytanie jaki masz ustawiony limit kredytowy na numerze abonamentowym, czy masz opłacone wszystkie faktury i czy były opóźnienia w płatnościach faktur i jak świeża jest umowa? Te wszystkie czynniki wpływają na możliwość skorzystania z dolicz z play oraz doładowań.
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

SystemHalted2_0
SystemHalted2_0
Autor
28.09.2025, 14:17:59 via Android
  • -1
@Avmatrac Wiem o tym :)

Umowa ma niemal rok, z opcji tych korzystam co miesiąc, faktury zawsze płacone na czas. Limity są w porządku, standardowe 150zl na doładowania i 400zl na place z play
  • Odpowiedz
motvik
motvik
28.09.2025, 17:41:47 via Wykop
  • -1
Play i ich "obsługa" klienta to dramat
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Olsea
Olsea
Olsea
29.09.2025, 10:54:47 via Wykop
  • 1
@motvik: podziękuj firmie telbridge
  • Odpowiedz
dawid-ssssssssssss
dawid-ssssssssssss
dawid-ssssssssssss
28.09.2025, 17:34:20 via Wykop
  • -1
napisz sobie do Vinted to zobaczysz gorszy support
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

paramedix
paramedix
paramedix
29.09.2025, 14:45:19 via Wykop
  • -2
Czy ktoś już zawołał @play_polska?
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

KingaM
KingaM
28.09.2025, 17:15:49 via Android
  • -2
Sprawdź support glovo dla kurierów, to dopiero najgorszy support jaki miałam nieprzyjemność sprawdzać
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

wojtoon
wojtoon
28.09.2025, 18:34:07 via Wykop
  • -4
Widocznie nie każdy zdaje sobie z tego sprawę, ale INFOLINIE NIE SĄ OD POMOCY TECHNICZNEJ. Oni nie mają nawet takich możliwości mimo najszczerszych chęci.

Świetny przykład to toruńskie biuro Plusa/Cyfrowego Polsatu (Szosa Bydgoska 52), albo T-Mobile (Szosa Chełmińska 166) czy w końcu firma Tellbridge świadcząca usługi dla Play (Gdańska 4A)
Studenciaki którzy tam siedzą nie mają fizycznej możliwości sprawdzenia czegokolwiek. Oni na komputerze widzą tylko imię i nazwisko, a reszty mają się
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Olsea
Olsea
Olsea
29.09.2025, 10:56:54 via Wykop
  • 0
@wojtoon: pracowałam w paru z nich i cyfrowy Polsat bohatersko rozwiązuje problemy jakie sam stworzył, np. Brak kanału w abonamencie przed końcem umowy ;)
  • Odpowiedz
BeLpHeR
BeLpHeR
28.09.2025, 14:37:05 via Wykop
  • -4
ZTCW to zaawansowane LLM mają już możliwości tworzenia Agentów AI.
Stawiasz takiego Agenta z misją załatwienia sprawy i idziesz kimać.

Budzisz się a tu Agent zamęczył support na śmierć. Załatwił Ci darmowe połączenia na rok, darmowego iPhona i miesiąc w Dubaju na koszt operatora...
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

play_polska
play_polska
29.09.2025, 11:05:35 via Wykop
  • -5
Cześć, napisaliśmy do Ciebie wiadomość prywatną. Wdzięczni będziemy za sprawdzenie skrzynki i odpowiedź.
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

JaNo85
JaNo85
29.09.2025, 12:47:47 via Wykop
  • 2
@play_polska: usuń konto
  • Odpowiedz
programista_wykopek
programista_wykopek
28.09.2025, 18:38:03 via Wykop
  • -8
Czy to Monty Pathon? :) Ale z ciebie frustrat. Moze za nim próbujesz sie skonsultować z supportem zapal papieroska albo wyjdz z psem na spacer. Nikt takim ludziom jak ty nie chce pomagać i to nie ważne czy to play t-mobile czy wykop frustracie
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

cacum3
cacum3
28.09.2025, 18:52:15 via Wykop
  • 2
@programista_wykopek: palenie jest do d--y
  • Odpowiedz
SystemHalted2_0
SystemHalted2_0
Autor
28.09.2025, 19:53:50 via Android
  • 2
@programista_wykopek Ooo, patrzcie, mistrz zen się odezwał . zapal papieroska, wyjdź z psem, frustracie - genialne rady z poradnika Jak być ćwokiem roku.

Zacznijmy od tego że od początku support i tak nie pomaga, a ja od trzech dni słucham od każdego konsultanta innej bajki jak w „Familiadzie”. Jak, do cholery, zachować spokój, kiedy płacisz, a oni robią z ciebie debila? Ty sobie możesz udawać guru spokoju, ale jak człowiek płaci
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • Strona 7 z 7
  • >

Hity

tygodnia

Radny z Krakowa NISZCZY butelki Ustronianki w sklepie
Radny z Krakowa NISZCZY butelki Ustronianki w sklepie
3219
Zamiast alimentów równa opieka nad dziećmi. Wynik - 25% mniej rozwodów
Zamiast alimentów równa opieka nad dziećmi. Wynik - 25% mniej rozwodów
2894
System kaucyjny to przekręt stulecia? "Miliardy nabite w butelkę". Kto zarobi fortunę?
System kaucyjny to przekręt stulecia? "Miliardy nabite w butelkę". Kto zarobi fortunę?
2506
Kto stoi za zamówieniem i nie odebraniem 11 ton śliwek od rolnika?
Kto stoi za zamówieniem i nie odebraniem 11 ton śliwek od rolnika?
2339
System kaucyjny: Głos Wykopowicza ma sens!
System kaucyjny: Głos Wykopowicza ma sens!
2275
Pokaż więcej

Powiązane tagi

  • #orange
  • #internet
  • #plus
  • #tmobile
  • #telefony
  • #upc
  • #pytanie
  • #lte
  • #rozdajo
  • #gsm
  • #kiciochpyta
  • #virginmobile
  • #fanta
  • #fantaspriteplay
  • #sprite

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking