Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko252
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin

526

YouTube przyłapany. AI po cichu edytuje filmy bez zgody twórców.

YouTube przyłapany. AI po cichu edytuje filmy bez zgody twórców.

Jeśli zdarzyło Ci się opublikować shortsa na YouTube i zauważyć, że Twoje wideo wygląda na platformie podejrzanie dziwnie, inaczej niż wersja znajdująca się na Twoim dysku, to wiedz, że nie byłeś jedyną osobą, która tego doświadczyła. Okazuje się, że YouTube po cichu retuszuje część filmów z,,,

deap
deap
z
instalki.pl
dodany: 26.08.2025, 10:25:20
  • #
    youtube
  • #
    sztucznainteligencja
  • #
    internet
  • 60
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Komentarze (60)

najlepsze

4srubki
4srubki
4srubki
26.08.2025, 13:06:24 via Wykop
  • 288
YT to juz jest takie raczysko ze szkoda gadac. Komentarze praktycznie na identycznym poziomie jak tiktok. Zero merytorycznej dyskusji. Tylko kretynskie emotki, dziekuje, jestesm wdzieczna i inne wysrywy nie majace nic wspolnego z trescia.
Reklamy co minute, debilne AI autotranslate, tytuly oryginalne automatycznie tlumaczone na angielski.
Poukrywane lapki w dol.
Bez dodatkowych wtyczek blokujace te wszystkie gowna nikomu niepotrzebne, nie dalo by sie normalnie ogladac nic.
  • 19
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Krupier
Krupier
26.08.2025, 15:17:52 via Wypiek
  • 146
@4srubki

YT to juz jest takie raczysko ze szkoda gadac.


A teraz wyobraź sobie, że ludzie jeszcze za to płacą. XD
  • Odpowiedz
menelpijak
menelpijak
26.08.2025, 15:20:24 via Wykop
  • 39
@4srubki: EJ ale masz premium? Nie? To złego youtuba próbowałes, mowie ci ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
Lufio
Lufio
Lufio
26.08.2025, 14:49:47 via Wykop
  • 100
YT juz dawno zszedł na psy
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

sylwke3100
sylwke3100
26.08.2025, 17:10:13 via Android
  • 103
@Lufio Cały internet chciałeś chyba powiedzieć
  • Odpowiedz
85CmCCd5nK
85CmCCd5nK
26.08.2025, 17:54:15 via Wykop
  • 22
@Lufio: jak dobrze że za to na wykopie elita internetu ma swoją przestrzeń :)
  • Odpowiedz
kaspil
kaspil
26.08.2025, 18:16:22 via Wykop
  • 88
Powód jest bardzo prosty: szykują się do wypuszczenia własnych generatorów treści i chcą upodobnić prawdziwych twórców do AI, żeby nie było wiadomo które są które.
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

kaspil
kaspil
26.08.2025, 21:33:44 via Wykop
  • 0
@Returned: anarchoprimitywistyczne forum fanów eko-terroryzmu
  • Odpowiedz
Warmate
Warmate
Warmate
26.08.2025, 22:12:00 via Wykop
  • 11
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
sad-sadowski
sad-sadowski
26.08.2025, 18:02:15 via Wykop
  • 58
A już największym absurdem jest ich "uszczęsliwianie" tłumaczeniem z AI. Już nie raz przegapiłem jakiś film bo podpis po polsku nie zwrócił mojej uwagi tak jak charakterystyczne dla danego kanału podpisy po angielsku (może, albo nawet napewno, to celowe żeby kreować zasięgi z centrali...). A już najgorsze jak włączasz filmik i startuje ci lektor z AI. I za nic tego nie ustawisz żeby domyślnie mieć angielski, a jak już bardzo będę ja
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

r5678
r5678
26.08.2025, 18:22:30 via Wykop
  • 14
@sad-sadowski: panie, wtyczka youtube no translate i jest jak było. Bez kilkunastu już dodatków nie da się korzystać z youtuba, te tłumaczenia na siłę to prawdziwy rak.
  • Odpowiedz
janusz-lece
janusz-lece
26.08.2025, 19:58:53 via Wykop
  • 2
panie, wtyczka youtube no translate i jest jak było.


@r5678: a cos na andka? najlepiej zeby pacalo z clean tube.
  • Odpowiedz
LegendarnyOdkurzacz
LegendarnyOdkurzacz
26.08.2025, 11:40:32 via Wykop
  • 51
LegendarnyOdkurzacz

źródło: 1000005915

Pobierz
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

guilmonn
guilmonn
guilmonn
26.08.2025, 18:00:59 via Wykop
  • 39
cieszcie sie ze nie pociemnia wam skóry ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

jdm-no3
jdm-no3
jdm-no3
26.08.2025, 18:50:28 via Wykop
  • 18
@guilmonn: *jeszcze
  • Odpowiedz
bukszpryt
bukszpryt
bukszpryt
26.08.2025, 18:55:09 via Wykop
  • 3
@guilmonn: Jeszcze
  • Odpowiedz
editores
editores
26.08.2025, 18:46:29 via Wykop
  • 25
Najbardziej mnie bawi, że ludzie uciekli od TV do streamingu i YT, bo miała być wolność. No i taniej. ;))
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

variat
variat
26.08.2025, 20:11:17 via Wykop
  • 8
Najbardziej mnie bawi


@editores: Bo to w sumie zabawne. Jednym z pierwszych teledysków na MTV było "video killed the radio star"
  • Odpowiedz
editores
editores
26.08.2025, 23:06:31 via Wykop
  • -2
@variat: Pierwszym.
  • Odpowiedz
variat
variat
26.08.2025, 20:15:33 via Wykop
  • 17
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

bylem_bordo
bylem_bordo
26.08.2025, 19:23:55 via Wykop
  • 10
Nie cierpię tego co mój telefon robi ze zdjęciami. Kiedyś miałem Nexusa 4 i jak patrzę na zdjęcia, to była lepsza jakość.
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

QBA__
QBA__
27.08.2025, 06:13:11 via Wykop
  • 2
@bylem_bordo: Xperie robią jeszcze naturalne zdjęcia. Ale słabo się sprzedają bo ceny z kosmosu a fotki domyślnie nie mają przesyconych kolorów i nie wyglądają tak atrakcyjnie na insta
  • Odpowiedz
buka2345
buka2345
26.08.2025, 18:42:43 via Wykop
  • 9
Najdziwniejsze jest: po co? Po co marnują moc przerobową jak mało kto to zauważy, każdy kto zauważy będzie nienawidzić.
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

buka2345
buka2345
28.08.2025, 11:22:47 via Wykop
  • 0
@Opryskus69: To żeś dowalił. No właśnie JAK na tym kasę zarabiają. Bo nie wiedzę w jaki sposób.
  • Odpowiedz
Opryskus69
Opryskus69
28.08.2025, 15:28:04 via Wykop
  • 0
@buka2345: ty nie widzisz, a im się spina, że nie mają gdzie trzymać tego hajsu. Typowe myślenie typowego wykopka, że on wie najlepiej.
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • Strona 1 z 2
  • >

Hity

tygodnia

Chuck Norris nie żyje
Chuck Norris nie żyje
6389
Seba zostaje w areszcie do października
Seba zostaje w areszcie do października
3265
Czarne skrzynki pogrążają Sebastiana Majtczaka. Oto co zapisało się w BMW i Kii
Czarne skrzynki pogrążają Sebastiana Majtczaka. Oto co zapisało się w BMW i Kii
3195
85% zatrudnionych w PUP to kobiety
85% zatrudnionych w PUP to kobiety
2604
Kto próbował wydobyć z aresztu Sebastiana M.? - reportaż "Uwagi!"
Kto próbował wydobyć z aresztu Sebastiana M.? - reportaż "Uwagi!"
2579
Pokaż więcej

Powiązane tagi

  • #polskiyoutube
  • #internet
  • #heheszki
  • #youtubepremium
  • #pytanie
  • #ciekawostki
  • #muzyka
  • #kiciochpyta
  • #polska
  • #google
  • #neuropa
  • #twitch
  • #firefox
  • #afera
  • #film

Wykop © 2005-2026

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking