No niestety, jak komputery były tylko na biurkach to co najwyżej mogły wywalić blue screena, jak sterują samochodami to w ramach błędu mogą skręcić na drzewo xD
Spokojnie, Musk podczas swojej kariery w DoGE zdążył zwolnić znaczną część pracowników National Highway Traffic Safety Administration (NHTSA), agencji odpowiedzialnej za nadzorowanie i dopuszczanie do ruchu systemów autonomicznych.
Więc pełna wersja FSD (bez nadzoru kierowcy) jest już blisko. Wiem że Musk to powtarza od jakiejś dekady co kilka miesięcy, ale tym razem sam w to wierzę, bo teraz pewnie poluzują standardy i zawieszą konieczność raportowania publicznie odsetka "disengagement events" I wypadków (słyszałem
@gl0wa: DOGE jest organem doradczym i w praktyce nie ma możliwości nikogo zwolnić. Decyzje o zwolnieniach są ostatecznie podejmowane przez odpowiednie agencje lub wyższe szczeble administracji, zgodnie z przepisami federalnymi.
@bialy100k: może się i czepiam. Chodzi mi o to że drive by wire nie jest zupełnie potrzebne do autonomii, podobnie jak drive by wire nie oznacza że jest ona dostępna.
Zresztą pierwszy (i chyba jedyny?) samochód który w Stanach jest dopuszczony do jazdy autonomicznej "bez trzymanki" i potrzeby patrzenia na drogę w trybie L3 nie ma drive by wire.
@starnak informacja nieprawdziwa. Wersja FSD 13.2.8 nie oferuje pełnej autonomii, a tylko nadzorowaną. Jak widać na załączonym obrazku, ktoś nie nadzorował auta tak jak powinien. Przykro, ale jednak nadal to wina osoby za kierownicą.
@anonimowy_programista: aha xD Czyli taki manewr jest spoko, bo przecież mógł nadzorować ¯\(ツ)/¯ Teraz mi powiedz czym się różni 13.2.8 od 13.2.7? A i jeszcze jedno, dlaczego wszystko jest testowane na klientach?
Komentarze (17)
najlepsze
https://x.com/DevinOlsenn/status/1927567865735200838?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1927567865735200838%7Ctwgr%5Eb0adf1a8750c8c03db452635145d39bb39fb6585%7Ctwcon%5Es1_&ref_url=https%3A%2F%2Fforum.elektrowoz.pl%2Fthreads%2Ftesla-kamery-vs-lidar-test.8587%2Fpage-17
Więc pełna wersja FSD (bez nadzoru kierowcy) jest już blisko. Wiem że Musk to powtarza od jakiejś dekady co kilka miesięcy, ale tym razem sam w to wierzę, bo teraz pewnie poluzują standardy i zawieszą konieczność raportowania publicznie odsetka "disengagement events" I wypadków (słyszałem
@gl0wa: DOGE jest organem doradczym i w praktyce nie ma możliwości nikogo zwolnić. Decyzje o zwolnieniach są ostatecznie podejmowane przez odpowiednie agencje lub wyższe szczeble administracji, zgodnie z przepisami federalnymi.
@anonimowy_programista: chciałeś napisać że w teorii? Bo ta rzeczywiście tak wygląda.
A praktyka jest taka że wszystkie rekomendacje były akceptowane, przynajmniej do czasu tych większych
Zresztą pierwszy (i chyba jedyny?) samochód który w Stanach jest dopuszczony do jazdy autonomicznej "bez trzymanki" i potrzeby patrzenia na drogę w trybie L3 nie ma drive by wire.
Czyli taki manewr jest spoko, bo przecież mógł nadzorować ¯\(ツ)/¯
Teraz mi powiedz czym się różni 13.2.8 od 13.2.7?
A i jeszcze jedno, dlaczego wszystko jest testowane na klientach?
źródło: 1000021258
Pobierz@anonimowy_programista: Bardzo możliwe.