Szach mat dla EU. Toyota pokazała zero emisyjne silniki spalinowe.
Czekamy na odpowiedź Fiata i WV. Wojna handlowa z Japonią za 3, 2, 1,...
Lrrr_from_Omicron_Persei_8 z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 381
- Odpowiedz
Czekamy na odpowiedź Fiata i WV. Wojna handlowa z Japonią za 3, 2, 1,...
Lrrr_from_Omicron_Persei_8 z
Komentarze (381)
najlepsze
@Nowystaryziel:
Pomieszanie z poplątaniem. Dziś nie mogą istnieć elektrownie wodorowe, bo potrzeba elektrowni by produkować wodór z elektrolizy, a i tak taki wodór jest kilka razy zbyt drogi, by się do czegoś nadawał, to tak jak benzyna z CO2 i wody po 100-200 zł za litr - nie nadaje się.
Za to wizja ogromnych pól paneli PV na pustyni podzwrotnikowej jest w pewnym
Daj źródło (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
Nie dasz, bo wkleiłeś brednię. Nie uzyskuje się w Polsce wodoru z elektrolizy, bo byłby zbyt drogi. Wodór do produkcji chemicznej (w ilościach setek tysięcy razy zbyt małych by nadawał się na rynek samochodowy) uzyskuje się z reformingu metanu, czyli jest to wodór z emisją CO2.
Mało tego, nawet gdyby te nieduże ilości wodoru produkować z elektrolizy, to ilość odpadowego ciepła byłaby tak pomijalnie mała, że nie opłacałoby się robić instalacji rozprowadzania
->Zeroemisyjny
xDDDDDD W sensie że wodór który wymaga więcej energii do wyprodukowania niż sam jest w stanie dać i ma gigantyczne straty na transporcie bo ma tak małe cząsteczki że fizycznie nie jesteśmy w stanie zbudować szczelnego pojemnika, a przy kontakcie z powietrza #!$%@? wszystko wokół ma być tym zero emisyjnym paliwem? xD
Na #!$%@? ładować prąd w elektrolize wodoru i mieć gigantyczne straty zamiast po prostu nie ładować samochodów? To
@KochanekAdmina: pojazd ma nim być. To tak samo jak nazywa się samochody elektryczne zeroemisyjnymi, a przecież wytworzenie prądu nie jest tylko z wiatraków czy solarów... Każdy patrzy tylko na finalny efekt, a nie to jak do niego doszło.
@KochanekAdmina: bo baterie są w ciul drogie, ciężkie, ich produkcja i utylizacja powoduje duże szkody dla środowiska, ładowanie baterii trwa długo, koszt wymiany zużytych baterii przewyższa wartość samochodu, baterie nie dają rade przy większych mrozach itp itd
@Pawel993: a dwutlenek węgla przerabiają rośliny i glony¯\(ツ)/¯ Dzięki temu masz żywność.
#!$%@? mać, dość tego #!$%@? o "zielonych" samochodach! Czas obnażyć tę #!$%@?ą ściemę, którą wciskają nam producenci i ekoświry.
### 1. Baterie Prosto z Dupy Szatana
Myślisz,
1. To samo można powiedzieć o każdym mobilnym urządzeniu elektrycznym
2. Fakt zasięg jest dalej niższy niż w spalinowkach, ale nie jest on mega niski (400 km idzie wyciągnąć spokojnie), do tego wszystkie mogą być ładowane prądem stałym więc szybko da się uzupełnić stratę.
3. Nie wiem na jakim zadupiu żyjesz ale w Szczecinie punktów gdzie naładujesz auto jest multum.
4. Tu się zgodzę w 100% auta elektryczne to cholernie drogie zabawki nie warte swej ceny, nie wspominając o kosztach serwisu.
5. W teorii to problem serwisu który ci wymienia baterie, ale kto wyłoży równowartość nowej Tesli za nowe
@p10trek: sam powiedziałeś, że ma wady, jednak jakoś plusy przeważają nad wadami i bez żadnego wsparcia auta spalinowe wygrały z elektrykami wiek wcześniej¯\(ツ)/¯ wygrana z tobą to jak nabijanie się z upośledzonych, zero satysfakcji, raczej tylko zażenowanie i współczucie, bo to w końcu nie twoja wina, że urodziłeś się taki jaki jesteś