Szach mat dla EU. Toyota pokazała zero emisyjne silniki spalinowe.
Czekamy na odpowiedź Fiata i WV. Wojna handlowa z Japonią za 3, 2, 1,...
Lrrr_from_Omicron_Persei_8 z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 381
- Odpowiedz
Czekamy na odpowiedź Fiata i WV. Wojna handlowa z Japonią za 3, 2, 1,...
Lrrr_from_Omicron_Persei_8 z
Komentarze (381)
najlepsze
Gęstość wodoru H70 (przy ciśnieniu 700 bar) wynosi ok. 1 kg / 27 L. W pojeździe przechowywany jest w fazie gazowej w specjalnych zbiornikach wysokiego ciśnienia wykonanych z materiałów kompozytowych i polietylenu. Jak widać to nie jest takie proste.
Komentarz usunięty przez moderatora
A poza tym dlaczego szach mat dla EU? Przecież liderami w technologiach elektryfikacji samochodów są USA i Chiny xD to one raczej będą miały problem w przypadku takiego U-turn.
1. Chodzi o silnik spalinowy WODOROWY
1.a Takie silniki są od dawna. (zarówno spalinowy jak i wykorzystujący elektrolizę)
2. Nie jest tajemnicą że silnik wodorowy jest zeroemisyjny a wodór dużo bardziej kaloryczny niż "tradycyjne" paliwo.
@ciastko_do_kawy: no właśnie tak nie do końca, bo możesz mieć silnik albo na benzynę albo na wodór, a elektryki no cóż, trochę ładowanie zajmuje, akumulatory mało ekologiczne.
Nie rozumiem co napisałeś w kontekście mojego pkt 5., przyznam. No mogę mieć. Co z tego wynika? (dodam że obecne auta wodorowe jak Toyota Mirai to w zasadzie silnik elektryczny gdzie prąd do jego zasilania produkowany jest z wodoru)
" akumulatory mało ekologiczne."
Osoby poruszające temat ekologii w samochodach elektrycznych używają go raczej jako wytrychu bo same na co dzień tę ekologię mają gdzieś. Z resztą, nie o ekologię się w tym rozchodzi a o impuls do rozwoju nowych technologii i gospodarki. Z ekologicznych względów to zważ na to, że technologia akumulatorowa rozwija się w bardzo dużym tempie (turbo ogromnym). Tesla produkuje już baterie wolne od kobaltu. Za kolejne 10 lat będziemy w kompletnie innym miejscu niż jesteśmy teraz. Tak jak teraz jesteśmy w kompletnie innym niż byliśmy w 2014 z tą technologią.
2003 rok.