Klient walczy z Microsoft, bo wysłał Surface Laptop Studio do naprawy.
Microsoft Polska poszło w ślady marki ASUS, odmawiając naprawy gwarancyjnej i na domiar złego całkowicie anulowało gwarancję na Surface Laptop Studio, powołując się na rzekome zalanie urządzenia. Firma nie jest jednak w stanie (lub nie chce) tego udowodnić.
LechuCzechu z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 75
- Odpowiedz
Komentarze (75)
najlepsze
Nic nowego, "metoda" stosowana od lat.
To jest bezczelność. Co jak komputer nie wstaje, jest nierozbieralny (laptop) i nie ma możliwości zdobienia kopii zapasowej danych? Przecież to dane są najcenniejsze.
@dreadingit: głownie to apple, m$ spapugował, w innych oprócz 10" zabawek nie kojarzę, ale pewnie coś się zmieniło.
@RokEndLol: no to są albo głupi albo pazerni (bo pozatrudniali się na be-dwa-be) i dzięki temu janusz serwisu komputerowego robi ich jak chce
Nie poddaje się i walczę o swoje do końca, tak jak mówiłem i każdemu jeszcze raz powiem, prawo ma być przestrzegane, walczyć o swoje jak przegrać to z godnością.
Link do artykułu, który opublikowałem już podlinkowałem :
https://wykop.pl/link/7415103/jak-microsoft-traktuje-klientow-surface-i-zabiera-gwarancje
Ja od dłuższego czasu zwracam uwagę na pochodzenie produktu (wyprodukowany bądź co najmniej komponenty): Polska, Węgry, Słowacja, Rumunia etc. są ok. Jeśli firma jest z siedzibą
@robert-mackowski: niby dlaczego?