Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko234
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
Ice_Arrow
Ice_Arrow

Ice_Arrow

Dołączył 1 rok i 7 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 19
  • Znaleziska 18
  • Mikroblog 1
  • Obserwujący 0
  • Obserwowane 1
Ice_Arrow
Ice_Arrow
Ice_Arrow 29.11.2024, 20:41:22
  • 7
Dzień Dobry Wszystkim,

Po wysyłce swojego laptopa Microsoft Surface do serwisu i jakiejkolwiek odpowiedzi zarówno ze strony serwisu Ivy Technology oraz Microsoft Polska do sprawy dołącza Powiatowy Rzecznik Konsumentów oraz odpowiednie pisma trafiają do Microsoft Polska w Warszawie oraz serwisu Ivy Technology w Bydgoszczy, aby wyjaśnić absurd do jakiego doszło, że straciłem gwarancję na niby " zalany laptop ", którego serwis nie potrafił naprawić a Microsoft twierdzi, że to cud, że działa. Sprzęt
Ice_Arrow - Dzień Dobry Wszystkim,

Po wysyłce swojego laptopa Microsoft Surface do s...

źródło: Prokuratura

Pobierz
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

jednorazowka
jednorazowka
29.11.2024, 20:53:50 via Wykop
  • 1
dostaje odpowiedź że sprawa ma charakter indywidualny oraz UOKIK nie podejmuje interwencji w indywidualnych sporach pomiędzy konsumentami a przedsiębiorcami


@Ice_Arrow: Bo takimi sprawami zajmują się powiatowi/miejscy rzecznicy konsumentów. A że reklamacje w Polsce to jakiś żart, to już inna sprawa.
  • Odpowiedz
wypokowy_expert
wypokowy_expert
wypokowy_expert
29.11.2024, 21:19:42 via Wykop
  • 1
@Ice_Arrow: kompletnie absurdalne paragrafy sobie wybrałeś.
Zdjęcia dokumentem raczej nie są, prędzej bym po pod 286kk kierował.

A druga część? Jakie groźby karalne, gdzie tam widzisz? Jakbyś wskazał dyskryminację ze względu na pochodzenie albo narodowość to by mogło się ruszyć.
  • Odpowiedz

814

Ciąg dalszy skandalu i absurdu z Laptopem z firmy Microsoft ( Część 2 )

Ciąg dalszy skandalu i absurdu z Laptopem z firmy Microsoft ( Część 2 )

Po obejrzeniu wszystkich zdjęć ( nagle po jakimś czasie zdjęcia się znalazły, po interwencji P. Rzecznik ) , które dostałem dostrzegam 1 poważny problem, zdjęcia laptopa wykonane przez serwis Ivy Technology nie przedstawiają mojego laptopa......

Ice_Arrow
z
wykop.pl
dodany: 29.11.2024, 18:54:20
  • 139
  • #
    microsoft
  • #
    technologia
  • #
    komputery
  • #
    afera
  • #
    serwis
  • #
    polska
Ice_Arrow
Ice_Arrow
Ice_Arrow
Autor
29.11.2024, 20:33:20 via Wykop
  • 60
@rol-ex: Cześć, nie odpuszczać i walczyć o swoje, prawo jest prawem i mają go przestrzegać i nagłaśniać takiego skandale i absurdy.

528

Klient walczy z Microsoft, bo wysłał Surface Laptop Studio do naprawy.

Klient walczy z Microsoft, bo wysłał Surface Laptop Studio do naprawy.

Microsoft Polska poszło w ślady marki ASUS, odmawiając naprawy gwarancyjnej i na domiar złego całkowicie anulowało gwarancję na Surface Laptop Studio, powołując się na rzekome zalanie urządzenia. Firma nie jest jednak w stanie (lub nie chce) tego udowodnić.

LechuCzechu
z
purepc.pl
dodany: 11.06.2024, 20:03:18
  • 73
  • #
    microsoft
  • #
    technologia
  • #
    komputery
  • #
    afera
  • #
    serwis
  • #
    polska
Ice_Arrow
Ice_Arrow
Ice_Arrow 12.06.2024, 16:24:33 via Wykop
  • 26
Witam Serdecznie,

Nie poddaje się i walczę o swoje do końca, tak jak mówiłem i każdemu jeszcze raz powiem, prawo ma być przestrzegane, walczyć o swoje jak przegrać to z godnością.

Link do artykułu, który opublikowałem już podlinkowałem :

https://wykop.pl/link/7415103/jak-microsoft-traktuje-klientow-surface-i-zabiera-gwarancje
@Ice_Arrow 419

Jak Microsoft traktuje klientów Surface i zabiera gwarancję

więcej
  • 1
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

419

Jak Microsoft traktuje klientów Surface i zabiera gwarancję

Jak Microsoft traktuje klientów Surface i zabiera gwarancję

Mój Laptop Microsoft Surface Studio przestał ładować się na oryginalnej ładowarce, ale za to na ładowarce na USB-C można było ładować, ale o wiele wolniej bo oryginalna ładowarka ma aż 127W mocy. Urządzenie jest cały czas na gwarancji, jeszcze 2,5 roku więc, zgłosiłem problem na st

Ice_Arrow
z
wykop.pl
dodany: 11.04.2024, 17:36:02
  • 87
  • #
    surface
  • #
    microsoft
  • #
    gwarancja
  • #
    reklamacja
  • #
    komputery
  • #
    prawo
Ice_Arrow
Ice_Arrow
Ice_Arrow
Autor
11.04.2024, 17:44:43 via Wykop
  • 5
Link do filmu, jak sam naprawiłem laptopa bez ingerencji oraz otwierania sprzętu. Serwis Microsoftu twierdzi, że jest zalany i nie ma prawa działać a jak działa to mam wielkie szczęście jak mi to powiedział konsultant.

Link do filmu Surface na YouTube
  • 5
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Ice_Arrow
Ice_Arrow
Ice_Arrow
Autor
11.04.2024, 18:29:37 via Wykop
  • 31
@Monochromatyczny_Tadeusz: Cześć,
Posiadam stacjonarkę do projektowania z RTX 3070 oraz Ryzen 9 5950X, surface służy mi jako urządzenie na którym dla klienta mogę pokazać projekt lub rysować sobie grafikę i ją edytować. Praca rysując rysikiem na 60 hz a na 120 hz to inna liga.
Ice_Arrow
Ice_Arrow
Ice_Arrow
Autor
11.04.2024, 18:37:38 via Wykop
  • 7
@Monochromatyczny_Tadeusz: Nie ma sprawy :), proszę bardzo :).
Ice_Arrow
Ice_Arrow
Ice_Arrow
Autor
11.04.2024, 18:45:40 via Wykop
  • 5
@pacuja: Rozumiem, że tym osobom też się laptop zalał tak ...?

https://www.reddit.com/r/Surface/comments/qgp5lf/fixed_surface_laptop_studio_not_charging/?rdt=49116
Ice_Arrow
Ice_Arrow
Ice_Arrow
Autor
11.04.2024, 21:21:08 via Wykop
  • 5
@NuclearCycling: Rozmawiałem z pomocą techniczną Microsoft i dowiedziałem się, że jak laptop jest uszkodzony przez ciecz to nie mam gwarancji.
Ice_Arrow
Ice_Arrow
Ice_Arrow
Autor
11.04.2024, 22:39:26 via Wykop
  • 16
@Kapitan_Pudenda: Nigdy nie można się poddawać, a problem nie tylko występuje u mnie z tego co widać poniżej. W takim sprzęcie, coś takiego nie powinno mieć miejsca nawet, a nawet jeśli ma to wymiana na sprzęt wolny od wad w ramach gwarancji. Producent doskonale zdaje sobie sprawę, że takie coś istnieje, posiadam zdjęcia przed wysyłką oraz jak otrzymałem paczkę.

Odnośnie wsparcia technicznego, to ciekawych rzeczy można się dowiedzieć.

Walczyć o swoje trzeba,
IceArrow - @KapitanPudenda: Nigdy nie można się poddawać, a problem nie tylko występu...

źródło: ZDjecie (2)

Pobierz
Ice_Arrow
Ice_Arrow
Ice_Arrow
Autor
12.04.2024, 14:42:31 via Wykop
  • 1
@wabak48: A pisanie czegoś takiego ze strony Microsoft Polska to już lekkie przegięcie, zdjęcie poniżej.
Ice_Arrow - @wabak48: A pisanie czegoś takiego ze strony Microsoft Polska to już lekk...

źródło: Zrzut ekranu 2024-04-12 140411

Pobierz
Ice_Arrow
Ice_Arrow
Ice_Arrow
Autor
12.04.2024, 15:57:48 via Wykop
  • 8
@tak_bylo21: Cześć, mogę wiedzieć jakie kroki podjęto i jak długo to wszystko trwało....?

Damian ....

  • Poznań

Osiągnięcia

  • Rocznica
    od 11.09.2025

    Rocznica

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking