Cześć wszystkim.
Ostatnio wzięło mnie na wspominki Fallout NV, a potem Fallout 4 i tak przypomniało mi się jaki miałem zawód gdy NV nie było po polsku, później liczyłem na część czwartą i znowu to samo, i wtedy bum, przecież to się da zrobić, jest AI a ja jestem programistą i tak po pewnym czasie udało mi się zdubbingować Fallout 4, niby mam całość, ale jest jeszcze sporo miejsca na poprawki (czasem postacie bełkoczą na koniec dialogu)
Pracuje jeszcze nad portalem gdzie będę umieszczał instalkę do spolszczenia (mam pewien pomysł na update spolszczenia, tak żeby nie trzeba było non stop całych paczek pobierać)
Kolejny krok to Fallout NV, pierwsze testy już zdane, ale chce najpierw doszlifować Fallout 4.
VoxAlter czyli pomysł na portal do dubbingowania AI, chciał bym w przyszłości otworzyć projekt dla ludzi z zewnątrz, mogli by oni tworzyć własne korekty które lądowały by w paczkach, z reguły żeby poprawić głos wystarczą 3 suwaki i korekta tekstu, ale w grze jest 160 tysięcy dialogów i ciężko to będzie zrobić samodzielnie, pierwszy głos głównej bohaterki tworzyłem przez 12 godzin, teraz taki głos to kwestia kilku sekund.
Komentarze (122)
najlepsze
Też się trochę tym interesuję, ale niedużo udało mi się uzyskać w tej kwestii. W każdym razie ciekawi mnie, jak może to wyglądać od strony prawnej, skoro tak jak już pisałam Courtenay Taylor aktywnie usuwa wszystkie przeróbki i mody zawierające jej zmodyfikowany przez AI głos - już był
Według togo co mi wiadomo to problemy zaczynają się gdy głos jest na tyle unikalny że po samej barwie wiemy dokładnie kto to jest i w dodatku, podszywa się pod tę osobę, wydaje mi się że w języku polskim on nie jest już tak bardzo podobny i nie ma podstaw do skarżenia mnie, wątpię żeby oryginalny aktor był w stanie naśladować głos wytworzony przez mój model.
@qwe_: No właśnie chyba każdy, komu "każe" się coś
Widziałem również projekt Open Voice - ale to daleko mu do 11labsa.