Cześć wszystkim.
Ostatnio wzięło mnie na wspominki Fallout NV, a potem Fallout 4 i tak przypomniało mi się jaki miałem zawód gdy NV nie było po polsku, później liczyłem na część czwartą i znowu to samo, i wtedy bum, przecież to się da zrobić, jest AI a ja jestem programistą i tak po pewnym czasie udało mi się zdubbingować Fallout 4, niby mam całość, ale jest jeszcze sporo miejsca na poprawki (czasem postacie bełkoczą na koniec dialogu)
Pracuje jeszcze nad portalem gdzie będę umieszczał instalkę do spolszczenia (mam pewien pomysł na update spolszczenia, tak żeby nie trzeba było non stop całych paczek pobierać)
Kolejny krok to Fallout NV, pierwsze testy już zdane, ale chce najpierw doszlifować Fallout 4.
VoxAlter czyli pomysł na portal do dubbingowania AI, chciał bym w przyszłości otworzyć projekt dla ludzi z zewnątrz, mogli by oni tworzyć własne korekty które lądowały by w paczkach, z reguły żeby poprawić głos wystarczą 3 suwaki i korekta tekstu, ale w grze jest 160 tysięcy dialogów i ciężko to będzie zrobić samodzielnie, pierwszy głos głównej bohaterki tworzyłem przez 12 godzin, teraz taki głos to kwestia kilku sekund.
Komentarze (122)
najlepsze
to do kosza idzie
Powiem tak: jak na AI, to jest w miarę ok.
Czy będzie można w Twoim serwisie zrobić własne treści tego typu??
1) W czym robiony jest ten dubbing? Jaki jezyk programowania, jaki model AI jest użyty?
2) Ile zajmie przedsięwzięcie?
3) Z czym związane są koszty. Co konkretnie jest potrzebne?
4) Jaki jest szacowany koszty?
5) Ile trwa wygenerowanie głosu dla standardowej strony A4 1800 znaków?
Możliwe że wyjdzie znacznie więcej.
Dubbing jest robiony za pomocą elevenlabs
Marzy mi się portal, gdybym mógł z rzutki zarabiać na tyle żeby ograniczyć moją pracę to mógł bym stworzyć więcej dubbingów, przymierzam się do divinity original sin its, ale to duży nakład
PS. @mateusz-wisniowski Jaki model AI użyłeś do głosu? Czy można do niego próbki wgrać i ożywić niektórych polskich lektorów Ś.P. ( ͡° ͜ʖ ͡°)