Trudne dni, bezsenne noce, chwile zwątpienia i walka z własnymi demonami... Ostatnie dwa lata były dla mnie niezwykłym wyzwaniem. Pracowałem nad czymś, co dla mnie było marzeniem od lat - własną grą wideo. Ponad 2 lata temu zacząłem swój hobbystyczny projekt "Moon Mystery". Rzuciłem pracę, zainwestowałem całe swoje oszczędności i znalazłem wydawcę. Z jednej osoby powstał 15 osobowy zespół.
Grę planujemy wydać w tym Q2/Q3 2024
Gra urosła tak bardzo głównie dzięki odbiorze ludzi w internecie i dodawaniu przez ludzi gry do listy życzeń (wishlists) na steamie. Jeżeli ktoś miałby chwile to będę ogromnie wdzięczny, za dodanie gry do wishlists. To tylko jedno kliknięcie, a dla mnie znaczy bardzo wiele i już zmieniło moje życie o 180 stopni: link do Steam.
Nowy film z gry (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■):
Komentarze (500)
najlepsze
Ja rekrutowałem programistów i takie projekty miały bardzo duży wpływ na decyzje.
Mam na myśli assety, systemy, rzeczy które trzeba było zrobić.
Czy jesteś autorem modelu i tekstury księżyca? Pojazdu? Pistoletów? Modeli bohatera? Animacji? Drzwi, budynków?
Zastanawia mnie to szczerze bo widzę ogromną różnicę w jakości przycisku czy tekstu jaki się pojawiał na ekranie w Twoich pierwszych devlogach, a modelami (które jak widać są głównym punktem
P.s. Kiedyś tam w przeszłości, miałem chęć napisać podobną grę, ale nie jestem zbyt dobrym programistą i ciężko mi przychodzi ryzykowanie całych swoich