Trudne dni, bezsenne noce, chwile zwątpienia i walka z własnymi demonami... Ostatnie dwa lata były dla mnie niezwykłym wyzwaniem. Pracowałem nad czymś, co dla mnie było marzeniem od lat - własną grą wideo. Ponad 2 lata temu zacząłem swój hobbystyczny projekt "Moon Mystery". Rzuciłem pracę, zainwestowałem całe swoje oszczędności i znalazłem wydawcę. Z jednej osoby powstał 15 osobowy zespół.
Grę planujemy wydać w tym Q2/Q3 2024
Gra urosła tak bardzo głównie dzięki odbiorze ludzi w internecie i dodawaniu przez ludzi gry do listy życzeń (wishlists) na steamie. Jeżeli ktoś miałby chwile to będę ogromnie wdzięczny, za dodanie gry do wishlists. To tylko jedno kliknięcie, a dla mnie znaczy bardzo wiele i już zmieniło moje życie o 180 stopni: link do Steam.
Nowy film z gry (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■):
Komentarze (500)
najlepsze
Pozdro
Przyznam szczerze, że sam o tym marzę. Jestem programistą od wielu lat i mam ciąglę w głowie swoją grę. Może sam się kiedyś odważę na taki ruch.
Mógłbyś powiedzieć jak zaczynałeś? Skąd zainteresowanie robieniem gier? Czy pracowałeś wczesniej w branży gier? Czy te 15 osób to też jacyś pasjonaci czy po prostu im
Jak żaden streamer nie zagra, to będzie słabo ;p
Ot nawet jak nie reklamujesz gry u streamerów, jak gra się wybije to zagrają sami z siebie. Więc warto pomóc szczęściu i zrobić to samemu może
Jak jednak ma zarobek zależy on tego jak gra se poradzi.. no to bym próbował mimo wszystko pomóc grze w wolnym czasie. Wydawca powinien, jednak to OP będzie jadł lub nie. Wydawcy często robią wiele gier i wcale im nie zależy na każdej indywidualnie, tylko na statystyce.. robimy X gier, jak 1% będzie miało ogromnmy sukces, 20% zarobi
Bo uważam to za słabe przychodzą ludzie o coś proszą, a potem mają to w .... i
Pozdrawiam!