@mango2018: Chińskie też naprawi- jeśli tylko będzie mieć części. Różnica jest taka że ASO załatwi je w kilka dni bo ma magazyn w EU, a do chińczyka będziesz musiał brać albo statek/pociąg albo zabulisz extra za samolot.
@HeniekZPodLasu O i taki portal chętnie bym śledził, a gdyby jeszcze był w miarę dobrze redagowany to już w ogóle malina. Chiński rynek motoryzacyjny jest niesamowicie bogaty. Nowe modele, ba nowe marki wyrastają jak grzyby po deszczu a w dodatku, Chińczycy lecą po bandzie z designem i ciekawymi rozwiązaniami, w odróżnieniu od betonu, w którym się zakotwiczyli zwłaszcza Niemcy. Wszystkie elektryczne VW są nudne jak flaki z olejem, o problemach z systemami
@justanotherdude: to nie dziwne, bo ludzie nie są świadomi, że Chiny to same w sobie większy rynek niż UE i USA razem wziętę, bo im się kraj kojarzy z krajem pokroju Polski czy Niemeic, a to rynkowo zupelnie inny świat - inne trendy itd.
Relacja Polaka z przeciętnego parkingu w Chinach sprzed 4 miesięcy ( ͡°͜ʖ͡°) Top 5 producentów samochodów elektrycznych na świecie to Tesla, a za nią 4 nikomu nieznane marki chińskie.
@Swierzop_Bursztynowy: wiesz polacy czy wykopki myślą że chiny to pola porośnięte ryżem a nie elektryki itp. w tv nie pokazują jak się chiny rozwinęły , ciągle jest myśl że oprócz ryżu to w chinach dziadowskie zabawki klepią na potęgę
@NoblePhantasm: oj tam czepiasz się ( może parę jest) u nas też siedzą w areszcie śledczym po 3 lata i często niepotrzebnie wszędzie plusy i minusy gdzieś się znajdą
Za 20 lat zadowolony Polak będzie jeździł swoim nowym, tanim suvem wycierać tyłek Chińczykowi - piękna wizja przyszłości :) Czy Europa ma jeszcze jakieś gospodarcze atuty, czy rzeczywiście już płacimy za sznur, na którym nas powieszą?
@the_good_guy: unia europejska sama się likwiduje co chinczycy skrzętnie wykorzystują . Tak taki scenariusz już jest obrany chińczyki zasypią nas elektrykami i tanimi benzyniakami a już mają opanowane dziedziny choć by elektronika( w każdym domu). Europa inwestuje w czarnych inżynierów zaś chiny w opanowanie rynków światowych - monopol i ubezwłasnowolnienie.
Mały sekret: ten samochód jest tak tani bo jest DOPŁACANY przez chiński rząd. Jak przyjdzie do naprawy gdzie trzeba wymienić części to was cena zdziwi. A jak trzeba będzie wymienić zespół akumulatorów to się w ogóle zesracie z wrażenia na widok ceny. Skąd wiem ? Bo dokładnie to się obecnie dzieje w Chinach. Samochody zakupione podczas boomu na EV dochodzą właśnie do limitu żywotności akumulatorów i ich właściciele ze zdziwieniem się dowiadują
@kwanty: Na pewno prędzej vag odpuści sobie jedną z wielu marek, z którą z reszta sam nie wie co robić od dłuższego czasu, niż ktoś się pozbędzie Renaulta i Fiata, szczególnie że ten pierwszy jest w dobrej kondycji i wchodzi właśnie na poważnie w EV, a ten drugi jest mocny w branży transportu towarów. Poza tym w vagu zamiast budować markę Seata to wydzielili z niego jeszcze Cuprę, a sam Seat
trzeba będzie wymienić zespół akumulatorów to się w ogóle zesracie z wrażenia na widok ceny. Skąd wiem ? Bo dokładnie to się obecnie dzieje w Chinach. Samochody zakupione podczas boomu na EV dochodzą właśnie do limitu żywotności akumulatorów i ich właściciele ze z
@jegertilbake: a czmu to nie działa w druga stronę, Chińczykiem tez maja takie duże cła itp na auta z usa i eu?
@opalek: zwlaszcza, ze to taktyka totalitarnych rzadow. Tworzyc jakies obszary ktore sie grubo dofinansowuje, zeby pokazac jakim to nowoczesnym krajem sie nie jest. To samo kolej szybkich predkosci w chinach. A to, ze na wioskach sraja za chlewem albo ugurowie pracuja w obozach pracy to juz nie powiedza.
@TerazPolska123: ja mam na filipinach trochę inny model. Zero problemu z serwisem i częściami. Wszystko tanie i dostępne od ręki. Konstrukcja prosta i póki co bezproblemowa.
U nas to duża propaganda europejskich producentów. Tak jak parę lat temu pogonili Azjatów I Amerykanów wprowadzając kolejne normy euro tak teraz i tak dostają znów po głowie. Po prostu każą sobie bardzo dużo płacić za markę. Kreują samochód jako dobro luksusowe a nie narzędzie
Komentarze (98)
najlepsze
@mango2018: Chińskie też naprawi- jeśli tylko będzie mieć części. Różnica jest taka że ASO załatwi je w kilka dni bo ma magazyn w EU, a do chińczyka będziesz musiał brać albo statek/pociąg albo zabulisz extra za samolot.
Europa inwestuje w czarnych inżynierów zaś chiny w opanowanie rynków światowych - monopol i ubezwłasnowolnienie.
@the_good_guy: Ma, ale oderwane od rzeczywistości pasożyty z Brukseli sukcesywnie tę Europę kastrują.
@Gro9: skąd takie info? Mają po 700k przebiegu?
@jegertilbake: a czmu to nie działa w druga stronę, Chińczykiem tez maja takie duże cła itp na auta z usa i eu?
U nas to duża propaganda europejskich producentów. Tak jak parę lat temu pogonili Azjatów I Amerykanów wprowadzając kolejne normy euro tak teraz i tak dostają znów po głowie. Po prostu każą sobie bardzo dużo płacić za markę. Kreują samochód jako dobro luksusowe a nie narzędzie
chińczycy idą na pełnej jak widać