Płatna infolinia Orange powodem interwencji UOKiK - "muszę płacić za...
UOKiK wszczął postępowanie przeciwko Orange Polska. Powodem jest pobieranie opłat od osób z numerami w Orange i nju mobile za połączenia z infolinią.
android_com_pl z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 105
Komentarze (105)
najlepsze
@mamspodniewpaski: a dlaczego oni to zwracają skoro cennik jest jasny? To mnie zastanawia.
Napisałem maila do UOKiK, ale nie słyszałem by zajęli się sprawą.
@Dominiko_: LIFE HACK ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Opłata typu 1zł odsiewa większość zgłoszeń z dupy, była też opcja, że jak tylko się ktoś upomniał to od razu konsultant
Orange:
- Ale tato, Play też tak robi
Tato UOKiK:
- Ale ty nie jesteś Play
Argument najwyższych lotów ze strony Orange ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Też kiedyś myślałem, że po co to robić, bo zwykli klienci tacy jak my dzwonią z faktycznym problemem. No
Zresztą od ofert poprzez obsługę - Orange to syf
Przeszedłem w firmie po 10latach z Play na Plus GSM, 20 numerów telefonów i BARDZO Żałuję.
Zasięg PLUS jest TRAGICZNY! Jesli jest to nawet nie LTE tylko jakieś 3G, E, itd. wszyscy użytkowcy 20 osob mówi to samo, jest duzo gorszy zasięg, dużo gorsze transfery, na tych samych telefonach co mieli, wszędzie w Polsce i za granicą (bo tam mają umowę na gorsze paramtry).
Jak nie działa Ci jedyna łączność ze służbami ratunkowymi a pomoc potrzebna jest pilnie - jest to krytycznie istotne. Jak nie działa Ci łączność i nie możesz przez to pracować - jest to istotne.
Jakie tym bardziej było miłe zaskoczenie w Finlandii, gdzie gdy w ciągu minuty nikt nie odbierze, to automat proponuje wciśnięcie jedynki, co sprawi, że ktoś oddzwoni kiedy będzie wolny. No i zawsze oddzwaniają w 15minit, nawet z urzędu skarbowego. Mega to jest. W Polsce pod tym względem mamy jakieś sredniowiecze.