Płatna infolinia Orange powodem interwencji UOKiK - "muszę płacić za...
UOKiK wszczął postępowanie przeciwko Orange Polska. Powodem jest pobieranie opłat od osób z numerami w Orange i nju mobile za połączenia z infolinią.
android_com_pl z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 105
- Odpowiedz
Komentarze (105)
najlepsze
Przeszedłem w firmie po 10latach z Play na Plus GSM, 20 numerów telefonów i BARDZO Żałuję.
Zasięg PLUS jest TRAGICZNY! Jesli jest to nawet nie LTE tylko jakieś 3G, E, itd. wszyscy użytkowcy 20 osob mówi to samo, jest duzo gorszy zasięg, dużo gorsze transfery, na tych samych telefonach co mieli, wszędzie w Polsce i za granicą (bo tam mają umowę na gorsze paramtry).
Zresztą od ofert poprzez obsługę - Orange to syf
Jakie tym bardziej było miłe zaskoczenie w Finlandii, gdzie gdy w ciągu minuty nikt nie odbierze, to automat proponuje wciśnięcie jedynki, co sprawi, że ktoś oddzwoni kiedy będzie wolny. No i zawsze oddzwaniają w 15minit, nawet z urzędu skarbowego. Mega to jest. W Polsce pod tym względem mamy jakieś sredniowiecze.
Jak nie działa Ci jedyna łączność ze służbami ratunkowymi a pomoc potrzebna jest pilnie - jest to krytycznie istotne. Jak nie działa Ci łączność i nie możesz przez to pracować - jest to istotne.