Samochody przestały spełniać oczekiwania klientów.Są produkowane dla regulatorów
Gdzieś w motoryzacji zgubił się sens produkcji nowych samochodów. Zamiast robić je dla klientów, firmy od kilku lat projektują je pod kolejne regulacje. Elektryki i hybrydy są za drogie i zbyt
francuskie z- #
- #
- 231
Komentarze (231)
najlepsze
A szkoda, bo wtedy alternatywą dla Niemców są tylko Włosi i japońce, a japońce mają nie przemawiającą do mnie stylistykę. I przez to zostałem z alfami
Januszowe #!$%@?. eCVT od Toyoty jest bardzo proste, wytrzymałe, a w połączeniu z LPG koszty paliwa robią się śmieszne
Hybrydy Toyoty z zestawem eCVT+ silnik elektryczny działający jako napęd, rozrusznik i alternator są nie do #!$%@?
Jak patrzę na tą idiotyczną modę na SUV/crossovery to mnie aż serce boli.
Taki Ford zabił Mondeo żeby promować samochód droższy i z mniejszą ilością miejsca w środku czyli Kugę (która bazuje co prawda na bazie bardzo udanego Focusa MK4)
Podobnie VW, promują Tiguana i T-roca, a miejsca w środku jak kot napłakał (Tiguana bagażnik ok 400l (katalog pokazuje 600, ale to jest gdy
Bez tych wszystkich nowych systemów zostaliby już dawno zjedzeni przez tańsze samochody z Chin czy Indii, a tak gdy tylko taki Bosch ma już gotowy do produkcji jakiś nowy "System Wykrywania Bardzo Niepezpiecznej Sytuacji z Dupy" to natychmiast pojawia się on w wymaganiach homologacyjnych UE. Chińczycy i inn wycięci, bo pewnie ze dwa lata zejdzie zanim to zrobią, a inni muszą
To może prześledź kiedy powstał ABS, kiedy się pojawił w samochodach, a kiedy został uznany za obowiązkowy element. Teraz jest to postawione na głowie.
Jakiś czas temu na komputerach można było uruchomić prawie wszystko, a to gdzie coś się kupiło było mniej istotne. Obecnie komputery blokują lub utrudniają niektóre rzeczy, ale nadal jest to możliwe w 99% przypadków (np aplikacje ze sklepu Apple/Microsoft mają dodatkowe sandboxy,