Media Markt sprzedaje podróbki !!!!
Zakupiłem słuchawki Apple Airpods Pro w sklepie internetowym Media Markt. Przyszły do paczkomatu po 3 dniach, po kolejnych 11 je rozpakowałem i dałem synowi na prezent w dniu jego urodzin. Nagle on mówi, że słuchawki parują się z telefonem imieniem Daniel (Na pewno wiem, że mój syn nie ma na imię Daniel !!!!) i pokazywany jest komunikat "GWARANCJA WYGASŁA", w produkcie który kupiłem 14 dni temu. Pędzę do Media Markt, żeby wymienić produkt na nowy i wręczyć synowi oryginalny prezent, a tu po odesłaniu do kolejnego sklepu, gdzie "na pewno załatwi Pan sprawę", kierownik odmawia zwrotu bo mówi, że oni sprawdzają przed wysłaniem. Ja mówię, niech Pan spojrzy na screen, te słuchawki nie są nowe, jest komunikat, że gwarancja wygasła, on mówi, że nie będzie na nic patrzył. Ja mówię, że nie były zapakowane w folii (jakby to decydowało czy są nowe czy nie), on mi pokazuje jakiś zapis z kamery i mówi, że wszystko jest ok z ich strony. Ja go pytam czy widzi, że są zapakowane w folii, on mówi "nie no na tej kamerze nie widać". Ja mówię a gdzie 14 dni na zwrot bez podania przyczyny, a on "słuchawki douszne nie podlegają zwrotowi". Ja pytam to jak mam stwierdzić, że nie są nowe? Kierownika to nie obchodzi.
Pędzę tego samego dnia do sklepu RTV Euro AGD kupić synowi prezent, udaje się. U nich na szczęście słuchawki są nowe i oryginalne.
Składam reklamacje do serwisu przez Media Markt, po 2 tygodniach przychodzi negatywne rozpatrzenie, bo to "NIE JEST PRODUKT APPLE". Czyli dostałem podróbkę !!!.
Dzwonie do Rzecznika Praw Konsumenta, mówi "niech Pan złoży reklamację z tytułu rękojmi, ma Pan teraz czarno na białym, że produkt nie jest oryginalny", składam. Po 7 dniach przychodzi odpowiedź negatywna - oni wysłali dobre, ja je sam podmieniłem i takie zaniosłem do nich.
Mówię, sprawdźcie moją historię zakupów w Media Markt (na moim koncie klienta) - zobaczycie że kupuję różne rzeczy i ich wcale nagminnie nie zwracam, mogę też pokazać inne moje zamówienia. Nic ich to nie obchodzi.
W necie znajduję inne przypadki gdzie Media Markt sprzedaje podróbki np. klient z Koszalina kupił drona, który potem okazał się kradziony. Na początku tez Media Markt nie chciał zwrócić pieniędzy, dopiero różnica w nr seryjnych ich przekonała.
Sprawa dalej się toczy, teraz z pomocą Rzecznika Praw Konsumenta.
PO PROSTU UWAŻAJCIE, BO TRAFICIE NA PODRÓBKĘ W MEDIA MARKT TO NIE DOŚĆ, ŻE SIEĆ NIE BIERZE ZA TO ODPOWIEDZIALNOŚCI I NIE OTRZYMACIE ŁATWO ANI WYMIANY ANI ZWROTU TO JESZCZE USŁYSZYCIE, ŻE TO WY CHCECIE OSZUKAĆ UCZCIWĄ NIEMIECKĄ SIEĆ MEDIA MARKT.
Komentarze (406)
najlepsze
tak bylo nie zmyslam xD
oczywiscie brak screenow czy paragonow to potwierdza ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Pamiętam, że kiedyś w dawnych czasach był zwyczaj że sprzedawca wpisywał numer fabryczny produktu na fakturę i dodatkowo na kartę gwarancyjną.
A gdzie obowiązkowa formułka typu: "Jestem od 10 lat na wykopie, ale dopiero teraz postanowiłem założyć konto....."
A tak btw, dojedź te #!$%@? molochy. Traktowanie konsumenta w Polsce to wieczny cyrk.
@radekksk: ale firmę można pomawiać bez screenów ( ͡° ͜ʖ ͡°)?
@VirginMobilePL mi już 2 tygodnie internet w telefonie naprawia :)
dzwonie, pisze, RODO podej pesel podaje oni mnie wysyłają do FAQ w FAQ same bzdury
po co oni tam siedzą?
Nawet jeśli twój syn nie ma na imię Daniel (w co wątpię, pewnie zapomniałeś) to zacznij go tak nazywać, problem rozwiązany.
Mam nadzieję, że pomogłem.
Może być też tak, że chłopak opchnął oryginalne lub chce je opchnąć i chce zamienić podrabiane na nowe bo doradził mu
+ jest na pudełku
- na pudełku
- na case
- na każdej słuchawce
neweeg miał uszkodzoną płytę główną i wysłał ją do Gigabyte do naprawy, gigabyte chciało 100$ za naprawę więc newegg stwierdziło że chce bez naprawy płytę z powrotem.
Parę miesięcy później płytę kupili gamers nexus ale wyszło że im niepotrzebna i nawet bez rozpakowywania z pudła w którym przyszła po prostu odesłali z powrotem
newegg odmówił im zwrotu kasy bo płyta