UOKiK bierze pod lupę działania Glovo i Uber Eats
(...) skargi konsumentów na nieprawidłowości przy zamawianiu jedzenia i produktów spożywczych za pomocą popularnych aplikacji. Konsumenci wskazywali, że np. płacili za zamówienie wyższą cenę niż ta, o której byli informowani przed złożeniem zamówienia.
d.....k z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 117
- Odpowiedz
Komentarze (117)
najlepsze
@Zwiadowca_Historii: No raczej Uber im tego płazem nie puszcza ;)
Przy pierwszym podejściu dostaliśmy letnie jedzenie.
Przy drugim podejściu nie dostaliśmy wcale. W środku zimy brudas łamanym angielskim oznajmił nam, że mamy sobie zejść po żarcie na dół. Schodzę i typa nie ma. Przez telefon mówi, że ma inne adresy i już nie wróci. Chwilę po rozmowie dostaję sms o treści: czemu nie odbieram telefonu. Zwrócono nam $.
Zwróciliście uwagę jak kolorowi dostarczają
@hajdawery: Strasznie agresywny jestes i za jakies slowa na necie chcesz ludzi fizycznie karac. Wiesz ze takie samosady jak wylewanie np goracej zupy komus na stopy za kare to przestepstwo w PL?
@chigcht: Ale bez dowozu. Z dowozem 30%. Te 15% to tylko koszt korzystania z aplikacji.
Komentarz usunięty przez moderatora