Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko200
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin

536

ITAKA okłamuje klientów, udaję ze to nie ich sprawa, a czystość to perspektywa.

ITAKA okłamuje klientów, udaję ze to nie ich sprawa, a czystość to perspektywa.

Jak ITAKA okłamuje klientów, udaje że nic się nie stało i czystość jest tylko wyobrażeniem gościa. Itaka zaproponowała nam hotel 4 gwiazdkowy o nazwie Asteras Resort w Kos, Grecja - po zapoznaniusię z opisem przybytku zdecydowaliśmy się zakupić wycieczkę. Błąd, który ja i moja żona...

teh
teh
z
wykop.pl
dodany: 25.10.2021, 09:08:41
  • #
    polska
  • #
    podroze
  • #
    itaka
  • #
    wakacje
  • #
    uwaga
  • 260
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Jak ITAKA okłamuje klientów, udaje że nic się nie stało i czystość jest tylko wyobrażeniem gościa.


Itaka zaproponowała nam hotel 4 gwiazdkowy o nazwie Asteras Resort w Kos, Grecja - po zapoznaniu
się z opisem przybytku zdecydowaliśmy się zakupić wycieczkę. Błąd, który ja i moja żona będziemy
pamiętać do końca naszego życia.
Po dotarciu na miejsce przywitał nas brudny napis Asteras Resort. Wykupując wycieczkę all-inclusive w
4 gwiazdkowym hotelu oczekiwaliśmy czystego, kameralnego miejsca ze smacznym jedzeniem i
rozrywkami na miejscu. Nie mogliśmy się bardziej pomylić. Po przyjeździe udało nam się zdążyć na
kolacje, co było pierwsza ogromną traumą zgotowaną nam przez Itake i Asteras. Obrzydliwie brudna
stołówka, z dwoma "bemarami" które defakto nie działały, jedzenie (jeśli było) to było zimne, wybór był
bardzo okrojony i powtarzał się codziennie. Nawet jeśli zeszło się na posiłek punktualnie ze startem
śniadania/obiadu czy kolacji to dania za kazdym razem były letnie.
Człowiek (chyba pracownik, niebieska koszulka, czarne spodnie - przez cały nasz pobyt nie zmienił
ciuchów ani razu) pilnował stołówki zbierając talerze, wsypywał resztki do kubła na środku sali, jakby
zbierał jedzenie dla trzody chlewnej - ta sytuacja powtarzała sie za każdym razem, gdy jedliśmy.
Herbata kończyła sie codziennie przy śniadaniu i bywały dni ze nie pojawiała się resztę dnia (właściciele
chyba robią zapasy tylko jednodniowe), taka sama sytuacja była z alkoholami na barze. Obsługa jedyne
co mówiła to 'FINISH, FINISH' a ja miałem nadzieje ze moje wakacje w tym miejscu będą FINISH jak
najszybciej.
W ofercie między posiłkami na stronie Itaki dostalismy informacje, ze dostępne beda przekąski przy
barze oraz lody, czyt. wyschnięta bulłka z serem i kruche ciastka, które codziennie byly dostępne te
same, ponieważ nikt z hotelu nie skusił się, by skosztować tych rarytasów. Lody to 3 smaki, które
nakładało się samodzielnie, mając do dyspozycji jedną łyżkę, moczoną w brudnej po lodach wodzie - nie
była zmieniana. Jedzenie było największym zawodem tej wycieczki.
Pokój który otrzymaliśmy był tylko odrobinę lepszej jakości niż stołówka, brudny prysznic, popękane
ściany i NIEDZIAŁAJĄCA KLIMATYZACJA (zaklejona jakimś plastikiem na śrubach do betonu (zdj w
zał.), telewizor był ale nie odbierał żadnego kanału (domyślam się ze to tylko rekwizyt do podbijania
gwiazdki). Prysznic w łazience przeciekał i za każdym razem zalewał całą łazienkę wodą.
Bar, All-inclusive, serwis. Pracownicy stołówki, recepcji, barów etc. mieli non-stop postawę typu "co ty
ode mnie chcesz", przy 2 barach pracowało dwóch pracowników (nigdy w tym samym czasie, tylko jeden
bar otwarty w tym samym momencie), którzy jednocześnie zajmowali się naprawami (ten sam ubiór do
rożnych prac). Oczywiście nie mieli pojęcia o robieniu drinków, alkoholi było łącznie 4-5 rodzajów. Brak
syropów, likierów, oryginalnych gazowanych napojów, brak pojęcia, brak chęci. Najlepszy drink z baru to
p--o Zorbas którym się ratowaliśmy podczas pobytu w tym przybytku niedoli.
Z zona zdecydowaliśmy sie zakupic w recepcji usluge transportowa do miasta Kos, by na własna rękę
zwiedzić stolice wyspy i na chwile uciec z hotelu. Zapłaciliśmy i dostaliśmy voucher z dokładna data i
godzina podjazdu busa. W dniu wyjazdu na Kos stawiliśmy sie 15 min wcześniej w wyznaczonym
miejscu, czekalismy na transport 40 min. Zdezorientowali wróciliśmy do recepcji i tam spotkało nas
kolejne zaskoczenie - recepcjonistka roszczeniowa, wykłócała sie, ze nie bylo nas na czas, ze autobus
był i odebrał innych chętnych na wycieczkę (co ciekawe, żaden bus sie nie zatrzymal, ani nikt inny nie
oczekiwał na transport). Postawa recepcjonistki bardzo negatywna, z łaską oddała nam nasze pieniądze
i zepsuła kolejny dzień pobytu w Grecji.
Rozrywki. Opis Itaki przedstawiał możliwości jak: boisko do koszykówki, tenis stołowy, mini klub, amfiteatr,
animacje rekreacyjno sportowe. Nic z powyższych rzeczy nie było prawdziwe. Nie było nawet muzyki
(oczywiście pojawiała się tylko na wyłącznosc pracowników na czas przygotowywania stołówki do
wydania posiłków)! Prawie jak w matrixie. Właściwie zero rekreacji, jedyne co mozna było robić to lezec
nad basenem i pic paskudne rozcieńczone drinki.

Zdjecia ponizej:

https://imgur.com/a/TRXW8VE



Odpowiedz ITAKI:



Szanowni Państwo,

w odpowiedzi na reklamację dotyczącą rezerwacji o numerze 3406436, uprzejmie
przedstawiam stanowisko biura.
Dziękujemy za wybór i skorzystanie z naszej oferty. Przykro nam, że podczas realizacji
imprezy pojawiły się okoliczności, które przyczyniły się do złożenia reklamacji.
Zapewniamy, że opinie naszych Klientów są dla nas bardzo ważne, ponieważ pozwalają nam
lepiej poznać ich potrzeby, a co za tym idzie dostosować ofertę oraz poziom obsługi i realizacji
poszczególnych elementów umowy do ich oczekiwań.
W nawiązaniu do Państwa zastrzeżeń względem standardu ogólnego hotelu Asteras Resort,
uprzejmie sygnalizujemy, że zgodnie z informacją zamieszczoną w ofercie (zarówno na stronie
internetowej www.itaka.pl jak również w zawartym kontrakcie) hotel (zarówno infrastruktura jak i
pokoje gościnne) jest hotelem lokalnej kategorii 4*. Kategoria ta przyznana została obiektowi przez
upoważnione do tego z mocy prawa instytucje.
Rozumiemy, że mogli Państwo mieć swoje własne wyobrażenie dotyczące tego standardu, co
jednak nie stanowi okoliczności przemawiającej za tym by uznać reklamacje za uzasadnioną.
Dziękujemy za uwagi dotyczące pracy obsługi hotelu jak również serwisu sprzątającego. Za
pośrednictwem osoby odpowiedzialnej w naszym biurze za ten kierunek zostaną one przekazane
hotelarzowi. Jesteśmy przekonani, że uwagi te, które traktujemy jako konstruktywną krytykę –
zostaną przez hotelarza wykorzystane do poprawy jakości świadczonych przez niego usług.
Przykro nam, że pobytu w tymże hotelu nie spełnił Państwa oczekiwań. Uprzejmie
przypominamy, że zgodnie z zapisem zamieszczonym w Warunkach Uczestnictwa w przypadku
stwierdzenia niezgodności z umową należy kontaktować się z przedstawicielem biura na miejscu, co
umożliwia nam zarówno weryfikację ewentualnych wad jak i podjęcie stosownej interwencji.
Niestety jako organizator wyjazdu pozbawieni zostaliśmy tej możliwości – nasz rezydent nie
otrzymał zgłoszenia wskazanych niezgodności.

Niemniej jednak, przepraszamy za pewne uchybienia natury estetycznej uwidocznione na
załączonych zdjęciach, które wystąpiły podczas Państwa pobytu w hotelu.
Po przeanalizowaniu Państwa reklamacji, z uwagi na wyrażone przez Państwa
niezadowolenie w związku z otrzymanym pokojem, proponujemy Państwu skorzystanie z bonu
wakacyjnego o wartości 200 PLN/rezerwację.
Bon wakacyjny (wystawiony na płatnika rezerwacji) stanowi bezgotówkową formę płatności,
ważny jest przez 1 rok od daty jego wystawienia i może zostać wykorzystany przy zakupie kolejnej
imprezy turystycznej organizowanej przez nasze biuro (niezależnie od obowiązujących w dniu
zakupu warunków cenowych). W przypadku akceptacji prosimy płatnika o informację (np. e-mailem
na: c ok@itaka.pl ) z potwierdzeniem adresu, na który będziemy mogli wysłać bon listem poleconym.
Na zakończenie wyrażamy nadzieję, że mimo przesłanej reklamacji pobyt dostarczył Państwu
również pozytywnych wrażeń i pozostawił miłe wspomnienia.

Z poważaniem
Karina Matysek
Specjalista ds. turystyki
Centrum Obsługi Klienta



Treści powiązane (1)

Zdjecia z hotelu.
teh
z imgur.com
  • 13

Komentarze (260)

najlepsze

HitcH_
HitcH_
25.10.2021, 18:13:36
  • 3
Moja ostatnia podróż z biurem podróży równiez była z Itaki i wspominam bardzo źle, tylko wtedy możliwości walki były ograniczone, bo powiedzmy, że social media dopiero raczkowały.

Odkąd planuje sam wyjazdy to nigdy się nie nacialem na złe warunki. Mogę podpowiedzieć, że jeśli chodzi o booking to warte uwagi są tylko przybytki min. 8.5, a na Airbnb gdy coś się nie zgadza z ofertą to warto od razu do nich pisać.
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

DawajMario
DawajMario
26.10.2021, 06:40:53
  • 2
Na Tripadvisor cztery opinie z tego roku i cztery opinie bardzo negatywne, opisujące dokładnie te wady, które wymieniłeś. Jedną na dwadzieścia negatywnych można traktować jako niewiarygodną, ale nie jak masz 4/4 opisy gdzie ludzie zdecydowanie odradzają przyjazdu. Mireczku - miałeś to wszystko podane na tacy.
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

komentarzeprawdy
komentarzeprawdy
25.10.2021, 23:21:58 via Android
  • 2
Ten hotel ma 3.5 na TripAdvisor. Przy takiej ocenie normą jest grzyb i karaluchy. Wystarczy google przed rezerwacją.
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Grub-son
Grub-son
Grub-son
25.10.2021, 20:48:41 via Android
  • 2
Niesamowite @teh umie założyć konto na wykopie, nawet nowy temat założyć, ale wpisać w Google nazwę hotelu i zobaczyć ocenę 3.6 to już za trudne. Samodzielne wynajęcie auta w Europie(!) żeby nie korzystać z usług kiepskiego hotelu- za trudne. Chłopie, zamiast się żalić ogarnij się. Już nie mówię o braku funduszy, żeby awaryjnie lepszy hotel znaleźć, może jesteś bardzo młody.
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

kecajek
kecajek
25.10.2021, 18:31:07
  • 2
Trzeba czytać opinie, na Google, tripadvisor, booking. Czytać, czytać czytać i jeszcze raz czytać. Ja jeżdżę od lat sporo, z biurami podróży, również Itaka i nigdy nie było problemu. Miesiąc temu byłem w Turcji z Coralem na Riwierze Egejskiej, było tak zajebiście, że żal było wyjeżdżać. Przy okazji nasza rezydentka (super mila dziewczyna) dała mi namiary na fajne hotele w dobrych cenach, mówiąc że do tych hoteli wysyłała swoich rodziców na wakacje,
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

episode
episode
25.10.2021, 17:33:18 via Android
  • 2
Bon dostałeś
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

jdef90
jdef90
jdef90
25.10.2021, 10:08:07
  • 2
Itaka kiedyś bardziej dbała o klienta, aktualnie w popandemicznym boomie leje na klienta. Ja miałem w hotelu remont, od 8 do 17 skuwanie posadzek itp.
Nie było z ich strony nawet przepraszam
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

iosnin
iosnin
iosnin
25.10.2021, 10:30:12
  • 9
kiedyś bardziej dbała o klienta


@jdef90: To musiało być bardzo dawno temu. Podczas wczasów w 2014 skrócili mi 2-tygodniowy wyjazd o 2 dni, żeby na czarterach oszczędzić, i zaproponowali użeranie się (jakieś wnioski, opisy, reklamacje) o grosze do zwrotu za wczasy, które kosztowały wówczas naprawdę dużo. Nigdy więcej wyjazdów z Itaką - taką mam zasadę i raczej dobrze na tym wychodzę.
  • Odpowiedz
a.....f
a.....f
konto usunięte 25.10.2021, 15:22:56
  • 5
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
f.....e
f.....e
konto usunięte 26.10.2021, 09:42:38
  • 1
Rzadko jeżdżę z biurami podróży, zwykle na własną rękę - zwiedzanie i poznawanie lokalnej kultury. Ale wtedy, gdy jadę z biurem podróży to chcę odpocząć w luksusowych warunkach. Za każdym razem były problemy, ale od razu zgłaszałem je do obsługi hotelu, gdy nie reagowali - wtedy do rezydenta. Wszystko było załatwiane od ręki. Nie mówię, że od razu podnoszono np. standard pokoju, ale zawsze szliśmy na kompromis. Gdy na Maderze wykupiłem dodatkowo
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

sajnguri800
sajnguri800
sajnguri800
25.10.2021, 22:04:59
  • 1
Przecież ten hotel ma 3.6 na google. Od razu powinien zostać odrzucony.
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

adkoz
adkoz
25.10.2021, 20:50:03 via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
Ze zdjęć to nawet dwóch gwiazdek bym nie dał. Strach pomyśleć jak wyglądają hotele niższej kategorii...
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • Strona 3 z 7
  • >

Hity

tygodnia

Pokaż 18+

Funkcjonariusze pobili na stacji benzynowej mężczyznę z chorobą Parkinsona.
Funkcjonariusze pobili na stacji benzynowej mężczyznę z chorobą Parkinsona.
3580
Bananowy syn właścicieli "Agmaz" chwali się jazdą +270km/h
Bananowy syn właścicieli "Agmaz" chwali się jazdą +270km/h
3526
Szpital w Kaliszu zatrudnia ginekologa za 2,5 mln zł rocznie. "Jest unikalny"
Szpital w Kaliszu zatrudnia ginekologa za 2,5 mln zł rocznie. "Jest unikalny"
3219
Pszczyna dyskryminuje chłopców w podstawówce za unijne pieniądze
Pszczyna dyskryminuje chłopców w podstawówce za unijne pieniądze
3145
Dwie wanny za 800 000 złotych w Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie
Dwie wanny za 800 000 złotych w Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie
2571
Pokaż więcej

Powiązane tagi

  • #wydarzenia
  • #ciekawostki
  • #prawo
  • #europa
  • #ekonomia
  • #gospodarka
  • #4konserwy
  • #heheszki
  • #swiat
  • #historia
  • #policja
  • #neuropa
  • #usa
  • #niemcy
  • #warszawa

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking