Miało być polskie Ferrari. Jest koniec polskiego supersamochodu
Mogąca się podobać sportowa sylwetka, dobre osiągi i polityczne błogosławieństwo rządu - pomimo tego pomysł na sportowy samochód zaprojektowany i wyprodukowany w Polsce nie wypalił. Po kilku latach od sporego medialnego szumu projekt samochodowy nie wypalił
darosoldier z- #
- #
- #
- #
- #
- 305
- Odpowiedz
Komentarze (305)
najlepsze
@Marek_B: ten projekt za to był idealnie dostosowany do wyciągnięcia kasy ( ͡° ͜ʖ ͡°)
ps. im na pole buraki tarmosić, a nie supersamochody budować. Polska odpowiedź na Ferrari, dobre sobie. Nikt z Ferrari pewnie nawet o tym projekcie nie słyszał xD
Ginetta to wypisz wymaluj taka arrinera, ale z innym podejściem do biznesu
@Gigamesh: Troszeczkę przeczy temu przykład opisany powyżej - podobny zapaleniec stworzył od zera markę Rimac. I działa, sprzedaje swoje produkty i jest ok. Tylko u nas budowa samochodu zaczęła się jak zwykle od d--y strony - na start były przesadzone obietnice,
Uwielbiam wypok, gdy tylko czuję się nieco głupi, bo nie potrafię natychmiast odpowiedzieć senior devovi jak ma skleić bloby żeby klient nie przepłacał za infrastrukturę, wchodzę na wypok i przypominam sobie jak wielkimi idiotami potrafią być ludzie którzy uważają się za mądrych ( ͡° ͜ʖ ͡
@wodiwo: to jest w-g ciebie definicja " NIE BYCIA SŁUPEM"? Zrobić coś, co nikomu nie jest do niczego potrzebne? Jak dla mnie to jest właśnie bycie nim.
Nie ma żadnego know-how. Wsadzenie silnika GM, kierownicy z Lambo i przycisków i lusterek z Audi to żadne know-how. I na pewno nie pozostało tym, którzy