A na końcu idealne pokazanie jak funkcjonuje jazda na suwak oraz to, że naprawdę dobrze działa, bus zostawił dużo miejsca, w które wjechał nagrywający (wbrew temu co niektórzy mówią, że po dojeździe i tak się stoi i robi zator bo wpuszczanie sprawia, że pas wpuszczający stoi). Nawet gdyby nagrywający nie wjechał to prawy pas I TAK BY stał, a tak to "wchłonął" jednego z lewego pasa. Gdyby od razu tak jechać, bez
@fan_comy: niektórym nie przetłumaczysz. Codziennie praktycznie jeżdżę trasą gdzie 1 pas się kończy i jak wszyscy jadą na zmianę (a zwykle mniej więcej jadą) to tylko światła blokuja co chwilę ruch. Gdyby ludzie stali jak te uparciuchy to 2 skrzyżowania by zablokowali.
Dla nich czas chyba inaczej płynie, potrafią wyprzedać się pod górkę na trzeciego albo 15 minut na autostradzie bo śpieszy im się, żeby dojechać na weekend do domu. W korku już im się nie śpieszy. Wytłumaczy ktoś?
Dziwna zależność, jak jadę prawym pasem to zazwyczaj chce się przede mnie #!$%@? że 3 osobówki ale jak ja ciężarówka jadę lewym to już suwak nie obowiązuje i co najmniej 3 osobówki mnie nie wpuszcza, ci z ciężarówek są #!$%@? dlatego że ma iść 1:1 a osobówki się #!$%@? w pięć i lewy idzie a prawy stoi
@Loowek: Jeżdżę trochę, również po Polsce i z tego co widzę, to co opisujesz to jakieś rzadkie sytuacje, dlatego uważam, że Twoje problemy mogą wynikać z dwóch przypadków: 1. Nie dojeżdżasz do końca i próbujesz zmienić pas dużo przed zwężeniem, wtedy oczywiste, że nie będą Cię wpuszczać, bo trzeba dojechać do końca. 2. Zamulasz, suwak ma się odbywać płynnie, najlepiej bez zatrzymywania się, zwalniasz , przejedzie jeden, jedziesz Ty. Jeśli się
@Loowek: Zasada jest taka, wpuszczasz JEDNA OSOBÓWKĘ i buta do przodu, jeżeli drugi chciał się wepchać to wjeżdżasz w niego i od razu wołasz policję. :)
@karol-t gorzej jakby nagle wyłonił się radiowóz i nagrywający dostałby mandat, a cep w ciężarówce by się śmiał. Niestety tak to działa, że debile mają farta.
Komentarze (148)
najlepsze
1. Nie dojeżdżasz do końca i próbujesz zmienić pas dużo przed zwężeniem, wtedy oczywiste, że nie będą Cię wpuszczać, bo trzeba dojechać do końca.
2. Zamulasz, suwak ma się odbywać płynnie, najlepiej bez zatrzymywania się, zwalniasz , przejedzie jeden, jedziesz Ty. Jeśli się
@karol-t: przecież on już się sam blokuje, gdzie tu profit?
(lewa łapka w górę)
Komentarz usunięty przez moderatora