Ostatnio na stronie pojawiła się całkiem przyzwoita oferta - 15 zł/msc z 27 kanałami TV na żywo, stwierdziłam że to super opcja, szczególnie jak nie mam żadnego pakietu TV w domu, przy kliknięciu na filmie na "wykup dostęp" pojawiły się 3 pakiety, wybrałam wcześniej wspominany i strona od razu przeniosła mnie do płatności kartą. Ku mojemu zdziwieniu kanały były nadal zablokowane, a player kazał je odblokować za kolejne 30 zł aby zasubskrybować "pakiet kanały TV" który nie był w ogóle wymieniony w ofertach.
Zaczęłam grzebać w ich stronie i gdzieś w zakładce z pytaniami na dole strony z opisami pakietu znalazłam informacje że mój pakiet kanałów TV nie obejmuje.
Wysłałam e-maila do playera, że wprowadzają klienta w błąd bo w różnych miejscach opisy pakietów różnią się i poprosiłam o zwrot pieniędzy albo chociaż dodanie na miesiąc dostępów do obiecanych przy płatności kanałów TV. Nie chodziło mi tutaj stricte o te 10-15 zł tylko raczej o to że zostałam na swój sposób oszukana, a nawet gdybym trzymała się każdego grosza to oferta za 5 zł miałaby wszystko z czego korzystałabym i nie wybierałabym oferty za 15 zł za same 4K którego mój telewizor nie obsługuje ani za oglądanie czegoś offline nie wychodząc i pracując z domu :D
.
Co się okazało?
- Jeśli chcecie kupić pakiet przez przycisk na filmie "wykup dostęp" - player pokazuje 3 oferty za 5,15 i 25 zł. Podkreśla jako najczęstszej wybierany pakiet ten za 15 zł z kanałami TV
- Jeśli chcecie kupić pakiet przez Oferta - Wybór pakietów pojawi się oferta za 5,15 zł i nowa oferta za 30. W tym w "najczęściej wybieranej" ofercie za 15 zł informacja o kanałach TV jest usunięta i przeniesiona do nowej oferty za 30 zł.
Player twierdzi, że nie wprowadzają klientów w błąd a ich strona jest bardzo jasna i czytelna. Pieniędzy nie zwrócą, pakietu nie zmienią i tyle w temacie
Komentarze (163)
najlepsze
@pikey: *obciążenie zwrotne
Ciekawe ciekawe
Szczególnie na bajki o mono albo politeizmie ( ͡º ͜ʖ͡º)
A nie czekaj :D