Apart tłumaczy apel do rządu o wsparcie: to dla naszych pracowników
Firma biżuteryjna Apart jest mocno krytykowana w internecie za apel, jaki w imieniu branży jubilerskiej wystosowała do rządu o objęcie jej finansowym wsparciem w związku z pandemią. Firmie wytyka się, że jednocześnie prowadzi z rozmachem kampanię reklamową z udziałem Wieniawy, Sochy i Lewandowskiej
Wirtualnemedia_pl z- #
- #
- #
- #
- 331
Komentarze (331)
najlepsze
Nie no cyrk po prostu. Pracownicy to właśnie firma, bez pracowników nie ma waszej firmy bo taki macie profil handlu. Komu ten bakłażan wciskacie.
kasa na reklame -> więcej klientów -> kasa dla pracowników w dłuższym okresie czasu
rozumiem że powinno to być tak:
kasa dla pracowników -> brak reklamy i tym samym mniej klientów -> brak kasy długoterminowo - > koniec firmy i zwolnienie pracowników dumnych z postawy firmy
?
@ConorMcGrgor: tak działa tego typu biznes, wydajesz kasę na reklamę by ściągać klientów. Co Apartowi da brak reklam ale pracownicy z premiami świątecznymi, skoro za 3-6 miesięcy nie będzie klientów. Pracownik odejdzie i zatrudnią nowego, tak to u nas wygląda. Apart jak i każda inna tego typu firma ma swoich "ambasadorów", wysyła personalizowane gadżety, a ambasadorzy promują ich produkty u siebie.
Reklama niczym media expert z Lisoska.
HA TFU w apartowy ryj.
Komentarz usunięty przez moderatora
Jest odwrotnie. Szczegolnie w branzach ktore maja teraz sytuacje kryzysowa, a taka jest jubilerska, sprzedajace produkty nie nalezace do "pierwszej potrzeby". Jeszcze Apart, dosc drogi w segmencie popularnym. Oni musza zrobic wszystko by ludzie nie pomysleli "jest ciezko, niepewnie to moze nie kupie na prezent bizuterii, albo poszukam jakiejs tanszej?".
I zrobili
Jakby im się udało, to nie żebraliby o interwencyjny skup, natomiast ponownie - jak zaczyna brakować środków to rezygnuje się ze zbędnych wydatków, którym właśnie jest marketing.
Pewnie nigdy nic nie reklamowałeś, nie masz firmy, ale jesteś znawcą, natomiast fakty niestety Tobie przeczą, w internecie możesz poczytać jakie spadki zanotowała branża marketingowa https://brief.pl/wp-content/uploads/2020/03/Raport-Pandemia-2020-i-jej-konekwencje-dla-bran%C5%BCy-marketingowej.pdf
@60scnds: Duże w tym ma znaczenie istnienie tzw spółek nieosobowych. Tych wszystkich S.A, i innych. Po prostu to żebractwo i inne mało etyczne posunięcia oddzielone są od własności. Dzięki temu właściciel może brylować na salonach, podczas gdy w tym samym czasie jakiś zarząd, księgowy itd robi tę "brudną" robotę. A kiedy ktoś zapyta
A biedni się zastanawiają czy im wypada.
To nie jest tępa celebrytka, której jedynym atutem jest zgrabna pupa, lecz mistrzyni świata w
Nie zdazymy sie rozejrzec, a nie zostanie nam nic wlasnego. TO WYGLADA JAK PROSTA GRA W
Dla pracowników.. mhm...
PS. Przypomnę ci, że cenę (także płacę) ustala rynek. ¯\_(ツ)_/¯
@Luciferrrro: Reklama to zupełnie co innego niż PR na splendor i bogactwo, z fajerwerkami za miliony i najdroższymi twarzami na rynku.