@werfogd: Muszla wyszorowana, deska wymieniona na wolnoopadającą, spłuczka naprawiona, a całość spryskana odświeżaczem. Wszystko pięknie, ale nie da się ukryć że wciąż jesteśmy w kiblu.
18+
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
@jwayler: no nie za parę, tylko ponad 1000 sztuk, zależało im na tym żebyśmy byli uzależnieni od ruskiej ropy. Lokomotywa typu Gniotsa nie łamiotsa, a nie jakieś prototypy z ukręconymi wałami ( ͡°͜ʖ͡°)
@PawelW124: Ale wciąż trąbki są mocno rozstrojone. Niby grają te same nuty ale bardzo mocno słychać, że jednak nie do końca. Nie wiem czy wtedy były elektroniczne stroiki ale pewnie nie więc można wybaczyć
@PawelW124: Klimat jest można powiedzieć, że swojski ( ͡°͜ʖ͡°). Grałem w orkiestrze w szkole średniej na trąbce i wiem jak wszystko brzmi gdy instrumenty są nie zestrojone ze sobą, a brzmi to dosłownie jak na nagraniu, lecz gdy instrumenty są dobrze dostrojone pomimo wielu amatorskich grajków to brzmi to o niebo lepiej.
@niezwornowazony: Tak, TGV umie jeździć po tych samych szynach co nasze kible. W samej Francji niektóre pociągi zjeżdżają z linii dedykowanych dla TGV na linie lokalne gdzieś na peryferiach kraju. Największą różnicą jest napięcie w sieci trakcyjnej - we Francji jest inne niż w Polsce. Ten egzemplarz był pod tym względem wielosystemowy - "polskiego" napięcia używają też Włochy i Belgia, stąd to przystosowanie.
Komentarze (131)
najlepsze
@philipfry:
Niektóre na P5 dostały niedawno nowe, plastikowe przody.
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.