Hybrydowa Toyota RAV4 oblała test łosia
Ma 306 KM pod maską, ale nie radzi podczas szybkich zmian toru jazdy... Nie wygląda to dobrze...
Peperoni_99 z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 242
- Odpowiedz
Ma 306 KM pod maską, ale nie radzi podczas szybkich zmian toru jazdy... Nie wygląda to dobrze...
Peperoni_99 z
Komentarze (242)
najlepsze
Powoduje to utratę dynamiki przy wysokich prędkościach i stosunkowo niską prędkość maksymalną. Choć to ostatnie na polskich drogach nie ma aż takiego
Komentarz usunięty przez moderatora
Już pomijam tą pokrętną logikę pod tytułem "żyję w dużym mieście typu Kraków to kupię sobie 5metrowego kloca na szybkie wypady do sklepu i starbucksa". A potem parkowanie gdzie popadnie na awaryjnych bo nie idzie tym stanąć nigdzie.
No właśnie o to chodzi że on się musi rozpędzić na tym teście do określonej prędkości. Jak ta ekipa robiła Jeep'a to właśnie zjawił się jakiś inżynier, poklikał coś w kąkuter i... guzik z tego wyszło.
No ale na prędce to pewnie i tak chłopina nic nie wymodzi. Test jeep'a był na modelu chyba z 2014r, osobiście mnie to nieco drażni bo właśnie coś
https://www.youtube.com/watch?v=j3qrCNR4U9A
Więcej prób i dokładniej omówione problemy w prowadzeniu (są napisy angielskie)
Ogólnie polecam ten kanał - moim zdaniem najrzetelniej wykonujący (a na pewno dokumentujący) swoje testy łosia.
Z drugiej strony myślałem sobie, że to auto ma za wąski rozstaw kół, żeby mogło prowadzić się komfortowo i tak samo uważam, że to głowny powód niezdanego testu łosia.