Hybrydowa Toyota RAV4 oblała test łosia
Ma 306 KM pod maską, ale nie radzi podczas szybkich zmian toru jazdy... Nie wygląda to dobrze...
Peperoni_99 z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 242
Ma 306 KM pod maską, ale nie radzi podczas szybkich zmian toru jazdy... Nie wygląda to dobrze...
Peperoni_99 z
Komentarze (242)
najlepsze
Powoduje to utratę dynamiki przy wysokich prędkościach i stosunkowo niską prędkość maksymalną. Choć to ostatnie na polskich drogach nie ma aż takiego znaczenia.
Komentarz usunięty przez moderatora
Już pomijam tą pokrętną logikę pod tytułem "żyję w dużym mieście typu Kraków to kupię sobie 5metrowego kloca na szybkie wypady do sklepu i starbucksa". A potem parkowanie gdzie popadnie na awaryjnych bo nie idzie tym stanąć nigdzie.
No właśnie o to chodzi że on się musi rozpędzić na tym teście do określonej prędkości. Jak ta ekipa robiła Jeep'a to właśnie zjawił się jakiś inżynier, poklikał coś w kąkuter i... guzik z tego wyszło.
No ale na prędce to pewnie i tak chłopina nic nie wymodzi. Test jeep'a był na modelu chyba z 2014r, osobiście mnie to nieco drażni bo właśnie coś takiego sobie załatwiam,
https://www.youtube.com/watch?v=j3qrCNR4U9A
Więcej prób i dokładniej omówione problemy w prowadzeniu (są napisy angielskie)
Ogólnie polecam ten kanał - moim zdaniem najrzetelniej wykonujący (a na pewno dokumentujący) swoje testy łosia.
Z drugiej strony myślałem sobie, że to auto ma za wąski rozstaw kół, żeby mogło prowadzić się komfortowo i tak samo uważam, że to głowny powód niezdanego testu łosia.
@MechanicznyKorwin: Jeszcze nie tak dawno temu samochody z mocą 300KM miały spalanie 16l/100km podane jako katalogowe i tyle paliły. Jak ktoś chciał ekonomiczne auto to kupował kompakta, który miał w katalogu podane spalanie 7l/100km i tyle palił, chyba że się go ostro pałowało to spalił 9l/100km.
Dzisiaj ciężko wogóle się zbliżyć do tego, co podaje producent, nawet
A to ci niespodzianka.
To auto dla emerytów, jak każdy SUV.
Nie ma znaczenia ile koni jest pod maską ani jak agresywnie wygląda przedni grill.
Ale w społeczeństwie nadal istnieją ludzie wierzący w slogany typu "sportowe kombi" czy "rodzinny kompakt".
Co z tego, że ma 300KM skoro to nadal SUV (grzybowozy)?
Aerodynamika leśniczówki, wysoki środek ciężkości, duże baloniaste koła.
Komentarz usunięty przez moderatora