To, że są różne wersje silnikowe to jest tak sprawa jasna, jak to że 2+2 jest 4.
@text: Jasne, ale akurat Yaris GR to dużo więcej niż kolejna wersja silnikowa. To auto ma inną płytę podłogową (Yaris nie ma miał miejsca na awd, więc musieli tylną sekcję wziąć z CH-R i do tego przerobili zawieszenie na podwójne wahacze poprzeczne), inną budę (zwykły Yaris jest tylko 5dr, a że do rajdów potrzebowali
@YogiYogi: A co Ty gadasz, akurat kierunkowskazy to najsolidniej wykonana część BMW. Nawet w kilkunastoletnich beemach nie wykazują żadnych śladów zużycia.
Cały tor Nurburgring a samo Nordschleife to jednak trochę co innego.
@kipowrot: Wszystkie czasy dotyczą Nardschleife, ale Yariska jechała tor w konfiguracji touristenfahrten (czyli niepełny) a reszta jechała pełną północną pętlę. Jeśli pisząc "cały tor Nurburgring" masz na myśli pętlę wraz z torem f1 to przy biciu rekordów tak się nie jeździ
@SpalaczBenzyny: This x100. To jest czas z układu toru na TF (Bridge to Gantry) - nie wliczając głównej prostej startowej. Do czasu okrazenia z artykułu nalezy 20-25sek. Po dodaniu tego brakujacego odcinka mamy czas ~8min 20sek
Jest jednak pewien “szkopuł”. Czas został zmierzony z układu toru na TF – Bridge to Gantry. W zależności od samochodu, do tego wyniku należy dodać 20-25 sekund. Jak podaje Wikipedia, taki wynik (ok. 8:15-8:20) plasowałby Yarisa w sąsiedztwie takich samochodów jak: Porsche Boxster S (987), BMW M3 E46 czy Honda Civic Type R (FK2).
Clickbaiciarze zasrani. No i ten Yaris ze zwykłym Yarisem nie ma za dużo wspólnego.
@JestemPrzegrany: na 1280 kg? Całkiem rozsądnie. Ostatnio miałem u siebie 110 KM, pewnie też powiesz bieda, ale motocykl ważył 220 kg gotowy do jazdy i 3,4 sekundy do setki :) Ilość KM w oderwaniu od wagi i momentu obrotowego zazwyczaj rozkminiają osoby.. hmm my z chłopakami w podstawówce biegaliśmy i podnieceni patrzyliśmy ile ma na liczniku, mniej więcej ten sam poziom :)
@JestemPrzegrany: ale mnie waga nie interesuje, interesują mnie osiągi ... Twój post był tylko 261KM -> słaby. Kup TIRa Mana będziesz jeździł bryką 500 koni 90km/h ...
Jest jednak pewien “szkopuł”. Czas został zmierzony z układu toru na TF – Bridge to Gantry. W zależności od samochodu, do tego wyniku należy dodać 20-25 sekund. Jak podaje Wikipedia, taki wynik (ok. 8:15-8:20) plasowałby Yarisa w sąsiedztwie takich samochodów jak: Porsche Boxster S (987), BMW M3 E46 czy Honda Civic Type R (FK2).
Bez hejtu, to dalej kozak, ale opis jest trochę nieprawdziwy.
A ten Yaris GR, to nie jest tzw. "factory specials", czyli minimalna seria (po to tylko żeby być samochodem seryjnym w myśl przepisów FIA), która pozwala zbudować na podstawie tego "seryjnego modelu" samochód WRC czy zrobić homologację wyścigową?
A docelowo jest to tylko zabieg marketingowy mający na celu nazwanie samochodów wyczynowych tak samo jak Yarisów sprzedawanych w salonach, co ma budować skojarzenie z tym modelem?
Większość produkcji idzie do przerobienia na samochody
@BaRi: ten yaris gr będzie też dobra opcja na 'inwestycję' imo.. może nie taką stricte zarobkową, bo to nie jest jakaś zajebiście limitowana opcja, ale jednak wartość będzie trzymać.. noo i coś większego niż 1.0 pomijając że 3 cylindry, więc chyba też jakaś nowość.. 4x4 fajna opcja tylko poniekąd lipa że da się tylko pakiet VIP lub SPORT zamówić a nie mieszać. wiadomo do #!$%@? gdzieś na tor to sport i
Komentarze (210)
najlepsze
@text: Jasne, ale akurat Yaris GR to dużo więcej niż kolejna wersja silnikowa. To auto ma inną płytę podłogową (Yaris nie ma miał miejsca na awd, więc musieli tylną sekcję wziąć z CH-R i do tego przerobili zawieszenie na podwójne wahacze poprzeczne), inną budę (zwykły Yaris jest tylko 5dr, a że do rajdów potrzebowali
@masaj: No tak, prawie nieużywane (✌ ゚ ∀ ゚)☞
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_N%C3%BCrburgring_Nordschleife_lap_times#Lap_times
Tu macie czasy pełnego kółka, gdzie np. M2 robi je w 7:52, Corvette Z06 w 7:49, nie mówiąc już o GT-R
@Rachey: To jest AWD
Cały tor Nurburgring a samo Nordschleife to jednak trochę co innego.
źródło: comment_1606207725m8bDEeFl9HvdroolVTIqga.jpg
Pobierz@kipowrot: Wszystkie czasy dotyczą Nardschleife, ale Yariska jechała tor w konfiguracji touristenfahrten (czyli niepełny) a reszta jechała pełną północną pętlę.
Jeśli pisząc "cały tor Nurburgring" masz na myśli pętlę wraz z torem f1 to przy biciu rekordów tak się nie jeździ
Clickbaiciarze zasrani.
No i ten Yaris ze zwykłym Yarisem nie ma za dużo wspólnego.
@JestemPrzegrany: ale mnie waga nie interesuje, interesują mnie osiągi ... Twój post był tylko 261KM -> słaby. Kup TIRa Mana będziesz jeździł bryką 500 koni 90km/h ...
Bez hejtu, to dalej kozak, ale opis jest trochę nieprawdziwy.
330Ci słabsze o wiele od M3 robi BTG w 7:52...
A docelowo jest to tylko zabieg marketingowy mający na celu nazwanie samochodów wyczynowych tak samo jak Yarisów sprzedawanych w salonach, co ma budować skojarzenie z tym modelem?
Większość produkcji idzie do przerobienia na samochody
4x4 fajna opcja tylko poniekąd lipa że da się tylko pakiet VIP lub SPORT zamówić a nie mieszać.
wiadomo do #!$%@? gdzieś na tor to sport i