Jak zwalniać przed łukiem drogi na śliskiej nawierzchni? Z pewnością nie...

Czasami oglądając nagrania z różnych zdarzeń drogowych, można dojść do wniosku, że wielu kierowców nie ma pojęcia o prowadzeniu pojazdów w warunkach innych, niż suchy asfalt i słoneczna pogoda.

- #
- #
- #
- #
- #
- 58
- Odpowiedz






Komentarze (58)
najlepsze
źródło: comment_1602186348GT0F2SQDXcntBj2WBJeEff.jpg
Pobierzźródło: comment_1602193114ZJVqQcmjKivKemOsvfH3ks.jpg
PobierzWypadają tam super pojazdy i stare złomy. Przednionapędowe pojazdy i te z napędem na tył.
Każdy kto po prostu nie zwolni jak jest mokro.
Tyle
@elementfx: nie, zawsze tylko powypadkowe stare draty sie rozwalają
Bo mimo że mu ten tył odkleiło, to samochód bez żadnej kontroli jednak był w stanie sam wpaść do wewnątrz zakrętu, czyli jednak przyczepność była dalece wystarczająca żeby zakręt ten przejechać, skoro wystarczyła żeby wpaść do wewnątrz.
Więc wystarczyło tylko nie nawywijać głupot kierownicą i hamulcem - i pojechałby dalej.
Samo auto chyba stare Mondeo mk3 - ESP było tylko w droższych opcjach
Oraz polskiego prawa stosującego te same ograniczenia dla dobrej i złej pogody, ustawiania zbyt restrykcyjnych ograniczeń i spowodowanego tym powszechnego ich ignorowania. A Słowacy robią tak:
źródło: comment_1602163078u5eS5v5wdZerBlCommOe4q.jpg
Pobierz@janekplaskacz: Niemcy podobnie
źródło: comment_160216997981QbC9ZgICuxJqp5AzdAjQ.jpg
PobierzUtrata przyczepności na tylnej osi jest megatrudna do opanowania.