@apee: Poduszki zazwyczaj faktycznie nie kosztują dużo (zwłaszcza jeśli pasują z rozbieranych anglików).
Problem cenowy dla handlarza to zazwyczaj konsola, w której przy odpaleniu poduszki rwą się i uszkadzają maskownice poduszki. I dlatego robią na tym przekręty robiąc rzeźbę na starej konsoli i ponownie to obszywając.
I tu największy problem jest taki, że o ile fabryczne obszycie jest precyzyjnie ponacinane tam gdzie ma
@Yurakamisa: właściciel mógł nie wiedzieć czy auto jest bite, nie każdy ma czujnik lakieru czy zna takie niuanse jak czcionka napisu Airbag na desce albo szuka dat lamp i pasów. Sam bym pewnie nie wiedział o tym. Oczywiście sprzedawca jest oszustem bo mimo że dowiedział się o tych rzeczach to opisu na otomoto nie zmienił.
@Geeza osobiście do miasta preferuję benzynę, bo zdecydowanie szybciej osiąga temperaturę roboczą, szybciej jest ciepło w kabinie i nie jest to aż tak obciążające środowisko jak dla diesla, gdzie olej dłużej się nagrzewa, przez co np. turbosprężarka dłużej pracuje przy nieoptymalnym smarowaniu, a dpf nie ma szansy się wypalić
Jak dla mnie komisowi handlarze to najgorszy gatunek cwaniaka. Jak o coś pytasz nigdy nic nie wiedzą a jak coś zauważysz to są bardziej zaskoczeni od ciebie. Sprawny do bramy i się nie znamy. Wolę od pierwszego właściciela i prywatnie, choćby tapicerka była nie prana, silnik nie myty a licznik nie cofany.
O ile zwykle jestem przeciwny patronajtom, to akurat tutaj Balkan robi naprawdę świetną robotę i jest niezależny. Warto rzucić te 10zł na coś wartościowego. To tylko jeden browar w miesiącu dla faceta, który zmienia rzeczywistość na lepsze.
@kuzyn123: mam tak samo,tylko, że ja stary dziad jestem może dla tego mam czasem ochotę u siebie ten tablet urwać i #!$%@?ć przez okno mimo że arktykę mam chociaż na tradycyjne pokrętło xd
Nie kazdy ma taka wiedze jak ten dziennikarz i jego ekipa. Z taka wiedza mozna zarabiac kase. Dzwonisz do goscia, umawiasz sie na ogledziny auta , a on czyta auto jak z ksiazke i wyjasnia tobie ewentualne slady napraw i wiesz z jakim autem masz do czynnienia.
Za skladanie falszywego swiadectwa w cywilizowanym kraju idzie sie do wiezienia. A w Polsce? Jak w lesie. Mozna sprzedawac cokolwiek komukolwiek i wmawiac ludziom dowolne bajeczki, a nawet jak sie wyda to sie wyda, a interes dalej sie kreci.
@flito: to wtedy się wypuści, tylko że to jest promil - sprzedaż na osobę prywatną to standardowy numer handlarzy cwaniaków najlepiej zadzwonić i zapytać o auto nie mówiąc o jakie auto ;) i już wychodzi że "osoba prywatna" ma tych aut kilka
Jak kupić pewne (pewniejsze) auto żeby nie brać armii mechaników, znać się na wszystkim, rozbierać auta do gołej śrubki i analizować wszystkiego? Komisy wiadomo -> tam same strucle bo inaczej by się nie opłacało. Po leasingu brac? Czy moze wystawione od autoryzowanego dealera? (bo tam też raczej ludzie się nie bawią w naprawy?) Jakie rady?
A jest jakiś film ze strzelania z regenerowanyh poduszek ? Są nawet firmy, które wystawiają na to fakturę, więc gdyby to było nielegalne to faktury by nie wystawiali ?
Regenerowana poduszka nigdy nie wystrzeli, to samo pas. Niektóre firmy dają w miejsce ładunku opornik. Po podłączeniu takiej części, komputer nie widzi błędu. Napisałbym więcej na ten temat,ale życie mi miłe ( ͡°͜ʖ͡°)
@tomtom666: Pracuj 3 lata w takiej firmie, regeneruj pasy, kurtyny i poduchy,to wchodzi Ci "ekspert" i mówi jak jest, mimo że nie miał fizycznej styczności z czymś takim.
Są dwa rodzaje regenerowanych pasów,poduch, kurtyn. Takie,do których wkładasz sprawne elementy, w tym ładunki. I takie,do których jest dawany opornik, lub zapalnik ładunku. Osobiście mogę powiedzieć,że 3/4 tych części była regenerowana drugą opcją. I szły one do typowych mirków, gdzie masowo auto robili
I takie,do których jest dawany opornik, lub zapalnik ładunku. Osobiście mogę powiedzieć,że 3/4 tych części była regenerowana drugą opcją. I szły one do typowych mirków, gdzie masowo auto robili i sprzedawali.
@extaza161: Jak określisz taki proces "regeneracji"? Przeciez to udział w procederze przestępczym jest.
Komentarze (143)
najlepsze
@apee: Poduszki zazwyczaj faktycznie nie kosztują dużo (zwłaszcza jeśli pasują z rozbieranych anglików).
Problem cenowy dla handlarza to zazwyczaj konsola, w której przy odpaleniu poduszki rwą się i uszkadzają maskownice poduszki.
I dlatego robią na tym przekręty robiąc rzeźbę na starej konsoli i ponownie to obszywając.
I tu największy problem jest taki, że o ile fabryczne obszycie jest precyzyjnie ponacinane tam gdzie ma
To ten podejrzany gruz?
Dzwonisz do goscia, umawiasz sie na ogledziny auta , a on czyta auto jak z ksiazke i wyjasnia tobie ewentualne slady napraw i wiesz z jakim autem masz do czynnienia.
@flito: to wtedy się wypuści, tylko że to jest promil - sprzedaż na osobę prywatną to standardowy numer handlarzy cwaniaków
najlepiej zadzwonić i zapytać o auto nie mówiąc o jakie auto ;) i już wychodzi że "osoba prywatna" ma tych aut kilka
VIN: WVWZZZ13ZCV039279
@Lorenzo_von_Matterhorn: pan Jacek, Zaborów, warszawski zachodni, Mazowieckie
już tam od razu zniknęło, proszę jest: https://archive.vn/wmigi
Niektóre firmy dają w miejsce ładunku opornik. Po podłączeniu takiej części, komputer nie widzi błędu.
Napisałbym więcej na ten temat,ale życie mi miłe ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Handlarze życiem ;)
Są dwa rodzaje regenerowanych pasów,poduch, kurtyn. Takie,do których wkładasz sprawne elementy, w tym ładunki. I takie,do których jest dawany opornik, lub zapalnik ładunku. Osobiście mogę powiedzieć,że 3/4 tych części była regenerowana drugą opcją. I szły one do typowych mirków, gdzie masowo auto robili
@extaza161: Jak określisz taki proces "regeneracji"? Przeciez to udział w procederze przestępczym jest.