Witam wszystkich a szczególnie użytkowników Revolut.
Na pewno wśród Was jest mnóstwo osób korzystających z tej „niezawodnej aplikacji”.
Mój post to ostrzeżenie dla osób, które wciąż używają Revolta jako główny środek płatniczy lub otrzymują wynagrodzenie.
Jestem pracownikiem kontraktowym i pracuje w różnych miejscach na świecie.
Niestety kilka dni temu Revolut zablokował mi konto domagając się podania danych kart zasilających. Nie posiadam przy sobie wszystkich kart, ale jedną udało mi się znaleźć. Niestety na pierwszej karcie się nie skończyło. Proszą o kolejne i następne. Niektórych kart już nie mam bądź straciły dawno ważność.
Dzisiaj mój pracodawca przesłał pieniądze, do których nie mam dostępu.
Obecnie przebywam w Londynie dlatego postanowiłem wybrać się do Canary wharf siedziby Revolut. Niestety wszystko zamknięte.
Biuro nieczynne. Praca zdalna. Taką uzyskałem informację w recepcji budynku. Na miejscu spotkałem kilku turystów szukających pomocy.
Nie mają jak wrócić do domu . Revolut milczy. Każe czekać.
Użytkuje kartę od początku istnienia tego produktu. Oprócz kilku problemów technicznych, bardzo wygodna karta. Wśród znajomych i rodziny sam ją reklamowałem jako „kartę bez wad” . W chwili obecnej otrzymuje informację o wpływających środkach , do których nie mam dostępu. Po autoryzacji pojawia się chat z Ritą, której nie lubie. Nigdy mi nie pomogła.
Popytałem kilku osób w branży bankowej pracujących w city i narzekają na prace zdalną. Po prostu nie wyrabiają. Całe City stoi. Nie mają odpowiednich łącz w miejscach zamieszkania . A jeśli mają to nie mają autoryzacji do pracy zdalnej . Kwestia obsługi potencjalnych klientów jest bardzo ograniczona.
Dotychczas problemy z Revolut były rozwiązywane w akceptowalnych ramach czasowych.
Teraz brakuje rąk do pracy. Kontaktowałem się już z kilkoma grupami Revolut na świecie. Dowiedziałem się o kilkuset reklamacji bez odpowiedzi.
Pozostała mi tylko nadzieja a ta umiera ostatnia.
Nie chciałbym siać żadnej paniki ale w czasie Coronaviruses niczego nie jesteśmy pewni.
Rada dla wszystkich użytkowników produktów bankowych bez infolinii i siedziby.
-Usuńcie stare nieaktywne karty
-Przelej pieniądze na bezpieczne konto
-zasilaj tylko w sytuacjach awaryjnych
pozdrawiam
Komentarze (16)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez moderatora