Ionity opublikowało cennik ładowania. Prąd droższy niż paliwo
Ponad 100 zł za przejechanie 100 km - tyle będzie można zapłacić, jeśli wybierzemy się w trasę elektrycznym audi i skorzystamy z superszybkiej stacji Ionity. Polski cennik za ładowanie zwala z nóg. Czy w związku z tym powinniśmy dziwić się, że Polacy nadal są nieprzychylni alternatywnym...
JudzinStouner z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 375
- Odpowiedz
Komentarze (375)
najlepsze
@Nieszkodnik: Do czasu aż będzie ich więcej, wtedy szlaban na "przywileje" . ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Ja.
@Herron: czyli nas to nie dotyczy (✌ ゚ ∀ ゚)☞
to teraz jeszcze ceny ładowania. Trzeba być nienormalnym żeby się w to ładować . ( ͡° ͜ʖ ͡°) Swoją drogą, pamiętamm jak rok czy dwa lata temu wszyscy sprzedawali diesle i przesiadali się na benzyniaki. Na szczęście nie poszedłem za owczym pędem i zostawiłem diesla a potem kupiłem benzynę do jazdy "wokół komina".
@killzone:
I to licząc z produkcją itd.!
https://electrek.co/2017/11/01/electric-cars-dirty-electricicty-coal-emission-cleaner-study/
Ech... "Life cycle" obejmuje wszystko.
Więc: tak, licząc z utylizacją, produkcją, transportem. Masz to wszystko na obrazku. I napisane jest to w artykule/źródłach...
Strasznie dużo jest tego idiotycznego szukania wad EV na siłę i p### od rzeczy w
Ogólnie to bardzo szkoda, znów Polska będzie w dupie z rozwojem technologicznym bo w parze za małym zainteresowaniem samochodami będzie szło małe zainteresowanie rozwojem takich stacji i sieci ładowania kiedy duża część
@Legion_PL: xd silnik na wodór to znaczy rakieta? samochody wodorowe to samochody elektryczne gdzie energia jest przechowywana w postaci wodoru i podczas łączenia z tlenem powstaje prąd i woda
A tu bęc.
Tesla ma swoje ładowarki i u nich ceny są skalkulowane na "zero" więc posiadacze Tesli jeżdżą sobie spokojnie. A ci co kupili auto wcześniej nadal ładują się za darmo.
@glass3: Licząc auta na drogach może tak, ale w sprzedaży nowych samochodów już są duże kraje w których przekroczyli 50% rejestracji.
Norwegia 2019:
Plug-In: 56% ( 49% w 2018 roku )
Same elektryki 42% ( 31% w 2018