Ionity opublikowało cennik ładowania. Prąd droższy niż paliwo
Ponad 100 zł za przejechanie 100 km - tyle będzie można zapłacić, jeśli wybierzemy się w trasę elektrycznym audi i skorzystamy z superszybkiej stacji Ionity. Polski cennik za ładowanie zwala z nóg. Czy w związku z tym powinniśmy dziwić się, że Polacy nadal są nieprzychylni alternatywnym...
JudzinStouner z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 375
- Odpowiedz
Komentarze (375)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez moderatora
Mnie ciekawi co innego - w lecie przy szczytowym zapotrzebowaniu na moc nasza sieć energetyczna nie wyrabia. Stosuje się wtedy ograniczenia np dla zakładów przemysłowych itp. Ciekawe czy w letnie upały takie ograniczenia dotkną również szybkie ładowarki które nie
@IvanBarazniew: Nieprawda. To jest moc na 87 mieszkań, więc to nie jest niewielki blok mieszkalny, a całkiem duży, w mojej okolicy punktowce 11 piętrowe mają 45 mieszkań.
Do Leaf-a jakieś 22K :)
Nowe akumulatory to koszt 5,5 tys. dolarów netto (ok. 20 tyś zł). Stare baterie należy zostawić w rozliczeniu u dilera. Do tego trzeba doliczyć zestaw adaptacyjny dla starszych modeli za 225 dolarów (832 zł) i koszt samej usługi. Wymiana powinna zająć ok. trzech godzin. W sumie więc wychodzi ponad 6 tys. dolarów (ok. 22 tys.
@Nogi_wenza: ech, 2020 a wykopki powielają te same mity. Myślą, że jak auto z silnikiem 1.4 pali 8l/100km to 4.0 spali proporcjonalnie 22l/100km ( ͡° ͜ʖ ͡°)