Można malować pasy na czerwono, ustawiać oczojebne znaki, jakieś dodatkowe światełka ale zmotoryzowane bydło ma to w dupie a wykopkowi kier0wcy nadal będą p-------ć o wtargnięciu.
@sargento bo ludzi rozjezdzają tacy debile, a coraz większe idiotyzmy wymyśla się dla wszystkich kierowców. Taki z nagrania pojedzie tak samo nawet jak wprowadzą przepis, że jeśli pieszy jest do 10m od pasów, to należy się ZAWSZE zatrzymać, wysiąść i spytać go czy przypadkiem nie zamierza przejść przez jezdnię.
Co to za parada glupoty. Gosc nagral pirata drogowego ktory powinien stracic prawko, a wy sie czepiacia uzycia klaksonu. Komus tu sie chyba poyebaly priorytety
@Zakimar: Zasadniczo to te wszystkie dzbany tylko potwierdzają tym ze są dzbanami którzy nie znają przepisów. Niestety internet to takie miejsce, gdzie taki debil jeszcze z dumą prezentuje to, jakim jest ignorantem.
Art. 29. 1. Kierujący pojazdem może używać sygnału dźwiękowego lub świetlnego, w razie gdy zachodzi konieczność ostrzeżenia o niebezpieczeństwie. 2. Zabrania się: 1) nadużywania sygnału dźwiękowego lub świetlnego; 2) używania sygnału dźwiękowego na obszarze zabudowanym, chyba że jest to konieczne w związku
To jest po prostu kultura jazdy jaką bardzo duża część kierowców w Polsce ma. Znaki i ograniczenia są umowne, bo przecież Janusz nie po to kupował 15 letniego Passata 19.TDI, żeby jechać 50kmph. "Teren zabudowany? Przecież nikogo nie ma". I wieczne przekonanie o własnych umiejętnościach. Może to powierzchowna ocena, ale większość niebezpieczeństw na drodze powoduje nonszalancja, ignorancja i chamstwo.
@123xD: Piszesz o znakach a jako przykład podajesz wypaczony przykład autostrad w Niemczech. To bez sensu, mieszasz miasta z autostradą. A wypaczony, bo zapomniałeś dodać, że np. przy miastach jest ograniczenie do 80 km/h a na prawie 50% odcinków jest 130.
@Grubsztyk: @director: a ja tu będę adwokatem diabła, oczywiste jest że ograniczenia prędkości nie są umowne i mają sens - niemniej jednak porównując oznakowanie w Niemczech i w Polsce jest widoczna przepaść w oznakowaniu, głównie w jego jakości i spójności
I nie jest tak, że Niemcy mają ograniczenia wyższe jak słusznie zauważa @janekplaskacz - natomiast mają znacznie lepiej dopasowane ograniczenia prędkości. Bardzo rzadko zdarzają się sytuacje w
Typowy przykład drogowego debila, który zapie*dala i myśli, że wszyscy go podziwiają. A kiedy już kogoś zabije to będzie płakał, że on nie chciał, że nie zdawał sobie sprawy, że tak w ogóle to słońce go oślepiło, pieszy rzucił mu się pod koła z całą rodziną, a on ma teraz depresję.
Ostatnio przejeżdżając na zielonym ścieżką rowerową zostałem prawie rozjechany otrąbiony i jeszcze się osioł wymachiwał w aucie. Frustracja i problemy psychiczne filarem narodu ( ͡°͜ʖ͡°)
Przejścia dla pieszych powinny być wyniesione w górę. Coś jak śpiący policjant. Tak żeby kierowcy nie mogli kombinować. Najprostsze i najlepsze rozwiązanie.
@CharizardNo: zgadza się, na zachodzie szczególnie Francji i Holandii często spotykane w miasteczkach wymusza zwolnienie do 30km/h, w lokalizacji z filmiku idealnie by się sprawdziło.
Komentarze (148)
najlepsze
Taki z nagrania pojedzie tak samo nawet jak wprowadzą przepis, że jeśli pieszy jest do 10m od pasów, to należy się ZAWSZE zatrzymać, wysiąść i spytać go czy przypadkiem nie zamierza przejść przez jezdnię.
Sami tak parówy zapewne jeździcie.
Czyli jednak wstyd?
Ale bym was lał po mordach( ͡° ͜ʖ ͡°)
Art. 29. 1. Kierujący pojazdem może używać sygnału dźwiękowego lub świetlnego, w razie gdy zachodzi konieczność ostrzeżenia o niebezpieczeństwie.
2. Zabrania się:
1) nadużywania sygnału dźwiękowego lub świetlnego;
2) używania sygnału dźwiękowego na obszarze zabudowanym, chyba że jest to konieczne w związku
Piszesz o znakach a jako przykład podajesz wypaczony przykład autostrad w Niemczech. To bez sensu, mieszasz miasta z autostradą. A wypaczony, bo zapomniałeś dodać, że np. przy miastach jest ograniczenie do 80 km/h a na prawie 50% odcinków jest 130.
I nie jest tak, że Niemcy mają ograniczenia wyższe jak słusznie zauważa @janekplaskacz - natomiast mają znacznie lepiej dopasowane ograniczenia prędkości. Bardzo rzadko zdarzają się sytuacje w
A kiedy już kogoś zabije to będzie płakał, że on nie chciał, że nie zdawał sobie sprawy, że tak w ogóle to słońce go oślepiło, pieszy rzucił mu się pod koła z całą rodziną, a on ma teraz depresję.