Automatyczne wybieranie numerów wewnętrznych na infoliniach
Jeśli zdarzyło się Wam dzwonić do jakichś firm, to wiecie, jak żmudne może być „przebicie” się przez automat. Na szczęście proces ten można ułatwić, używając przecinka i średnika przy wybieraniu numeru telefonu.
login-jest-zajety z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 132
Komentarze (132)
najlepsze
To tak ciekawe jak polityka cookies i #!$%@? zasłaniajace strony okienka.
Warto sprawdzić przed dzwonieniem i potem wykorzystać info od @login-jest-zajety
Dwa - teraz często na początku są komunikaty powitalne, w trakcie których wybieranie tonowe jest nieaktywne
Ale skąd ja mam wiedzieć ile będzie trwała informacja o nagrywaniu o rodo czy jakaś reklama nowego produktu?
Bardzo rzadko dzwonię. Na tyle rzadko, że za każdym razem jest jakaś nowa litania. Przecież na dokładne pomiary straciłbym z 10-15 minut.
Kiedyś działało po prostu masowe wciskanie "0" po dodzwonieniu się na infolinię. Teraz coraz częściej trzeba słuchać tych gównoformułek.
Komentarz usunięty przez moderatora