Ręczna wymiana drewnianego podkładu kolejowego w torze
A to wszystko zrobione w około 18 minut z małą przerwą na przejeżdżający pociąg po czynnym torze.
WuDwaKa z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 174
A to wszystko zrobione w około 18 minut z małą przerwą na przejeżdżający pociąg po czynnym torze.
WuDwaKa z
Komentarze (174)
najlepsze
Chciałbym umieć tak zwyczajnie młotkiem trafiać, jak ten koleś robi to z obrotu.
Drewniane podkłady były tylko na bocznicy i torze dojazdowym do kopalni, a reszta to strunobeton.
Fajne
@eppo: Musieli by zostać wyszkoleni ($) pilnowani ($) dowożeni ($) a przede wszystkiem musieli by coś potrafić, ilu masz wykwalifikowanych więźniów? Ilu ma predyspozycje i co w przypadku wypadku przy takiej pracy? Wiele czynników, to nie jest takie proste, wziąć bat i zagonić ich do pracy. A państwo z dykty i mchu nie jest w stanie chcącymi pracować się zająć.
W Czechach między 1892 rokiem, a 1906 rokiem budowano średnio 160 km tras ROCZNIE.
W Kanadzie kolej wzorowana na pierwsze linii transkontynentalnej w USA w pierwszym roku zbudowano nieco ponad 200 km linii, w kolejnych latach średnio około 800 km rocznie. Daje to około 2km z
To obsypanie na koniec raczej nie gwarantuje stabilnego gruntu na całej powierzchni podkładu.
@RandomowyJanusz
I jak wygląda szukanie takiego do wymiany? Co, idzie ekipa torami i szukają czy jak? XD
@wojtek_bez_portek: 1. obchodowy zgłosił bardzo zły stan podkładów 2. maszynista zgłosił "rzucanie" składem (to już skrajność) 3. okresowe obchody dokonywane przez toromistrzów