Hamulec elektryczny zamiast ręcznego. W czym jest lepszy, od klasycznego ...
![Hamulec elektryczny zamiast ręcznego. W czym jest lepszy, od klasycznego ...](https://wykop.pl/cdn/c3397993/link_eqbyrVVGbg3XGW29RsfljhNphdwxnmTq,w300h194.jpg)
Elektryczny hamulec postojowy zaczyna skutecznie wypierać tradycyjne rozwiązanie z dźwignią ręcznego. Dzięki niemu mamy wiele dodatkowych, przydatnych funkcji w samochodzie, a jego obsługa jest łatwiejsza. Nie jest jednak pozbawiony wad i to dość istotnych.
![roberrto](https://wykop.pl/cdn/c3397992/roberrto_FSlshurkvW,q52.jpg)
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 64
- Odpowiedz
Komentarze (64)
najlepsze
Już lecę
@blinxdxb: TO??? To nie jest Patrol.
To jest Nissan Patrol!
źródło: comment_4kObDxuquE9VwZeWv4RmQLvdcoiULwJc.jpg
Pobierz@putli: Szyby masz dalej na korbkę ?
@pawel1003: I tym jednym zdaniem mozna podsumowac 90% internetowego narzekania na nowe samochody i nowe rozwiazania. W wiekszosci przypadkow najwiecej narzekaja na nie ludzie ktorzy nie mieli z nimi do czynienia (dluzej niz 1-2 przejazdzki).
Jak nie było zamienników to jeden silniczek za 1000 zł stał.
Ma swoje zalety - gasisz silnik - ręczny się zaciąga, ułatwia ruszanie pod górkę. Co tu dużo pisać - jest wygodny.
Jedyny minus - cięzko poszaleć 'na ręcznym' :)
Namiastkę tego miałem w subaru w postaci Hill Holdera. Powiem jedno - do wygodnych i pożytecznych rozwiązań człowiek szybko
Inaczej wygląda sprawa gdy się coś zepsuje. Miałem zerwaną linkę, mechanik zdjął mi cały
Ja też mam. I zastanawiam się czemu nie włączyli (nie dali opcji) na auto-hold. Włącza się automatycznie przy ruszaniu pod górkę (nie miałem z tym problemu ale świeżym kierowcom może się spodobać) ale na światłach nie. A to byłoby dobre.
Dodatkowe koła - chodziło mi nie o zapas, a o dodatkowe podparcie zapewniające stabilną jazdę w razie eksplozji opony albo odpadnięcia koła w całości (co z kolei ja przeżyłem osobiście, lewe przednie koło urwało mi się wraz z wahaczem, na moje zajebiście wielkie szczęście nie w czasie jazdy