Hamulec elektryczny zamiast ręcznego. W czym jest lepszy, od klasycznego ...

Elektryczny hamulec postojowy zaczyna skutecznie wypierać tradycyjne rozwiązanie z dźwignią ręcznego. Dzięki niemu mamy wiele dodatkowych, przydatnych funkcji w samochodzie, a jego obsługa jest łatwiejsza. Nie jest jednak pozbawiony wad i to dość istotnych.

- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 64
- Odpowiedz





Komentarze (64)
najlepsze
Już lecę
@blinxdxb: TO??? To nie jest Patrol.
To jest Nissan Patrol!
źródło: comment_4kObDxuquE9VwZeWv4RmQLvdcoiULwJc.jpg
Pobierz@putli: Szyby masz dalej na korbkę ?
@pawel1003: I tym jednym zdaniem mozna podsumowac 90% internetowego narzekania na nowe samochody i nowe rozwiazania. W wiekszosci przypadkow najwiecej narzekaja na nie ludzie ktorzy nie mieli z nimi do czynienia (dluzej niz 1-2 przejazdzki).
Jak nie było zamienników to jeden silniczek za 1000 zł stał.
Ma swoje zalety - gasisz silnik - ręczny się zaciąga, ułatwia ruszanie pod górkę. Co tu dużo pisać - jest wygodny.
Jedyny minus - cięzko poszaleć 'na ręcznym' :)
Namiastkę tego miałem w subaru w postaci Hill Holdera. Powiem jedno - do wygodnych i pożytecznych rozwiązań człowiek szybko
Inaczej wygląda sprawa gdy się coś zepsuje. Miałem zerwaną linkę, mechanik zdjął mi cały
Ja też mam. I zastanawiam się czemu nie włączyli (nie dali opcji) na auto-hold. Włącza się automatycznie przy ruszaniu pod górkę (nie miałem z tym problemu ale świeżym kierowcom może się spodobać) ale na światłach nie. A to byłoby dobre.