Na początek musi ta technologia się trochę zwrócić, potem...
Mam nadzieję, że przyjdzie czas, że będą robić auta bardziej dopasowane do gustów. Tzn z zegarami, mniej autonomiczne na życzenie ;) Jak ten interes dopiero startuje to nie ma co się spodziewać nie wiadomo czego. Wiele wersji dostosowanych pod gusta można robić, jak się ma wystarczającą sprzedaż, tymczasem Tesla inwestuje w zbudowanie rynku.
Za jakieś 10-20 lat ustanowią standardy. To już nie będzie
Tesla sresla... ciekawe ile CO2 jest wypuszczane do atmosfery na etapie produkcji tych samochodów i ich wszystkich komponentów (łącznie z bateriami) .... poza tym w gospodarce opartej na węglu jak Polska, ekologiczność = 0 ....o tyle w temacie elektryk = eko
skoro ci co kupuj X i S sponsoruja 3 to ....w koncu sie wkurza ze ktos dostaje niezly samochod za ich dofinansowanie i przestana je kupowac i sie okaze ze same 3 nie moga na siebie zarobic ?
@deni28s: @JRtI: no bo Tesla i Musk powinien po kosztach sprzedawać xD, przecież tak chyba zawsze to działa i działać będzie że najpierw sprzedaje się drogo jako premium / nowość dla hipsterów / early adapterów a zyski reinwestuje w stworzenie czegoś w masowej skali, dopiero później coś wchodzi do masówki - z czym tak nie było? smartfony, najpierw drogie, później pojawiły się tańsze odpowiedniki, po paru latach te tanie są
Nie ma domu z szybką ładowarką - nie ma sensu kupować takiego auta. Zresztą jak robisz powyżej 100km dziennie to zaczyna być problem w naszym klimacie np. w zimie...
@MikiPL wystarczy zwykle przylacze elektryczne 3 fazowe o mocy ok 15kW(w tym 10-11 potrzebne na ladowanie) , przez noc można naładować baterie 80kWh w 8 godzin. Model 3 ma chyba baterie 70kW. Co do klimatu to baterie litowo jonowe spokojnie można używać do -30 stopni, co prawda ich opór wew się zwiększa ale przy takiej mocy jaka potrzebuje tesla powinny szybko się rozgrzać i ten efekt powinien zniknąć
90% czasu widzę kolesia, myślałem że będzie samochód pokazany z każdej strony. Na 15 min było widać wnętrze samochodu może przez 20-30 sekund.
Crash test z 4:13 wydaje mi się że volvo chyba z większa prędkością uderzyło w słup. W Volvo będziesz miał np. złamaną jakąś kończynę, a Tesla 3 skręci ci kark bo nie zrobili stref zgniotu.
@glass3 w tesli w podłodze jest jebitna bateria, zderzenie jest ze slupem do samej ziemi, dlatego tak dobrze poszło. Jak przywali prawdziwe auto i wslizgnie się nad baterie to drzwi złoża się tak samo jak to volvo.
@sajswo ja się podniecam taka tesla bo robię dziennie ok 200km. 1 jeśli rząd nie dowali akcyzy to take auto jeździ za okolo 8zl/100km lądując go prądem w taniej taryfie 2 czyli przez 10 lat jest tańsze o 60k zł i już jego cena staje się konkurencyjna z innymi autami 3 ma asystenta co ułatwia jazdę, w korkach i na autostradzie jedzie samo 4 musk objecuje że będzie update do tego auta
Komentarze (247)
najlepsze
Mam nadzieję, że przyjdzie czas, że będą robić auta bardziej dopasowane do gustów. Tzn z zegarami, mniej autonomiczne na życzenie ;) Jak ten interes dopiero startuje to nie ma co się spodziewać nie wiadomo czego. Wiele wersji dostosowanych pod gusta można robić, jak się ma wystarczającą sprzedaż, tymczasem Tesla inwestuje w zbudowanie rynku.
Za jakieś 10-20 lat ustanowią standardy. To już nie będzie
Komentarz usunięty przez moderatora
PO CHOLERĘ NAGRYWAĆ TELEFONEM, SKORO WIADOMO ŻE BĘDZIE NA YT. BEZ SENSU !!!
Zresztą jak robisz powyżej 100km dziennie to zaczyna być problem w naszym klimacie np. w zimie...
Crash test z 4:13 wydaje mi się że volvo chyba z większa prędkością uderzyło w słup. W Volvo będziesz miał np. złamaną jakąś kończynę, a Tesla 3 skręci ci kark bo nie zrobili stref zgniotu.
1 jeśli rząd nie dowali akcyzy to take auto jeździ za okolo 8zl/100km lądując go prądem w taniej taryfie
2 czyli przez 10 lat jest tańsze o 60k zł i już jego cena staje się konkurencyjna z innymi autami
3 ma asystenta co ułatwia jazdę, w korkach i na autostradzie jedzie samo
4 musk objecuje że będzie update do tego auta