Chyba jestem już stary i ten tablet mi się kompletnie nie podoba, przecież to wygląda tragicznie ( ͡°ʖ̯͡°)
Mam nadzieję że to etap przejściowy pomiędzy analogowymi przyciskami a sterowaniem głosem, gestami czy tam myślami.
Jak tu w ogóle zmienić głośność radia, stację czy ustawiania nadmuchu podczas jazdy? Może nie widzę ale na zdjęciach nie zauważyłem sterowania w/za kierownicy ani dedykowanych przycisków.
@xetrov: sterowanie głosem też nie jest takie dobre, gada ci ktoś jak jedziesz i ci przez przypadek coś przełączy. Podobnie jak ludzie uruchamiają Amazon Echo czy inne tego typu zabawki przez przypadek.
@xetrov: W sumie ciekawe czemu producenci teraz się uparli żeby zastępować wszystko ekranem dotykowym. Po to mają być fizyczne przełączniki, żeby wzroku nie odrywać. To co chcę jest zawsze tam, gdzie chcę. Nie widzę żadnej przyszłości w takim sterowaniu, to może być tylko jako dodatek, typowo do "zaawansowanych" funkcji typu nawigacja i ustawienia. No ale radio, klima, nawiewy, odbieranie telefonów, no niech to będzie po prostu dostępne.
I zamiast się cieszyć chwilą to wszyscy nagrywają smartfonami filmiki, których i tak nikt nigdy nie obejrzy, a audio będzie trzeszczało jak ze starych nagrań magnetofonowych...
@Budo: prędzej bym zrozumiał (acz i tak byłoby to głupie) nagrywanie samych siebie selfie stickami na tle tego wydarzenia, też nie kumam po co ludzie tworzą beznadziejnej jakości nagrania/zdjęcia, skoro takie imprezy zawsze są profesjonalnie realizowane... Ale moja żona ostatnio udowodniła, że może mieć to sens w pewnych przypadkach - po powrocie z wycieczki do Rzymu pokazała mi kilkaset zdjęć zabytków itd i o każdym potrafiła coś opowiedzieć, po kolei co
@itterasshai: ale ludzie którzy kasę wykładają go za to lubią :) Gada jak do znajomych. A jak trzeba to jest wstanie wytłumaczyć niuanse technicznie na spotkaniach .
Jest LIVE, jest zapis na youtube, wiadomo było o tym od dawna - #!$%@? #!$%@? wszyscy nagrywają zamiast słuchać :D To samo podczas konferencji marek elektronicznych, to samo podczas koncertów. Niektórzy ludzie są zdrowo #!$%@?.
@LuckyLuq: To samo masz na koncertach, banda idiotow zamiast sie bawic, a potem obejzec ew. powtorke zmontowana w dobrej jakosci i dzwiekiem to nagrywaja nie wiadomo co swoimi telefonami.
Czy ktoś może mi wytłumaczyć na chu@ praktycznie wszyscy trzymają telefon? by mieć nagranie z takiego pokazu? przecież po powrocie do domu, podczas chwalenia się gdzie byli w ten lub tamten dzień mogliby po prostu włączyć YouTube i pokazać prezentowane tutaj video
@JRtI: Jedziesz 170 na godzinę autostradą. Chcesz zmienić stację radiową. Albo nie zmieniasz stacji, albo giniesz w kuli ognia, bo nie da się zmienić stacji bez oderwania wzroku od drogi. Ani podkręcić klimy. Ani nic innego.
#!$%@? mać, Ford już parę lat temu wrócił do fizycznych gałek i przycisków, bo zorientował się że sam ekran dotykowy jest bezużyteczny podczas jazdy.
Ehh, do samego końca miałem nadzieję że jednak będzie normalny kokpit a nie te francuskopodobne wyrzucenie zegarów gdzieś w bok... Pozostaje czekać na facelifting.
@Diabl0: no chyba, że się Amerykanom spodoba i zegary nawet po lifcie zostaną na tym monitorze. A tak swoją drogą, to można się przyzwyczaić do takich zegarów i to dosyć szybko.
@Bialy88 w elektrykach trzeba walczyć o zasięg dlatego montuje się w nich cienkie specjalne opony czasem lusterka zastępuje się kamerami, montuje się dobre łożyska i silniki indukcyjne o dużej sprawności. No i bardzo ważna jest karoseria i jej areodynamika, wiadomo że najlepiej sprawdza się wydłużona kropla wody, ale jakoś wygląd samochód też musi mieć, model 3 ma podobno współczynnik oporu 0,21 czyli jest w czołówce jeśli chodzi o seryjnie produkowane auta osobowe.
@LibertyPrime: Zgadzam sie calkowicie.Jesli chodzi o zegary to oni rezygnowali z wszystkiego co sie dalo, ale nie z powodu ceny, tylko dla latwej produkcji. Oni chca produkowac te auta autonomicznie (bez ludzi przy tasmie), zeby mogli to robic szybciej. Niemniej mi tez uwazam, ze brak zegarow to duzy minus. Tym bardziej, ze czesc ludzi odrzuci to auto jak tylko o tym uslyszy.
Serio zegary są aż tak drogie że musieli z nich zrezygnować?
@LibertyPrime: Pewnie nie, ale musisz zadać sobie pytanie po co ci zegary? Obrotomierz i wskaźnik biegów jest tu zbędny, więc potrzebujesz tylko wskazanie prędkości, plus ewentualnie wskaźnik naładowania baterii. Reszta informacji jest mniej ważna. Więc nie ma potrzeby moim zdaniem dublowania tego, trzeba jedynie zerkać 20cm w prawo co jest tylko kwestią przyzwyczajenia.
Ekran oprócz tego, że efektowny, niestety moim zdaniem bardziej będzie wkurzał podczas jazdy niż ją ułatwiał. Po pierwsze sama wielkość i jasność, na filmiku który ktoś dodał do znaleziska widać, że w nocy ten ekran robi jako lampka nocna. Nie muszę dodawać, że będzie to przeszkadzać podczas nocnej jazdy, znowu wyłączenie podświetlenia uniemożliwi korzystanie z funkcji auta w normalny sposób. Po drugie, samo obsługiwanie tego ekranu - są auta na rynku, które
@czupakadabra: do sterowania radiem masz pokrętła na kierownicy, a sterowanie klimą? Szczerze, jak często coś grzebiesz przy klimie w aucie z klimatronikiem?
Gdyby auto było w cenie jak w USA to byłby #!$%@? hit, bo koszt jest taki jak za dobrze wyposażonego Golfa, za auto które robi 100km za 10zł
Moze ktos mi powiedzidc strescic o co chodzi z tesla 3? Jest to pierwszy el sam czy pierwszy prod tasmowo czy pierwszy na moja kieszen? Juz sie gupie po co ci ludzie tam przyszli?
@sirobert: Może być pierwszy na Twoją kieszeń - cena w USA porównywalna za najbiedniejszą wersję Audi A4, a silnik i wyposażenie dużo lepsze. Owszem dalej jest to sporo, ale bieda wersja A4 to już auto w zasięgu całkiem sporej części społeczeństwa.
@Tajemniczy_Matador: Ja tak zrobiłem dla motywacji, żeby za te parę lat jak będą dostawy było mnie stać na to auto. Dostałem wielgaśną kopertę z Tesla Motors z podziękowaniem za zamówienie Modelu 3. Nie chcę zawieść Elona, ale chyba będę musiał się "rozmyślić".
I wszyscy nagrywają komórkami, nosz #!$%@? mać. "Nagram to sobie z #!$%@? kąta i w takiej sobie jakości, zamiast obejrzec później na YT w 4K ze zbliżeniami, przejściami itp"
@m1chau: Zdarzyło mi się nagrywać w taki sposób fragmenty (naprawdę krótkie) koncertu. Później zrozumiałem, że to bez sensu. Ogólna jakość jest wujowa. A koncert (czy tam inne wydarzenie) zobaczę na YT lub w wersji profesjonalnej. Owszem, można uwiecznić występ np. swojego dziecka ale masowe imprezy to bez sensu. Kompletnie.
44000 USD za taką furmankę? Kurde, to jest dobry deal. Oczywiście jak się pracuje w USA. Dla przeciętnego polaka odpada. A tych co stać i tak kupią SUVa BMW. :/
Całość nadawana live, kamery na wysięgnikach, chyba jakiś dron… a idioci wyciągają te swoje srajfony i nagrywają pikselozę. Zasłaniając widok tym z tyłu i oślepiając ich ekranem. A "najlepsi" są ci, którzy nie ogarniają wyłączenia LEDy i jeszcze świecą po wszystkich z przodu. Jak mnie to #!$%@?. Ostatnio #!$%@?łem taką tępą cipę, która na koncercie - dwa rzędy za mną - musiała filmować cztery rozmyte piksele i przy okazji oślepiać wszystkich LEDą
Komentarze (247)
najlepsze
Mam nadzieję że to etap przejściowy pomiędzy analogowymi przyciskami a sterowaniem głosem, gestami czy tam myślami.
Jak tu w ogóle zmienić głośność radia, stację czy ustawiania nadmuchu podczas jazdy? Może nie widzę ale na zdjęciach nie zauważyłem sterowania w/za kierownicy ani dedykowanych przycisków.
W dodatku takie rozwiązania
Ale moja żona ostatnio udowodniła, że może mieć to sens w pewnych przypadkach - po powrocie z wycieczki do Rzymu pokazała mi kilkaset zdjęć zabytków itd i o każdym potrafiła coś opowiedzieć, po kolei co
To samo podczas konferencji marek elektronicznych, to samo podczas koncertów. Niektórzy ludzie są zdrowo #!$%@?.
Śmieszek z tego Elona. Czy mu tam parę sekund wcześniej (ok. 13:45) nie jechały w odpowiedniej kolejności na wizualizacji?
No i ma być jeszcze Y ( ͡° ͜ʖ ͡°)
by mieć nagranie z takiego pokazu?
przecież po powrocie do domu, podczas chwalenia się gdzie byli w ten lub tamten dzień mogliby po prostu włączyć YouTube i pokazać prezentowane tutaj video
#!$%@? mać, Ford już parę lat temu wrócił do fizycznych gałek i przycisków, bo zorientował się że sam ekran dotykowy jest bezużyteczny podczas jazdy.
Pozostaje czekać na facelifting.
( ͡° ͜ʖ ͡°)
Już zaciera łapki ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@LibertyPrime: Pewnie nie, ale musisz zadać sobie pytanie po co ci zegary? Obrotomierz i wskaźnik biegów jest tu zbędny, więc potrzebujesz tylko wskazanie prędkości, plus ewentualnie wskaźnik naładowania baterii. Reszta informacji jest mniej ważna. Więc nie ma potrzeby moim zdaniem dublowania tego, trzeba jedynie zerkać 20cm w prawo co jest tylko kwestią przyzwyczajenia.
Po pierwsze sama wielkość i jasność, na filmiku który ktoś dodał do znaleziska widać, że w nocy ten ekran robi jako lampka nocna. Nie muszę dodawać, że będzie to przeszkadzać podczas nocnej jazdy, znowu wyłączenie podświetlenia uniemożliwi korzystanie z funkcji auta w normalny sposób.
Po drugie, samo obsługiwanie tego ekranu - są auta na rynku, które
@czupakadabra: Model 3 podobnie jak ma to miejsce z S i X będzie montowany w Europie.
Gdyby auto było w cenie jak w USA to byłby #!$%@? hit, bo koszt jest taki jak za dobrze wyposażonego Golfa, za auto które robi 100km za 10zł
Owszem dalej jest to sporo, ale bieda wersja A4 to już auto w zasięgu całkiem sporej części społeczeństwa.
Też jestem dumny, że mogę być świadkiem tego przełomowego wydarzenia. Życie już nie będzie takie samo, odkąd ludzkość ma dostęp do Tesla Model 3 ®.
A tak naprawdę, to mnie niespecjalnie obchodzi. Samochód elektryczny jaki wiele, inne marki samochodów już dawno mają elektryki dostępne.