Narzeczona publikuje film z wypadku motocykla w którym zginął jej przyszły mąż
Ten wstrząsający materiał w którym zginął motocyklista został opublikowany przez jego narzeczoną, aby zapobiec podobnym tragediom. W marcu ubiegłego roku mieszkający w Wielkiej Brytanii 29-letni Radosław Drzewiecki jechał do pracy gdy zderzył się z Oplem Merivą, który nagle wyjechał z bocznej drogi.
Mesk z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 297
Komentarze (297)
najlepsze
#!$%@?ąc od tego konkretnego przykladu nigdy nie zrozumiem ludzi, ktorzy na zielonym swietle w centrum miasta przejezdzaja skrzyzowanie z predkoscia
a może by tak patrzył pod nogi, na ulicy było napisane pare razy SLOW, wielkimi literami na czerwonym tle, ale lepiej #!$%@?ć i liczyć na to że kierowcy aut beda bardziej uważać
Nope.
Ograniczone zaufanie to powszechne określenie Art.4 Ustawy Prawo o Ruchu Drogowym:
Nawet jak inni kierowcy wykonują lub planują wykonać manewr, zgodnie z Art.4. mam prawo oczekiwać, że wykonają go zgodnie z przepisami ruchu drogowego (no chyba, że
*SLOW*
*SLOW*
*SLOW*
* JEB *
PULL UP!
PULL UP!
TERRAIN AHEAD!
PULL UP!
PULL UP!
* JEB *
Nie wiem co mam napisać... Twa pokrętna logika sprawiła że siedzę z rozdziawioną gębą.
Baba przez swą bezmyślność i pogwałcenie podtawowych zasad ruchu zabiła człowieka. Sąd ją uznał za winną, społeczeństwo w UK w pełni potępiło.
Jej przypadek upublicznia się we wszystkich większych gazetach i stacjach teliwizyjnych, żeby zwrócić uwagę na bezmyślność i gapiostwo kierowców włączających się do ruchu.
A na polskim portalu leje się hejt na
https://www.google.co.uk/maps/@54.8718682,-1.6371359,3a,75y,285.79h,78.33t/dat!3m6!1e1!3m4!1sv6Uhu33v10k4dKH8M7yNkA!2e0!7i13312!8i6656
Using Google maps, it took 5.7 seconds to travel from the first red "slow" sign to the start of the chevvrons. This makes his speed 88mph (142kmh), with the speed limit 60mph, before he started to brake.
He was travelling around 55mph in the last 2.8 seconds of his life.
@nojasneurwa: Z mojego doświadczenia to ten napis SLOW na czerwonym tle pojawia się, gdy trzeba zwolnić do mniej niż 55mph czyli 88.5 km/h ( ͡° ͜ʖ ͡°) a tyle mniej więcej miał przez ostatnie 3s. Po przejechaniu 3 X SLOW ( ͡° ͜ʖ ͡°)
- Mają maszynę, której zadaniem jest być maksymalnie opływową.
- #!$%@?ą 150 na 90tce.
- I się #!$%@? dziwią, że ludzie ich nie widzą.
Oni powinni mieć #!$%@? limity co najmniej 30% niższe. Na 90tce jechać 60. I #!$%@?.
Absolutna większość wypadków z motocyklistami to pieprzone ścigacze i inne przecinaki. Jakoś mało się widuje, żeby chillujący brodacz na Chopperze
@bagi1: (ʘ‿ʘ)
@Luki_78: A jaki jest sens kupowania motocykla do jeżdżenia po torze, skoro jeździ się nim po ulicach? Tu właśnie leży problem - kupują ludzie sprzęt i korzystają z niego niezgodnie z przeznaczeniem. A potem płacz, bo inni uczestnicy ruchu drogowego nie spodziewają się kretyna na sportowym motocyklu, któremu pomylił się tor z publiczną drogą.
Ale owszem, trzymanie się limitów prędkości na hayce jest wyzwaniem :-)
Gx
widząc "SLOW" zwolnij, gdy jedziesz dwie paki"
Chociaż przy takiej prędkości ten napis "SLOW" mógł mu się rozmazywać i być nieczytelnym ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)
@wojnanadchodzi: SLOW idiot ahead. Zwolnił z 142 do 88km/h. Na serio nie widzisz motocykl z 200m który jedzie mniej niż 100km/h?
- nie daje szans na przeżycie poważnego wypadku.
- jest niewielki i słabo go widać
- traci sterowność w sytuacji awaryjnego hamowania.
IDEALNY POJAZD ABY JECHAĆ SZYBCIEJ NIŻ RESZTA!
A jakoś nie widziałem aby motocyklisci brali to pod uwagę i jeździli wolniej...
Link - artykuł nie za młody, ale nie słyszałem o rewolucji w tej kwestii.
Koleś zabił się, niestety, na własne życzenie - było widać ogromną szansę na to, że fura wyjedzie.
Dodatkowo nie poszło mu hamowanie.
Przepisy przepisami, praktyka praktyką.
@Gabu: fajnie że ktoś zwrócił na to uwagę. +25 szansy na przeżycie gdyby umiał jeździć motocyklem (podkreślam jeździć, a nie rozpędzać się na prostej i hamować). zrobił najgorsze co mógł w tej sytuacji, czyli heble w opór i wyjebka.
SLOW
SLOW
pytanie
- ile jechał?
- czy miał włączone światła?
- czy był ubrany w strój ochronny dla motocyklistów?
- dlaczego myśląc o założeniu rodziny wsiadł na motocykl, skoro to takie niebezpieczne?
1) nie wiem, trudno powiedzieć ile jechał
2) w 0:04 widać, że maszyna nie ma modyfikacji w tym zakresie, czyli zgodnie z intencją producenta światła pozycyjne i mijania włączają się automatycznie po odpaleniu silnika
3) trudno powiedzieć czy był ubrany 'w strój ochronny dla motocyklistów', ale wnioskując po strzępkach z początku nagrania, wydaje się, że miał na sobie skórzaną kurtkę motocyklową i rękawice motocyklowe
4) wsiadanie na motocykl nie jest
@adamssson: O tak bo on działa jak klatka bezpieczeństwa i pasy bezpieczeństwa xD ( ͡° ͜ʖ ͡°) Strój chroni praktycznie tylko przed szlifowaniem na asfalcie nie od uderzenia o sile iluś tam G i połamania się...
Btw. w takiej sytuacji jak na drodze to jadąc samochodem zdejmuje nogę z gazu bo nigdy nie wiadomo czy ktoś Ci nie wyskoczy....a jadąc motocyklem to już bym hamował ostro biorąc pod uwagę, że pancerza niewiele.
Dziś np. stoje sobie spokojnie w korku, puszczam sygnał do skrętu na drugi pas, powoli się wtaczam na drugi pas (taki korek powoli jadący), a tu nagle pojawił się motocyklista trąbiąc, bo przecież jedzie gna między pasami i musiał zwolnić i chwilowo się zatrzymać.
Panowie motocykliści, nie jesteście pojazdami ratowniczymi i nie ma obowiązku zjeżdżać