Internauci będą używać adblockerów, aż branża reklamowa zacznie ich szanować.
- Liczba Polaków blokujących reklamy w sieci to średnia europejska, edukowanie użytkowników adblockerów jest potrzebne, ale niewiele pomoże, jeśli nie zmieni się sposób traktowania internautów przez cały reklamowy biznes - oceniają dla serwisu Wirtualnemedia.pl wydawcy i eksperci rynku...
N.....h z- #
- #
- #
- #
- #
- 237
Komentarze (237)
najlepsze
Właściciele witryn przy współpracy z reklamodawcami wzięli sobie za cel wydoić użytkowników do granic możliwości. #!$%@? się reklam na główne okno bez pytania? Było, Autoodtwarzanie filmików reklamowych? Było. Trudności z odnalezieniem właściwej treści bo wszędzie reklamy?
@Centuri0n: ja też, ale pamiętam jeszcze czasy gdy były pewne dobre praktyki tworzenia stron. Było menu po lewej stronie, po prawej banery typu skycrpapper, na górze baner, na dole jakieś linki. Na środku była treść. I nawet niektórzy się kłócili jakich kolorów trzeba używać, by ta treść była czytelna. Super czasy.
Pamiętam później jak zaczęto robić firmowe strony we Flashu, gdzie tak naprawdę był
Dzieje się tak dlatego, że zwykłe agencje mają
A wydawało mi się, że użytkownicy adblockerów to są właśnie ci doedukowani...
Nie dożyjemy, bo twórcy adblocków nie chcą oddać decyzji o blokowaniu treści w ręce użytkowników. Dawno temu w Operze miałem około 80 regułek (80 to mniej niż kilka tysięcy) i załatwiały one problem agresywnych reklam prawie całkowicie (a Opera była dość ułomna w tym temacie).
Gdyby więcej osób postawiło takie granice, to wtedy nieinwazyjność byłaby bardziej opłacalna od inwazyjności. Aktualnie to niewykonalne, jeśli się nie mylę.
Teraz zakres wolności, które
Taki ruch już kiedyś zrobiło TVN. Niedługo potem z tego się wycofali bo spadły im paradoksalnie przychody. Filmy na stronach przestały być rozsyłane, bo ludzie nie mogli ich oglądać i nie wysyłali linków do tych co nie
ZIMNY LECH JEST NAJLEPSZY NA LETNIE SPĘDZANIE CZASU Z PRZYJACIÓŁMI, PAMIĘTAJ ŻEBY GO SCHŁODZIĆ!
#!$%@? no ( ͡° ʖ̯ ͡°)
Wybierz jedno...
Youtube dzieli się zyskiem z reklam z twórcami.
Zatem reklamobiorcy na stronach www również powinni zacząć się dzielić zyskami z reklam. To chyba najlepsza zachęta do nieblokowania reklam.
I tak właśnie jestem na prostej drodze do zrezygnowania z usług booking.com ponieważ po każdym wyszukiwaniu przez kilka-kilkanaście dni zewsząd
I to właśnie, a nie troska reklamodawców i wydawców, było jednym z głównych powodów powstania tzw. marketingu treści, czyli reklamy kamuflowanej jako treść redakcyjna. Np. słynne parówki z Orlenu.
Warto w tym miejscu pochwalić @wykop bo @m__b na serio dba o nieinwazyjność w serwisie. Pracowałem reklamowo dla kilkudziesięciu wydawnictw, w tym dużych portali i wiem do czego można się
Zresztą tak z ręką na sercu - ktokolwiek z Was kupił cokolwiek zachęcony reklamą w internecie? Skoro taka reklama ma tak małą skuteczność to czemu ją stosują?
Komentarz usunięty przez moderatora