Witam
Jeszcze nigdy nie korzystałem z Waszej pomocy, chociaż od wielu lat obserwuje jak działacie. Jest tu wielu expertów z naprawdę wielu dziedzin. Może uda się i tym razem i Wykop Effect zadziała bądź chociaż wykopowa porada.
Do rzeczy:
Jestem Trenerem. Wyjeżdżam na zgrupowanie przygotowawcze z dzieciakami na Sardynie - Windsurfing - Kupiliśmy bilet grupowy w Ryanair na 21 osób.
Przy bilecie grupowym należy 14 dni przez wylotem podać listę nazwisk.
16 dni przez wylotem wszedłem na strone, wpisałem wszystkie nazwiska i zaakceptowałem.
Pare dni później - 12 dni przed wylotem - Sprawdzam strone czy wszystko jest ok - nazwiska nie zostały zaakceptowane.
Wysyłam nazwiska w pliku excel do działu grupy ryanair - kontakt mailowy.
Dostaje informacje, że się spóźniłem i musze zapłacić 50 € od osoby czyli 1050 €
Odpisuje, że prawdopodobnie byl blad w systemie, ze wyslalem o czasie ale nie zostało zaakceptowane
Dostaje odpowiedź, że trudno musze zapłacić 1050 €
Odpisuje ponownie, że był błąd w systemie, ze nie przyjal mi nazwisk, zeby to sprawdzili
Dostaje odpowiedz ze nazwiska trzeba wyslac mailowo i musze zapłacić - W takim razie czemu jest mozliwosc uzupelnienia ich na stronie ??
Odpisuje ze nie jestem biurem podrozy, ze jestem prywatna osobą, ze jade z dzieciakami Kadry Narodowej na zgrupowanie. ze nie ma kto pokryc kosztów kary ktory nie powinna miec miejsca i ze prosze o rozpatrzenie mojej sytuacji
Dostaje odpowiedź, że musze zapłacić 1050€ kary - dosłownie, żadnych wyjaśnień, nic poza tym tekstem.
Napisałem reklamacje ( ktora bedzie rozpatrzona w terminie 7 dni roboczych, lot mam w poniedziałek ) nie mam dalej wpisanych nazwisk, zaraz mamy lot, musze zapłacić 1050 € uwazam niesłusznej kary.
Nie ma co płakać -- proszę Was o pomoc.
Jak moge wybrnąć z zaistniałej sytuacji ?? Dodatkowo nie ma czegoś takiego jak telefon do szefa, prezesa, szefa wydziału, działu tylko kontakt mailowy bądź infolinia - wszyscy wiemy jak działą infolinia.
Pozdro Wam !
Komentarze (370)
najlepsze
Jednym słowem paranoja, bo jak się w pośpiechu pomylisz to dodatkowymi opłatami za przebukowanie biletu chętnie cię obciążą.
O
@borowa90: Może kiedyś tak było, ale teraz już nie jest i można odprawiać na raty.
PS oczywiscie wykop, najpierw pb teraz ryan, jak sie w szkole nie uczyli, to niech sie ucza na wykopie chociaz jak sie takie sprawy zalatwia..
Oczywiście czasem ludzie nie wiedzą, że niektóre operacje w programie są logowane - i wtedy widać jak na dłoni, że w logach nie ma informacji o tym że człowiek się zalogował w danym dniu, a on twierdzi że zalogował ale nie mógł czegoś tam zrobić :) Choć log jest pełen innych
- Panie nie działa no, wymień no nowy, bo dopiero co go kupilam i juz popsytu ;c
- A kiedy Pani kopiła zestaw? bo już wygląda na zmęczonego i chyba to bardzo stary model, winc po gwarancji na moje oko
- No cośpan, ja go kopiłam góra z pół roku temu, tylko nie mam paragonu, wez pan na słowo, bądź człowiek,