Witam
Jeszcze nigdy nie korzystałem z Waszej pomocy, chociaż od wielu lat obserwuje jak działacie. Jest tu wielu expertów z naprawdę wielu dziedzin. Może uda się i tym razem i Wykop Effect zadziała bądź chociaż wykopowa porada.
Do rzeczy:
Jestem Trenerem. Wyjeżdżam na zgrupowanie przygotowawcze z dzieciakami na Sardynie - Windsurfing - Kupiliśmy bilet grupowy w Ryanair na 21 osób.
Przy bilecie grupowym należy 14 dni przez wylotem podać listę nazwisk.
16 dni przez wylotem wszedłem na strone, wpisałem wszystkie nazwiska i zaakceptowałem.
Pare dni później - 12 dni przed wylotem - Sprawdzam strone czy wszystko jest ok - nazwiska nie zostały zaakceptowane.
Wysyłam nazwiska w pliku excel do działu grupy ryanair - kontakt mailowy.
Dostaje informacje, że się spóźniłem i musze zapłacić 50 € od osoby czyli 1050 €
Odpisuje, że prawdopodobnie byl blad w systemie, ze wyslalem o czasie ale nie zostało zaakceptowane
Dostaje odpowiedź, że trudno musze zapłacić 1050 €
Odpisuje ponownie, że był błąd w systemie, ze nie przyjal mi nazwisk, zeby to sprawdzili
Dostaje odpowiedz ze nazwiska trzeba wyslac mailowo i musze zapłacić - W takim razie czemu jest mozliwosc uzupelnienia ich na stronie ??
Odpisuje ze nie jestem biurem podrozy, ze jestem prywatna osobą, ze jade z dzieciakami Kadry Narodowej na zgrupowanie. ze nie ma kto pokryc kosztów kary ktory nie powinna miec miejsca i ze prosze o rozpatrzenie mojej sytuacji
Dostaje odpowiedź, że musze zapłacić 1050€ kary - dosłownie, żadnych wyjaśnień, nic poza tym tekstem.
Napisałem reklamacje ( ktora bedzie rozpatrzona w terminie 7 dni roboczych, lot mam w poniedziałek ) nie mam dalej wpisanych nazwisk, zaraz mamy lot, musze zapłacić 1050 € uwazam niesłusznej kary.
Nie ma co płakać -- proszę Was o pomoc.
Jak moge wybrnąć z zaistniałej sytuacji ?? Dodatkowo nie ma czegoś takiego jak telefon do szefa, prezesa, szefa wydziału, działu tylko kontakt mailowy bądź infolinia - wszyscy wiemy jak działą infolinia.
Pozdro Wam !
Komentarze (370)
najlepsze
Poprosić rodziców o dorzucenie po 50€ na głowę bo "dałeś ciała". Trzeba było sprawdzić na drugi dzień może byłby jeszcze czas na poprawienie. Tanie linie lotnicze opierają swój zarobek na różnego rodzaju dopłatach / karach, myślę że nie ma bata aby wymiękli nawet po interwencji Wykopu ( ͡° ͜ʖ ͡°)
lecisz - płacisz karę
nie lecisz - przepada wpłacona kasa
?
Oraz: Lece - wplacam kare - pozniej staram się odzyskać,
Generalnie ciezko z nimi podjąć jakiś temat bo lubia sobie odpisywać po 2-3 dniach ;)
Komentarz usunięty przez moderatora
@agnea: Dzięki Wielkie. Jak tylko wróce ze zgrupowania będę działał w tej sprawie i dam znać co się dalej dzieje
Komentarz usunięty przez moderatora
Polecam kupować bilety osobno na wszystkie loty.
Inną sprawą jest ubezpieczenie podróżne (np. z Ryanair). Jeśli kupisz 2 osobne bilety, nawet w tej samej linii, to ubezpieczenie obejmuje jedynie wypadki od rozpoczęcia lotu, do zakończenia. Natomiast jeśli wykupisz bilet w 2 strony, ubezpieczenie obejmuje całą wycieczkę.