Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko220
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin

429

W taki o to sposób x-kom traktuje swoich klientów

Czy tak postępuje uczciwy sprzedawca?

ly000
ly000
z
wykop.pl
dodany: 03.03.2016, 18:56:25
  • #
    xkom
  • #
    komputery
  • #
    pcmasterrace
  • #
    zakupy
  • #
    oszukujo
  • #
    afera
  • 178
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Treści powiązane (7)

Niekończąca się walka z X-KOM, łamanie praw rękojmi i wprowadzanie w błąd
ly000
z wykop.pl
  • 27
X-kom próbuje wydymać kolejnego klienta
ly000
z wykop.pl
  • 24

Komentarze (178)

najlepsze

MichaelT128
MichaelT128
03.03.2016, 19:41:55
  • 29
Jakieś potwierdzenie? Zdjęcie/skan faktury, zgłoszenia reklamacji, SMS, cokolwiek?
  • 20
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

amooe
amooe
03.03.2016, 20:26:38
  • 32
@ly000: ja tu widzę Medion/Lenovo, a nie xkom. Żaden dowód.
  • Odpowiedz
ly000
ly000
Autor
03.03.2016, 20:50:18
  • 26
@amooe: @nieuczestniczewrealizacjiprojektu:
ly000 - @amooe: @nieuczestniczewrealizacjiprojektu:

źródło: comment_ByrgwhovXr5U3lHuSaH7sxDzjHOaVbzX.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
e.....m
e.....m
konto usunięte 03.03.2016, 19:41:49
  • 19
Zawsze tam kupowałem, ale z tego co widzę nie tylko po tym znalezisku to ostatnio standardy poleciały na łeb na szyję. Akurat powoli się przymierzam do zakupu nowego laptopa, no ale na pewno nie w X-Kom.
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Gluptaki
Gluptaki
03.03.2016, 21:50:48
  • 6
@el-em: ja nie mogę narzekać. Ale to chyba jest już na tyle wielka sieć, że powstają lokalne ogniska zapalne sku***ństwa.
  • Odpowiedz
cebulazord
cebulazord
04.03.2016, 09:51:53 via Android
  • 0
@el-em: też jestem w trakcie szukania nowego laptopa i x-kom omijam, za dużo ostatnio afer z nimi jest w internecie
  • Odpowiedz
robertx
robertx
03.03.2016, 19:12:54
  • 12
Wołam @x-kom

A tak przy okazji - kiedy pojawiły się wady w tym laptopie? Jeżeli w przeciągu 14 dni od zakupu, mogłeś żądać zwrotu pieniędzy . Ja tak musiałem zwrócić im dwa laptopy, w jednym po dwóch tygodniach wyskoczyły badpixele, w drugim dostałem używany dysk ssd... Na pocieszenie i lekką obronę może tej firmy dodam, że kupiłem u nich stacjonarkę która jest złożona super, i dostałem nawet lekki rabat ( ͡
  • 17
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

robertx
robertx
03.03.2016, 20:15:01
  • 7
@ly000: Wszystkie zakupy w xkomie traktowane są jako zrobione przez internet i masz prawo w ciągu 14 dni zwrócić nawet bez podania przyczyny i odebrać od nich kasę. Robiłem tak dwa razy, jak pisałem wcześniej, i ani razu nie robili problemu pomimo tego, że przez internet nie zrobiłem nawet zamówienia. Troszkę za późno teraz, ale powinni Cię o tym moim zdaniem poinformować w momencie składania przez Ciebie reklamacji - wszak
  • Odpowiedz
v.....c
v.....c
konto usunięte 03.03.2016, 23:44:34 via iOS
  • 6
@ly000: nie kloc sie z typem- nie ma pojęcia o prawie tylko pieprzy jakieś swoje przemyślenia.
Masz potwierdzenie reklamacji z tytułu niezgodności towaru z umowa? Z tytułu niezgodności sie reklamuje a nie rekojmi. Jeśli masz to xkom trochę przegina z czasem naprawy. Napisz drugie pismo w którym ze względu na
przedłużający sie czas naprawy zadasz zwrotu pieniędzy. Jeśli nie masz potwierdzenia to zanieś teraz reklamacje z tytułu niezgodności- to, ze
  • Odpowiedz
haxx
haxx
haxx
03.03.2016, 21:45:44
  • 10
x-kom enemy unknown
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

x-kom
x-kom
04.03.2016, 14:00:58
  • 8
@ly000: przepraszamy Cię za długi czas oczekiwania. Rozumiemy też Twoją sytuację jednak przykro nam z takiego obrotu tej sprawy. W wiadomościach prywatnych jak i rozmowie telefonicznej staraliśmy się wszystko wyjaśnić. Pragniemy to uczynić raz jeszcze. Podczas wizyty w salonie z Twojej strony nie została przekazana informacja odnośnie zgłoszenia reklamacyjnego z tytułu rękojmi. Wspomniałeś, że chciałbyś zwrócić sprzęt i dopłacić do nowszego modelu, który pojawił się w ofercie. Zawsze staramy się
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

v.....c
v.....c
konto usunięte 04.03.2016, 15:36:58 via iOS
  • 2
@ly000: ja sie nie znam. Na moj rozumek jeśli producent naprawia miesiącami tego laptopa to jest to podstawa do tego, żeby reklamować z tytułu niezgodności towaru z umowa.
Mowię-uderzaj do Federacji Konsumentów-na stronie uokiku masz namiary.
@x-kom na jakiej podstawie popieracie to, ze klient nie może skorzystać z rękojmi jeśli towar jest na gwarancji? Podajcie jakiś numer ustawy, paragraf, cokolwiek
  • Odpowiedz
v.....c
v.....c
konto usunięte 04.03.2016, 15:44:39 via iOS
  • 2
@ly000: http://www.infor.pl/prawo/prawa-konsumenta/gwarancja/289302,Przedluzajaca-sie-naprawa-gwarancyjna-co-zrobic.html
  • Odpowiedz
Pawel2700
Pawel2700
03.03.2016, 22:31:52
  • 8
Panowie i Panie, takie znaleziska o x-kom czy jak im tam pojawiają się kilka razy w miesiącu. Dzięki wykopowi wiem, że NIGDY NIC U NICH NIE KUPIĘ.
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

n.....u
n.....u
konto usunięte 04.03.2016, 06:08:57
  • 4
@Pawel2700: przeglądaj regularnie wykop, a będziesz musiał otworzyć własną fabrykę elektroniki, piekarnię i drukarnię. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
krx01
krx01
03.03.2016, 22:03:36
  • 8
Zobaczyłem tylko ten post i przechodzę od razu do komentowania. zrobie to w punktach.

1. Twój przypadek, jaki by nie był jest jest incydentem
2. Nie ma przynajmniej w realnym świecie 100% skuteczności
3. jesteś tym ,,poszkodowanym" klientem
4. Ja. jako klient X-Koma jestem b. zadowolony
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

b.....k
konto usunięte 03.03.2016, 22:11:39
  • 1
@krx01: Ja również jestem bardzo zadowolony. Kupuję elektronikę tylko u nich od jakichś 2-3 lat.
  • Odpowiedz
P.....o
P.....o
konto usunięte 03.03.2016, 22:15:24
  • 16
@krx01: #60groszyzawpis xD
  • Odpowiedz
ly000
ly000
Autor
03.03.2016, 19:19:45
  • 7
wady z jakimi laptop został zgłoszony do reklamacji:

Rozłączanie się dysku w obudowie zewnętrznej [dołączonego do zestawu]. Nie działający przycisk recovery (obok przycisku power). Zrywanie połączeń sieci bezprzewodowej. Bleeding ekranu. Nieprecyzyjne działanie touchpada - brak możliwości jego wyregulowania.

(spisane z karty serwisowej)
  • 25
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

s.....x
s.....x
konto usunięte 03.03.2016, 22:23:44
  • 14
@DRESIARZZ: O ja, kupujesz nowy to ma być całkowicie sprawny i już.
  • Odpowiedz
kopyt_
kopyt_
kopyt_
03.03.2016, 23:13:45
  • 2
@ly000: po pierwsze zgodnie z ustawą sprzedawca ma 2 tyg. na ustosunkowanie się odnośnie reklamacji z tytułu rękojmi/niezgodności towaru z umową. Po przekroczeniu tego terminu i braku skutecznej formy komunikacji ze strony sprzedawcy roszczenie jakie klient/konsument wystosował podczas reklamacji zgodnie z prawem jest automatycznie rozpatrzone pozytywnie na rzecz klienta/konsumenta. Jeżeli nie poinformowali Cię w przeciągu dwóch tygodni od złożenia papierów u nich powinieneś się był udać do sklepu i spytać
  • Odpowiedz
akwiatek
akwiatek
03.03.2016, 21:50:12
  • 6
Ze swojej strony napiszę tylko, że jakieś 3 tygodnie temu wrócił do mnie telefon, który wysłałem z reklamacją do x-kom. Usterka naprawiona. Generalnie zadowolony jestem z poziomu obsługi.
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Drail
Drail
03.03.2016, 19:00:12 via Android
  • 5
Może Rzecznik Praw Konsumenta?
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

n.....u
n.....u
konto usunięte 03.03.2016, 20:04:26
  • 29
@ly000: jeśli prawo nie stoi po Twojej stronie, to może warto zastanowić się, czy faktycznie ją masz?
  • Odpowiedz
n.....u
n.....u
konto usunięte 03.03.2016, 20:20:27
  • 15
@ly000: lol, człowieku, opamiętaj się :) zacznij od materiałów uwierzytelniających, bo coś mi się wydaje że chyba to są jakieś jaja :)
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Strona 1 z 4
  • >

Hity

tygodnia

PILNE: Domagamy się delegalizacji posiadania i hodowli niebezpiecznych ras psów
PILNE: Domagamy się delegalizacji posiadania i hodowli niebezpiecznych ras psów
7765
W nosie mam segregację butelek. Niedługo każą mi pracować w PSZOK
W nosie mam segregację butelek. Niedługo każą mi pracować w PSZOK
3713
Newsweek próbuje wmówić ludziom, ze pitbull to przytulanka, a gorsze są male psy
Newsweek próbuje wmówić ludziom, ze pitbull to przytulanka, a gorsze są male psy
2960
Alimenty na dziecko z romansu? W Polsce to możliwe, a za uchylanie się - więzienie
Alimenty na dziecko z romansu? W Polsce to możliwe, a za uchylanie się - więzienie
2386
Skandal podczas polowania. Myśliwi zastrzelili cztery łabędzie objęte ochroną
Skandal podczas polowania. Myśliwi zastrzelili cztery łabędzie objęte ochroną
2357
Pokaż więcej

Powiązane tagi

  • #komputery
  • #morele
  • #pcmasterrace
  • #komputronik
  • #laptopy
  • #reklamacja
  • #promocje
  • #pytanie
  • #afera
  • #rozdajo
  • #apple
  • #zakupy
  • #kodyrabatowe
  • #kiciochpyta
  • #mediaexpert

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking