@ly000 mam tego samego laptopa i ja od razu przy usterce skontaktowalem się z medion ag, a nie przez sprzedawcę. U mnie akurat po kilku próbach naprawy jednej usterki zlecili zutylizowanie go. Teraz czekam na dokument uprawniający wymianę laptopa u sprzedawcy na nowy lub zwrot pieniędzy
@Zashi: tam gdzie afer jest najmniej w stosunku do wielkości firmy. imho @x-kom pokaże jak zwykle, że klientów nie ma w zadku po nagłośnieniu sprawy w ten sposób. Oni lubią swój wizerunek i, mimo wpadki co jakiś czas, lubią również klientów. Przynajmniej takie moje wrażenie.
@ly000 Masz pecha, ponieważ wybrałeś sprzęt Lenovo. Owszem X-Kom też sprawę pokpił, ale głównym winowajcą jest producent. Sam miałem ogromne problemy z moim Lenovo y580. Po połowie przez straszny, okropny, chyba najgorszy serwis Medion AG w Niemcach. A w drugiej połowie przez jakoś wykonania samego sprzętu, który to delikatnie mówiąc się sypie. I nie ja jeden mam takie problemy. Wystarczy wejść na Facebookowy profil polskiego oddziału firmy Lenovo. https://www.facebook.com/LenovoPolska/ (Posty gości). Dlatego odradzam
@KarolKotowicz: ja także mam rozterki z y580: 1. po paru miesiącach padnięta płyta główna z powodu oprogramowania Lenovo Energy Management 2. posypała mi się klawiatura (znisczone zatrzaski w przypadku dwóch klawiszy) 3. popękana obudowa, zaczęły się wyłamywać plastiki przy wentylatorze
Do tej pory to wymieniłem na swój koszt : klawiaturę i tylni spód laptopa. A jeszcze podobno mam jeden uchwyt matrycy pęknięty. Jakość wykonania tego laptopa to jest śmiech na
Już któreś znalezisko widzę które sugeruje, że xkom są źli, a potem w komentarzach po wyjaśnieniu wychodzi że to jednak nie oni czarny PR czy przypadek?
@ly000 wrzuć skan przekazania sprzętu do reklamacji lub zrzuty maili, bo póki co zakop za informację nieprawdziwą.
Rada na przyszłość. Jeśli zaraz po zakupie sprzęt wykazuje wady to nie reklamuj z tytułu gwarancji a niezgodności towaru z umową kupna-sprzedaży. Sprzedawca na 14 dni na ustosunkowanie się. W przeciwnym przypadku twoje roszczenia są uznane.
@telvis: Dziwnie wyglądasz mi na siły reagowania X-komu, źle się za to zabraliście, zamiast dementować twórce tematu, powinniście szybciutko słać gratisy. Minimum to załatwienie sprawy którą klient słusznie chce już zakończyć.
A to nie jest wpadka tylko jebitnie ostre oszustwo na pieniądze klienta, zapłacił za laptopa i nie ma ani hajsu ani laptopa.
Dziwne zachowanie z ich strony. Też kupowalem u nich troche sprzetu, jutro jade odebrac kolejny. Swoja droga, obecnego lapka wymieniali mi 2razy z powodu wady fabrycznej. Dwukrotnie dostalem nowy egzemplarz bez zajakniecia z ich strony. Za kazdym razem cala procedura wlacznie z wysylkami nie trwala dluzej niz 5 dni. Ja tam ich nadal bede polecac:)
Swoja droga, ocenianie sklepu przez pryzmat dzialania zewnetrznego serwisu albo jakosci sprzetu ktorego nie sa przeciez producentem,
@ly000: No to nie ogarniam. Gdzie wyszczegolniles wady istotne produktu i przedstawiles zadanie wobec sklepu z powolaniem na konkretne ustawy?
Bo jesli podales to "na gebe" pracownikowi x-kom to od razu idzie z automatu na gwarancje. A jezeli podpisales dokument ktory oni mieli w szablonie bez czytania to sory, ale sam jestes sobie winien ze sprzet poszedl trybem gwarancji.
Komentarze (178)
najlepsze
http://www.wykop.pl/link/2942803/serwis-lenovo-leci-w-chu-a-ostrzegam-i-nie-polecam/
Komentarz usunięty przez moderatora
Masz pecha, ponieważ wybrałeś sprzęt Lenovo. Owszem X-Kom też sprawę pokpił, ale głównym winowajcą jest producent.
Sam miałem ogromne problemy z moim Lenovo y580. Po połowie przez straszny, okropny, chyba najgorszy serwis Medion AG w Niemcach. A w drugiej połowie przez jakoś wykonania samego sprzętu, który to delikatnie mówiąc się sypie. I nie ja jeden mam takie problemy. Wystarczy wejść na Facebookowy profil polskiego oddziału firmy Lenovo. https://www.facebook.com/LenovoPolska/ (Posty gości). Dlatego odradzam
Komentarz usunięty przez moderatora
1. po paru miesiącach padnięta płyta główna z powodu oprogramowania Lenovo Energy Management
2. posypała mi się klawiatura (znisczone zatrzaski w przypadku dwóch klawiszy)
3. popękana obudowa, zaczęły się wyłamywać plastiki przy wentylatorze
Do tej pory to wymieniłem na swój koszt : klawiaturę i tylni spód laptopa. A jeszcze podobno mam jeden uchwyt matrycy pęknięty. Jakość wykonania tego laptopa to jest śmiech na
Rada na przyszłość. Jeśli zaraz po zakupie sprzęt wykazuje wady to nie reklamuj z tytułu gwarancji a niezgodności towaru z umową kupna-sprzedaży. Sprzedawca na 14 dni na ustosunkowanie się. W przeciwnym przypadku twoje roszczenia są uznane.
A to nie jest wpadka tylko jebitnie ostre oszustwo na pieniądze klienta, zapłacił za laptopa i nie ma ani hajsu ani laptopa.
Swoja droga, ocenianie sklepu przez pryzmat dzialania zewnetrznego serwisu albo jakosci sprzetu ktorego nie sa przeciez producentem,
Bo jesli podales to "na gebe" pracownikowi x-kom to od razu idzie z automatu na gwarancje. A jezeli podpisales dokument ktory oni mieli w szablonie bez czytania to sory, ale sam jestes sobie winien ze sprzet poszedl trybem gwarancji.