Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko219
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
  • Wykop.pl
  • Ciekawostki

    Ciekawostki
  • Rozrywka

    Rozrywka
  • Sport

    Sport
  • Motoryzacja

    Motoryzacja
  • Technologia

    Technologia
  • Informacje

    Informacje
  • Gospodarka

    Gospodarka
  • Podróże

    Podróże

Dostosuj Wykop do siebie

Wybierz treści, które Cię interesują
i zapisz jako Własną kategorię.

429

W taki o to sposób x-kom traktuje swoich klientów

Czy tak postępuje uczciwy sprzedawca?

ly000
ly000
z
wykop.pl
dodany: 03.03.2016, 18:56:25
  • #
    xkom
  • #
    komputery
  • #
    pcmasterrace
  • #
    zakupy
  • #
    oszukujo
  • #
    afera
  • 178
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Treści powiązane (7)

Niekończąca się walka z X-KOM, łamanie praw rękojmi i wprowadzanie w błąd
ly000
z wykop.pl
  • 27
X-kom próbuje wydymać kolejnego klienta
ly000
z wykop.pl
  • 24

Komentarze (178)

najlepsze

L____
L____
04.03.2016, 05:25:44 via Android
  • 1
@ly000 mam tego samego laptopa i ja od razu przy usterce skontaktowalem się z medion ag, a nie przez sprzedawcę. U mnie akurat po kilku próbach naprawy jednej usterki zlecili zutylizowanie go. Teraz czekam na dokument uprawniający wymianę laptopa u sprzedawcy na nowy lub zwrot pieniędzy
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

ly000
ly000
Autor
04.03.2016, 07:31:23
  • 0
@L____: jaka była usterka?
  • Odpowiedz
L____
L____
04.03.2016, 12:55:43 via Android
  • 0
@ly000: migajcy ekran z poziomymi paskami, kiedyś nawet stworzyłem wykop ale nikt się nie zainteresował :p

http://www.wykop.pl/link/2942803/serwis-lenovo-leci-w-chu-a-ostrzegam-i-nie-polecam/
  • Odpowiedz
Sierran
Sierran
04.03.2016, 02:42:01
  • 1
Mirki teraz na poważnie pytam. Jak nie x-kom to co? bo już chyba o każdym sklepie złe opinie słyszałem :(
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Zashi
Zashi
03.03.2016, 22:12:56
  • 1
Kurde. Afery dotyczą już chyba wszystkich sklepów, a więc gdzie kupować? ( ͡° ʖ̯ ͡°)
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

vrdst
vrdst
vrdst
03.03.2016, 22:30:38
  • 0
@Zashi: tam gdzie afer jest najmniej w stosunku do wielkości firmy. imho @x-kom pokaże jak zwykle, że klientów nie ma w zadku po nagłośnieniu sprawy w ten sposób. Oni lubią swój wizerunek i, mimo wpadki co jakiś czas, lubią również klientów. Przynajmniej takie moje wrażenie.
  • Odpowiedz
niex-kom
niex-kom
niex-kom
31.05.2016, 06:00:44
  • 0

Komentarz usunięty przez moderatora

KarolKotowicz
KarolKotowicz
04.03.2016, 08:38:22
  • 0
@ly000
Masz pecha, ponieważ wybrałeś sprzęt Lenovo. Owszem X-Kom też sprawę pokpił, ale głównym winowajcą jest producent.
Sam miałem ogromne problemy z moim Lenovo y580. Po połowie przez straszny, okropny, chyba najgorszy serwis Medion AG w Niemcach. A w drugiej połowie przez jakoś wykonania samego sprzętu, który to delikatnie mówiąc się sypie. I nie ja jeden mam takie problemy. Wystarczy wejść na Facebookowy profil polskiego oddziału firmy Lenovo. https://www.facebook.com/LenovoPolska/ (Posty gości). Dlatego odradzam
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

d.....t
d.....t
konto usunięte 04.03.2016, 10:10:33
  • 0

Komentarz usunięty przez moderatora

d.....t
d.....t
konto usunięte 04.03.2016, 10:11:14
  • 0
@KarolKotowicz: ja także mam rozterki z y580:
1. po paru miesiącach padnięta płyta główna z powodu oprogramowania Lenovo Energy Management
2. posypała mi się klawiatura (znisczone zatrzaski w przypadku dwóch klawiszy)
3. popękana obudowa, zaczęły się wyłamywać plastiki przy wentylatorze

Do tej pory to wymieniłem na swój koszt : klawiaturę i tylni spód laptopa. A jeszcze podobno mam jeden uchwyt matrycy pęknięty. Jakość wykonania tego laptopa to jest śmiech na
  • Odpowiedz
rudelusterko
rudelusterko
03.03.2016, 23:03:15 via Android
  • 0
Już któreś znalezisko widzę które sugeruje, że xkom są źli, a potem w komentarzach po wyjaśnieniu wychodzi że to jednak nie oni czarny PR czy przypadek?
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

ly000
ly000
Autor
03.03.2016, 23:26:27
  • 0
@rudelusterko: a tu coś wyszło w komentarzach?
  • Odpowiedz
p.....k
p.....k
konto usunięte 03.03.2016, 20:13:00
  • 0
To teraz x-kom kradnie laptopy?
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

A.....1
A.....1
konto usunięte 03.03.2016, 20:03:32
  • 0
@ly000 wrzuć skan przekazania sprzętu do reklamacji lub zrzuty maili, bo póki co zakop za informację nieprawdziwą.

Rada na przyszłość. Jeśli zaraz po zakupie sprzęt wykazuje wady to nie reklamuj z tytułu gwarancji a niezgodności towaru z umową kupna-sprzedaży. Sprzedawca na 14 dni na ustosunkowanie się. W przeciwnym przypadku twoje roszczenia są uznane.
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

n.....u
n.....u
konto usunięte 03.03.2016, 20:24:07
  • 4
@Armo11: dokładnie tak. coś jest nie tak = zwrot. ale na wykopie to się najpierw robi, a pózniej... robi się wykop.
  • Odpowiedz
ly000
ly000
Autor
03.03.2016, 22:43:03
  • 0
@Armo11: @nieuczestniczewrealizacjiprojektu: ale przeczytajcie dokładnie treść znaleziska
  • Odpowiedz
telvis
telvis
telvis
04.03.2016, 07:12:46
  • -1
ale głupie dyskusje , ja tam kupowałem w x-com wiele razy w tym jedna reklamacja i jestem BARDZO zadowolony
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

ly000
ly000
Autor
04.03.2016, 07:49:41
  • 0
@telvis: nie broni się nieuczciwych sprzedawców. każda jedna sprawa powinna zostać nagłośniona, by więcej do takich sytuacji nie doszło.
  • Odpowiedz
Brytus
Brytus
Brytus
04.03.2016, 08:49:01
  • 0
@telvis: Dziwnie wyglądasz mi na siły reagowania X-komu, źle się za to zabraliście, zamiast dementować twórce tematu, powinniście szybciutko słać gratisy. Minimum to załatwienie sprawy którą klient słusznie chce już zakończyć.

A to nie jest wpadka tylko jebitnie ostre oszustwo na pieniądze klienta, zapłacił za laptopa i nie ma ani hajsu ani laptopa.
  • Odpowiedz
dar
dar
04.03.2016, 00:18:15 via Android
  • -1
Dziwne zachowanie z ich strony. Też kupowalem u nich troche sprzetu, jutro jade odebrac kolejny. Swoja droga, obecnego lapka wymieniali mi 2razy z powodu wady fabrycznej. Dwukrotnie dostalem nowy egzemplarz bez zajakniecia z ich strony. Za kazdym razem cala procedura wlacznie z wysylkami nie trwala dluzej niz 5 dni. Ja tam ich nadal bede polecac:)

Swoja droga, ocenianie sklepu przez pryzmat dzialania zewnetrznego serwisu albo jakosci sprzetu ktorego nie sa przeciez producentem,
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

fureya07
fureya07
04.03.2016, 10:14:09 via iOS
  • 0
@ly000: Czegos tu nie rozumiem. Oczywiscie masz kopie tego dokumentu ktory zaniosles do x-kom mowiqcego o rekojmi ?
  • Odpowiedz
fureya07
fureya07
04.03.2016, 12:04:58
  • 1
@ly000: No to nie ogarniam. Gdzie wyszczegolniles wady istotne produktu i przedstawiles zadanie wobec sklepu z powolaniem na konkretne ustawy?

Bo jesli podales to "na gebe" pracownikowi x-kom to od razu idzie z automatu na gwarancje. A jezeli podpisales dokument ktory oni mieli w szablonie bez czytania to sory, ale sam jestes sobie winien ze sprzet poszedl trybem gwarancji.
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Strona 3 z 4
  • >

Hity

tygodnia

380km/h na S79 w Warszawie, z telefonem w ręce
380km/h na S79 w Warszawie, z telefonem w ręce
4064
Skandal we Włoszech. Kawa prawie po 5 zł 20 groszy
Skandal we Włoszech. Kawa prawie po 5 zł 20 groszy
3372
90% nowych środków na ochronę zdrowia poszło na pensje kadry medycznej
90% nowych środków na ochronę zdrowia poszło na pensje kadry medycznej
3210
Polska wdrażając unijne przepisy, regularnie rozszerza je o własne regulacje
Polska wdrażając unijne przepisy, regularnie rozszerza je o własne regulacje
2725
Weźmiesz na pokład walizkę kabinową bez opłat w całej UE! Nagły zwrot
Weźmiesz na pokład walizkę kabinową bez opłat w całej UE! Nagły zwrot
2345
Pokaż więcej

Powiązane tagi

  • #komputery
  • #morele
  • #pcmasterrace
  • #komputronik
  • #laptopy
  • #reklamacja
  • #promocje
  • #afera
  • #rozdajo
  • #zakupy
  • #kodyrabatowe
  • #pytanie
  • #mediaexpert
  • #apple
  • #zalesie

Wykop © 2005-2025

  • Nowy Wykop
  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Wykop.pl