Coś z nimi jest nie tak ;/ Ostatnio kupiłem Monitor Della U2414H Nówka. 5 dni działał. Rok temu kupiłem u nich ten sam i do tej pory działa bez zarzutów.
Szkoda mi więcej czasu już na tę dyskusję i tak wystarczająco ich długo broniłem, jeżeli mnie nie sprowokujecie ;), to już nie odpiszę tutaj.
@ly000: nie jestem w stanie rozmawiać z takimi argumentami, nie znam forum, o którym piszesz ani całej sprawy. Trudno mi się odnieść też do argumentu wystawionej opinii, gdyż są negatywne na nich opinie na Opineo i Ceneo i jakoś ludzie nie mieli problemów z ich wystawieniem. Druga sprawa to fakt, że linki które wkleiłeś w powiązanych opisują czasami sprawy, które są argumentowane bardzo słabo, nie czytałem wszystkiego, bo i tak zmarnowałem na tej dyskusji za dużo czasu, ale oto przykłady:
@voidtec: uwielbiam matematykę i logikę, jeżeli chcesz to możemy o niej porozmawiać, żeby tutaj nie spamować to w innym temacie. Niestety posługujemy się językiem naturalnym i tutaj bardziej pasuje logika na zbiorach ale rozmytych. Twoje rozumowanie oraz przytoczona opinia jest tyko przesłanką zawodną, uprawdopodabniającą jednak w jakimś stopniu - sam czasami piszę opinie z jajem, jeżeli mam dobry humor, a firma zachowała się tak jak należy. Do tej listy dopisz
@durielek: Kupiłem tablet, był ewidentnie uszkodzony od nowości (nie uruchamiał się system, nawet recovery, nie ładował). Na drugi dzień wymiana od ręki. Pewnie zależy od towaru i sytuacji, raz jest ok, raz mataczą.
Oni nie ogarniają co się dzieje, zamówiłem u nich coś o 1 w nocy, ale jeszcze tej samej nocy znalazłem to taniej, więc o 3 napisałem maila że chciałbym anulować zamówienie. Czyli dostali dwa maile, o zamówieniu i anulacji zamówienia, powinien je ktoś przeczytać razem, no bo chyba nie na bieżąco. Mija tydzień i dostaję zapytanie o powód rezygnacji, odpisuje, a po kolejnym tygodniu zapytanie o brak wpłaty wtf?
Akurat x-kom to chyba jeden z najlepszych sklepów z elektroniką. Miałeś pecha i tyle. Gównem to można obrzucać morele, tam jest syf i trzeba mieć szczęście żeby nie mieć problemów. Poza tym nie pozdrawiam gościa z ich punktu odbioru w Katowicach, takiego chamstwa dawno nie widziałem...
Komentarze (178)
najlepsze
@ly000: nie jestem w stanie rozmawiać z takimi argumentami, nie znam forum, o którym piszesz ani całej sprawy. Trudno mi się odnieść też do argumentu wystawionej opinii, gdyż są negatywne na nich opinie na Opineo i Ceneo i jakoś ludzie nie mieli problemów z ich wystawieniem.
Druga sprawa to fakt, że linki które wkleiłeś w powiązanych opisują czasami sprawy, które są argumentowane bardzo słabo, nie czytałem wszystkiego, bo i tak zmarnowałem na tej dyskusji za dużo czasu, ale oto przykłady:
Chyba że się lubi chodzić do sądu.
Czyli dostali dwa maile, o zamówieniu i anulacji zamówienia, powinien je ktoś przeczytać razem, no bo chyba nie na bieżąco.
Mija tydzień i dostaję zapytanie o powód rezygnacji, odpisuje, a po kolejnym tygodniu zapytanie o brak wpłaty
wtf?
Miałeś pecha i tyle.
Gównem to można obrzucać morele, tam jest syf i trzeba mieć szczęście żeby nie mieć problemów.
Poza tym nie pozdrawiam gościa z ich punktu odbioru w Katowicach, takiego chamstwa dawno nie widziałem...