10. mijają tygodnie 11. zero odzewu 12. znajdź na stronie xkomu że laptop został naprawiony dawno temu i nie wiadomo co się z nim dzieje 13. ostatnim kontaktem ze strony xkomu był sms odebrany 1 lutego 14. zero, null, nil odzewu, nie wiesz co się dzieje z laptopem 15. semestr mija, ty zamiast zająć się nauką, pieprzysz się z xkomem
Może zawołamy @x-kom ? ( ͡°͜ʖ͡°) A tak ogółem cumplu, to ten wykop nic za sobą nie niesie. Jak inni mieli problem z #xkom to wklejali wszystkie możliwe dowody i wtedy wykopki pomgajo. Ty tylko oczerniasz i nic poza tym. Na razie dla mnie sprawa jest jasna jak słońce. Zakop!
Kupiłem w sklepie internetowym x-kom laptopa firmy Lenovo. Po kilku miesiacach padł w nim dysk twardy. Wysłałem go do sklepu w ramach rękojmi. Odpowiednio oczywiście zapakowany. Po kilku dniach otrzymuje informacje iz laptop ma uszkodzenie mechaniczne / PĘKNIETA OBUDOWA/I tu stawiam podstawowe pytanie na które oczywiście nie otrzymałem odpowiedzi od sklepu :W jaki sposób mozna doprowadzic do pęknięcia obudowy klawiatury o długości nie całego 0,5
@tallman: wbrew pozorom jak szukałem sensownego lapka do programowania i grafiki-czyli dobry procek, matryca ips, w pyte ramu to masz do wyboru albo gamingowe albo profesjonalne typu ThinkPad, dell etc. Gamingowe są lepsze parametrami, chociaż gorzej wykonane(mniej porządnie, gorsza bateria)-ja tez wziąłem acera v15 i trochę żałuje, ze nie ThinkPad , bo właśnie powędrował do serwisu-klawiatura okazała sie kiepska, wifi/bt pada. No nic-nigdy więcej acera-następny ThinkPad albo MacBook Pro
@wiz666: Niby wszystko OK, ale schody się zaczynają w przypadku uszkodzonego sprzętu i reklamacji. Niby nie zdarza się często, ale to wtedy potrzebujesz sprawnej pomocy sklepu.
@bmbcz01: naprawdę ciężko mi to zrozumieć. Z x-koma mam w domu 3 laptopy. Wszystkie trzy były reklamowane. Reklamowany był także tablet tam zakupiony. Problemów zero.
Sraty pierdaty - mój monitor jak odesłali do producenta celem powtórnej weryfikacji uszkodzenia (które defakto było zaraz po rozpakowaniu - rozlana matryca)to dowiedziałem się, że nie monitor do oceny trafiły a #!$%@? zdjęcia o mizernej jakości tegoż monitora - JAK TAK MOŻNA ?>. O to cały X-kom - omijać nie kupować.
Wydaje mi się, że po prostu miałeś pecha. Ja od dłuższego czasu większość zakupów IT dokonuję właśnie w X-Komie. Zakupione produkty często mi nie pasują w trakcie ich testowania (np. zakup myszki Logitech MX Anywhere 2 czy jakoś tak - była dla mnie zbyt mała). X-Kom nigdynie robił mi problemów ze zwrotem, wymianą czy reklamacją produktu. Rozumiem jednak, że ktoś może mieć mniej szczęścia. Choć z drugiej strony - wszyscy wiemy,
Komentarze (178)
najlepsze
10. mijają tygodnie
11. zero odzewu
12. znajdź na stronie xkomu że laptop został naprawiony dawno temu i nie wiadomo co się z nim dzieje
13. ostatnim kontaktem ze strony xkomu był sms odebrany 1 lutego
14. zero, null, nil odzewu, nie wiesz co się dzieje z laptopem
15. semestr mija, ty zamiast zająć się nauką, pieprzysz się z xkomem
@Artrix: no to potem ten sklep ma renomę taką jaką ma
A tak ogółem cumplu, to ten wykop nic za sobą nie niesie. Jak inni mieli problem z #xkom to wklejali wszystkie możliwe dowody i wtedy wykopki pomgajo. Ty tylko oczerniasz i nic poza tym. Na razie dla mnie sprawa jest jasna jak słońce. Zakop!
Kupiłem w sklepie internetowym x-kom laptopa firmy Lenovo. Po kilku miesiacach padł w nim dysk twardy. Wysłałem go do sklepu w ramach rękojmi. Odpowiednio oczywiście zapakowany. Po kilku dniach otrzymuje informacje iz laptop ma uszkodzenie mechaniczne / PĘKNIETA OBUDOWA/I tu stawiam podstawowe pytanie na które oczywiście nie otrzymałem odpowiedzi od sklepu :W jaki sposób mozna doprowadzic do pęknięcia obudowy klawiatury o długości nie całego 0,5
No nic-nigdy więcej acera-następny ThinkPad albo MacBook Pro
Choć z drugiej strony - wszyscy wiemy,