Witajcie! Wykop śledzę już ładne kilka lat i wielokrotnie widziałem różne reakcje producentów na reklamacje, uwagi dotyczące oferowanych przez nich produktów czy też jakieś pozytywne gesty jak na przykład pocztówka z wakacji z podziękowaniem za ich produkt. Zastanawiałem się, jak pewnie wiele osób, na ile jest to wiarygodne. Ale jak się domyślacie przydarzyła mi się podobna sytuacja do powyżej przytoczonych.
Mianowicie miałem problem z przygotowywaniem kawy w kawiarce (czasami woda nie przelewała się do górnego zbiorniczka), w związku z czym szukałem rozwiązania mojego problemu. Trafiłem na stronę producenta kawy Segafredo z poradami odnośnie przygotowania espresso, gdzie na początku czytania rzucił mi się w oczy błąd ortograficzny. Akurat miałem trochę wolnego czasu więc postanowiłem naskrobać krótkiego maila z informacją o tym fakcie.
W niedługim czasie otrzymałem mail zwrotny z podziękowaniem i byłem przekonany że historia się na tym skończy. Ale po paru dniach dostałem kolejnego maila, który odczytałem z lekkim zdziwieniem, w ramach podziękowania producent postanowił podesłać mi kawę. ;)
Kawa dzisiaj dotarła, dlatego chciałem się z wami tym podzielić. Jak się okazuje historie takie nie są fejkami, oraz warto czasem okazać miły gest. ;)
Na koniec oczywiście dziękuję producentowi kawy Segafredo za prezent, świetne podejście do klienta. Życzę innym firmom aby brały z nich przykład! ;)
Komentarze (121)
najlepsze
( ͡° ͜ʖ ͡°)
(⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
Naprawdę uważacie, że ktoś może ot tak, sobie przyjść do internetu i reklamować?
"Czy mam pan swojego faworyta"
Może teraz napiszę do nich, że wyłapałem literówkę wnikliwie analizując ich korespondencję z klientami i też podeślą kawę?
Komentarz usunięty przez moderatora
Wiecie co znalazłem?