Problemy z internetem z Orange(Salon Orange z Giżycka)
Witam,
Moi rodzice od kilkunastu lat byli abonentami TP a potem Orange. Mieli zawsze internet. Sam wiem, bo dopóki z nimi mieszkałem ja wszystko załatwiałem w tych kwestiach. Ostatni zmienili umowę i musieli oddać router itp. No i podpisali nową umowę i kiedy zgłosili się po nowy sprzęt pani z Salonu Orange w Giżycku powiedziała, że system pokazuje,że na wsi u moich rodziców nie ma Orange. Mimo,że jeszcze tydzień temu korzystali z Orange a ich sąsiedzi korzystają dalej i jest tam nawet Darmowy WiFi Orange dla klientów. Sprawa stoi w miejscu już 13 dni mimo, że powinni zapewnić usługę wg umowy do 9 dni. Sprawą zajmuje się niby kierowniczka salonu ale kiedy moi rodzice przyjechali tam właśnie po upływie czasu zapewnienia usługi nic się nie ruszyło. System pokazuje,że nie ma tam usługi ale nie przeszkodziło to im wcześniej podpisać umowę a dopiero potem o tym poinformować...o problemie z systemem...choć to i tak bzdura, bo śmiga tam Orange idealnie. Macie pomysł co z tym problemem zrobić, bo panie z Salonu zachowują się jak pustaki a rodzice do Salonu mają 45km w jedną stronę a ja jestem za granicą i nie mogę za bardzo pomóc.
Pozdrawiam
Wojtek
Komentarze (10)
najlepsze
W tym momencie minęło już pewnie 14 dni od otrzymania umowy i teraz będziesz mógł ją rozwiązać, ale trzeba będzie udowodnić brak świadczenia usługi i wprowadzenie w błąd.
Orange też
PRZESTRZEGAM WSZYSTKICH PRZED KORZYSTANIEM Z USŁUG TEJ firmy
ORANGE=DNO.